Anunț #2

719 36 9
                                    

HEY ! ☆♡☆ Crăciun ULTRA fericit !!! ( chiar daca s-a cam dus ... e gen .. am dormit 3 zile .. :)) Don't judge ! :)) )

Stiu stiu ce ziceti acum probabil ... Ce i-a venit nebunei ăsteia sa faca anunt fix acuma, la fix ora 1:27 noaptea ?!

Ei dragii mei dragi si super super dragalasi , as vrea sa stiti ca ma plictisesc de moarte si PE VIATA ! Asa ca sa trecem la partea cu anuntatu' :þ

Suntem foarte aproape de 3 mii de cititori .. si tot ce pot spune e WOW ! Va iubesc enorm ( asta e partea in care voi spuneti : Da , Rose , stii ? Si noi te iubim pe tine ! Iar eu sunt ceva gen : Aww ! Nu merit fani asa dulci ca voi etc etc ^.^ ))) Cu ocazia aceasta .. zic ca e cazul sa postez si eu ... ceva ... :))) Voi face o serie de compatibilitati (♡) numita Opuşii se atrag si chiar sper sa va placa ... Pe rand voi face o serie capitole , in care voi desemna compatibilitatea dintre doua zodii , aparent fara sanse de compatibilitate , acestea fiind cazurile in care ies scântei ^.^)))) ♡☆♡ ..

Vă rog , daca aveti idei de posibile combinatii, dintre doua zodii , precizand care este zodia feminina si care e masculina , scrieti-le in comentarii , iar eu le voi concepe . Daca nu , le voi face dupa capul meu si dupa situatii pe care le-am intalnit .

Multumesc ! Va iuuubiesc , măăii !! :))) ♡☆♡

ZODYAKUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum