SCENETA 3 - CAPITOL ANIVERSAR

985 76 43
                                    

I LOVE YOUUU !!! Incep prin a-mi cere scuze pentru intarziere ..
SORRY , MY LOVES !!! Cu scoala si cu toate celelalte chestii care imi complica viata :))) Nu am mai apucat sa pun capitolul aniversar !
Va multumesc din suuuflet pentru cele 2110 de vizualizari , 260 ☆ si 230 comm !
Stiu ca vine cam tarziu .... Dar uitati-l aici ! E facut la 3 noaptea pe balcon ca sa nu ma auda mama cum rad ... :))))) Am ras atat de tare scriindu-l ca era sa cad de la etaj ! :)))
Ca sa nu o mai lungim , uitati sceneta fratilor ! HAPPY BIRTHDAY !!! ^.^

.........................................................

Zodiile , vineri seara

Este vineri seara , iar cele 12 zoďii se plictisesc . Berbec se uita la televizor tolanit pe canapea , Taur devoreaza un borcan de Nuttela , Gemeni se plimba ca bezmeticul prin casa , nestiind ce sa faca , Rac se uita pe laptop la un film de dragoste , Leu se priveste in oglinda , gandindu-se la lumina artificiala ce il imbatraneste , Fecioara incearca sa schimbe canalul , nefiind multumita de emisiunea la care se uita Berbec , Balanta vorbeste la telefon cu 10 prieteni in acelasi timp ,Scorpion se joaca de ore bune Flappy Birds , injurand nevinovata pasare de toti sfintii , Sagetator e deja exasperat de plimbarea lui Gemeni si il face intruna '' schizofrenic ambulant '' , Capricorn o cearta pe Balanta pentru ca vorbeste prea mult la telefon si mareste factura , Varsator se uita pe geam la stele , facand cu mana fiecarui punctulet luminos ce parea a fi un OZN , iar Pesti doarme busten cu un urs mare de pluş .
Dintr-o data , lui Gemeni i se aprinde un beculet , mediteaza 3 secunde si spune catre celelalte zodii :
- Hai in club , fratilor ! E vineri seara si noi stam ca mosnegii inchisi in casa si asteptam pensia ! Pe bune ?!
Toti au fost de acord . S-au pregatit repede si cand erau gata de plecare , Capricorn observa ca 2 dintre zodii lipsesc .
- Unde-i Leu ?
- Il gasiti in baie sau oriunde este vreo oglinda . Raspunde Fecioara.
- IESI ODATA DIN BAIE !!! Strigara 10 zodii la unison .
Iese intr-un final Leu din baie , zicand ca o frumusete rara ca a lui necesita timp . Ore ! Zile ! Chiar nopti uneori !
- Chemati-l pe Pesti , careva !
- Doarme bustean ! Mai si sforaie ! Maine ne trezim cu vecinii la usa , zice Balanta .
Berbec , pierzandu-si rabdarea , ia o galeata de apa si o arunca pe Pesti . Acesta se ridica val-vartej din pat si isi aduna toata forta intr-un pumn pentru Berbec , dar , buimac de somn da fix pe langa , dandu-se cu capul de marginea patului si aterizand intr-un final pe podea , fara sa mai miste .
Gemeni , fiind martor la toata scena , incepe sa rada cu lacrimi , sa topaie si sa strige printre sughituri :
- Fratilor , veniti mai repede sa vedeti ! Cred ca Pesti a murit ! Hai sa vedeti ce fain e !
Celelalte zodii se invart speriate in jurul lui , nestiind ce sa-i faca , numai Gemeni rade de se prapadeste , dar nimeni nu stie de ce . Scorpion se duce si-i da o palma ca sa-l potoleasca .
- Ce-i asa amuzant , hiena fara suflet ! Intreba oribilat Scorpion .
Gemeni tot nu se opreste din ras , ba mai si accelereaza ritmul .
- Nu vezi cum ii iese sange pe ochi ? Ce poate fi mai funny ?! Zice Gemeni printre sughituri . Aaa .. Ba cred ca stiu ce ar putea fi mai amuzant ... Fața ta si nimic mai mult ! Si intra din nou intr-o criza de ras .
Rac se plimba de colo colo ca bezmeticul .
- Sunati la Pompieri ! Sunatii ! Chematii ! Acuuum ! Moare asta , ce Doamne , iarta - ma !!!

- Potoleste-te , smiorcaitule !! Striga Scorpion intr-un atac de nervi . Gata ! Eu nu mai rezist !

Scorpion se aseaza comod langa Pesti , ii da trei prechi de palme si ii spune :

- Domnul Ursulica Rica a murit . L-am decapitat .

Ca dintr-un cosmar oribil Pesti se ridica , buimac de-a dreptul . Se uita imprejur ca dupa inviere , uitandu-se la chipurile fiecarei zodii in parte , avand ochii mari si injectati , rosii ca ochii lui Berbec dupa ce s-a uitat la 50 de episoade continuu din Teen Wolf .
Rac a ramas cu gura cascata si ochii spre cer , gandind : " E o minune ! "
Leu isi aseaza iar parul si ii arunca o scurta privire plictisita lui Pesti , gandind : " Saracul .... Daca ar fi asa extraordinar ca mine absolut nimic rau nu i s-ar putea intampla .. Din FERICIRE nici macar nu se apropie de grozavia mea . "
Taur e prea incantat de ultima portie de Nuttela din borcan ca sa-i mai remarce suferinta lui Pesti .
Berbec gandeste : " Nu trebuia sa-l trezim ... Trebuia sa ne facem ca nu-l vedem ... E prea tarziu ... "
Sagetator il strange de gat pe Gemeni in cel mai delicat mod posibil , pentru ca nu inceta din a-si exprima dezamagirea cauzata de trezirea lui Pesti .
" Deci s-a trezit ... Ce risipa ... Scena cu el stand pe jos si pe moarte era maxima ... Pacat pacat ... Dar hei ! Inca pot rade de crispatul si inutilul de Sagetator ... ăsta reprezinta balada tristetii ... "
Varsator se gandea la conspiratia universului ... Teoria absolutului . OZN .. Guvernul ! Extra .. Extraterestrii .. EI VIIN !!
Capricorn gandea : " Tot ! Tampitii au stricat tot ! Macar nu mai cheltuim o tona la cluburile alea infecte la care ne taraste Gemeni ( risipitorul :)) ) in fiecare vineri ... "
Fecioara avea o privire fixa pe ceasul de pe perete . " Hmm... Ora 23:00 .. Acum incepe distractia ...... Oare daca m-as face ca nu-i vad si apoi m-as furisa afara .. Sau .. nu ! Mai bine astept sa vina ambulanta dupa cretinul asta si cand dau sa plece ii rog sa ma lase si pe mine undeva ! ( Un geniu de proportii hipopotamice :)))) ) "
- Hai Varsator ! Suna pe cineva sa ne ajute cu Pesti ! Pare cam palid si bolnavicios . Striga Scorpion .

- Bine bine ... Doamne ! Nu stian ca va e asa foame.. Raspunde Varsator , ferm convins ca a inteles cererea lui Scorpion .

- Care foame , zebzecule ?!

- Las' ca am inteles eu !

Varsator iese val vartej din camera si formeaza un numar bine cunoscut ...

- Alo ?! ... Buna ziua ! ... Varsator sunt ... Da .. Vreau ca de obicei ... sushi specialitatea casei ... Si inca ceva : Sa nu va prind ca pestele e palid sau bolnavicios ... Eh .. Scorpion are o problema in sensul asta ! ... juma' de ora-i bine !

Varsator se intoarce mandru in camera .
- Cand vine salvarea !? Intreba Scorpion .
" Fomistu' dracu ! Vede mancarea ca pe o salvare ! Iauzi ! "
- Juma' de ora ! Timp record !
- Cee ?? Zice Capricorn indignat . Maxim 5 minute ! Fac plangere la Minister ! Ii dam in judecata ! 100000 $ daune morale !

Dupa juma' de ora

Suna cineva la usa , iar Varsator merge sa raspunda . Deschide usa si striga către celelalte zodii : - A venit pentru pesti !

In camera cealalta Scorpion il ia pe Pesti de cap , Taur de mijloc , Leu de un picior , iar Caprivorn de altul . Il rasucesc de-l ametesc , cu gandul sa-l duca spre ambulanta . Cand ajung la usa , nimeni nu mai intelege nimic .

- Ce-i asta , Varsator ? Intreaba Scorpion , arancandu-i o privire mortala .

- Tipu' de la livrari ? Hai ca nu-i asa urat ... Plus n-ai zis tu ca vrei salvare ! Poftim sushi si dupa cum vezi nu-i nici bolnav , nici palid . Raspunse Varsator extrem de ferm .

La auzul acestor vorbe , Scorpion ii scapa capul lui Pesti pe jos , arunca o privire criminala tuturor din camera si incepe sa-l fugareasca pe Varsator prin toata casa .

- Ce salvare ai chemat , nataraule ?! Ce sushi visezi ?! Pe cine te-am pus eu sa chemi !? Las' ca vezi tu peste palid si bolnav cand te-oi prinde ! Striga Scorpion in timp ce fuge ca o tornada .

Taur il tinteste cu privirea pe tipul de la livrari , se face ca vede ceva pe tavan . Intr-o clipita ia tava cu sushi si fuge pe scari tipand :

- Haha ! Sa-i dea careva bani lu' ala de la livrari !

Capricorn : Bani ? Cati ? Care ? Ei na !? Chem politia ! 22 $ - 3 g de peste ?? No way ! Tipule , te poftesc afara ! ACUM ! Sau vrei sa pun tornada Scorpion pe urmele tale ?!

Baiatul iese din casa nebunilor cu o viteza de racheta si isi face cruce de 7 ori gandind :

'' NICIODATA NU MAI LIVREZ AICI ! A 5- a oara luna asta gand se intampla asa ! Familie de descreierati ! ''

Si asta a fost dragilor , primul calitol aniversar !! YAY !!! :)) Sper ca va placut !

ZODYAKUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum