Cat de mult dureaza o relatie

379 32 12
                                    

Berbec- Depinde de persoana si anotimp. :)) In general cauta ceva stabil.

Taur- Cel putin un an, doi.

Gemeni- Intre 3 si 5 secunde.

Rac- O viata ♡

Leu- Aici variaza foarte mult. In general relatiile lui se termina cand gaseste o oferta mai buna.

Fecioara- Cativa ani buni.

Balanta- Cat timp partenerul se poarta frumos, este dragut, si nu se intampla sa se indragosteasca pentru a mia oara (ceea ce e foarte posibil :)) relatia va continua.

Scorpion- Cativa ani buni. Este foarte devotat si posesiv.

Sagetator- Variaza... undeva intre un sfert si o jumatate de ora.

Capricorn- Daca iubeste cu adevarat, dureaza toata viata.

Varsator- Nimeni nu stie exact... :))) Relatia merge bine, atata timp cat partenerul nu devine plictisitor.

Pesti- Mult mult timp. Se ataseaza repede si extrem de profund.

P.S. Va super ador ♡ pentru ca, in sfarsit, dupa lungi asteptari, am ajuns la 20 000 de citiri. Pentru mine, e ceva, avand in vedere ca o am doar de aproape un an, cu o pauza imensa de 6 luni si cateva de cate 1 sau 2 saptamani. Sper sa crestem mai mult pana la sfarsitul verii, pentru ca na, incepe scoala, trec intr-a 12-a si va dat seama. Va ador oricum.

Rose ♡

ZODYAKUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum