OPUŞII SE ATRAG ♡#1

845 36 11
                                    

HEY , MY LOOOVEES !! ♡☆♡ Uitati ca a venit si primul capitol din seria " Opuşii se atrag " . Yaay!! Sper sa va placa si ca sa nu o mai lungim atat , propun sa trecem la treaba ! App- Nu stiu daca ati aobservat, dar am schimbat coperta. ^.^ (la media)

><♡><♡><♡><♡><♡><♡><♡><

I. Berbec × Capricorn

1) Cazul general

Se stie ca Berbecii sunt, in general firi extrem de dinamice si impulsive, iar Capricornii sunt mai calmi si reci. Chiar daca aceste aspecte nu au aproape nimic in comun, se completeaza, facand o pereche interesanta. Pot fi atrasi fizic unul de altul, la inceput, iar mai apoi sa apara o conexiune mentala indestructibila. Se cearta des, avand in vedere faptul ca , impulsivul Berbec, devine extrem de cicalitor si de nestapanit, fapt ce il infurie pe Capricorn. Se impaca de cele mai multe ori, destul de repede. Din cauza divergentelor, nu pare a fi un cuplu prea solid, dar cine stie?! Opusii se atrag! :)


2) Femeia Berbec + Barbatul Capricorn

Asta e " combinatia fatala " , as putea spune. Femeia berbec este mult prea vulcanica si energica, avand mereu chef de distractie si iesit in oras, pe cand Capricornul prefera sa stea intins pe canapea cu ochii la un film. Ceea ce face ca fiecare vineri seara sa fie o corvoada. Se indragostesc repede unul de altul, dar tot asa repede le trece. Nu este chiar ceva de durata, dar ar putea fi o relatie pasionala si plina de succes , daca cei doi gasesc un echilibru.

><♡><♡><♡><♡><♡><♡><♡><

Acesta a fost primul capitol din seria "Opusii se atrag", dragilor! Sper ca v-a placut ! ☆♡☆

Daca mai aveti idei de compatibilitati, scrieti in comentarii sau in mesaj pe privat.

Kisses !!! :* :*

ZODYAKUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum