><♡><♡><♡><♡><♡><♡><♡><II. Leu × Berbec
1) Cazul general
Foc + foc ! Ce poate sa iasa din combinatia asta, decat un foc mai mare. :) Teoretic , cele doua zodii ar trebui sa se atraga reciproc instant si sa dezvolte sentimente puternice extrem de repede. Leul este o fire grandioasa, Berbecul de asemenea, desi , cel din urma tinde sa fie teatral si juvenil. O relatie puternica se intrevede. Totusi aceasta tinde sa fie prea pasionala, ca un foc intretinut de doua flacari puternice. Tinde sa ii consume pe cei doi si sa dispara cum a inceput: Repede...
2) Femeia (Leu)×Barbatul (Berbec)
Femeia Leu e ca un diamant. Vrea sa fie admirata, ingrijita, respectata, laudata, complimentata si hiperbolizata cu aprecieri. Berbecul puternic si sarmant, poate incepe cu succes aceasta misiune grea pentru a-i fi pe plac leoaicei iubite, dar cu timpul se va plictisi si va fi enervat de capriciile ei. Cei doi sunt atrasi unul de altul, inca din prima secunda, iar atractia ramane palpabila ca un foc mocnit. Cei doi trebuie sa faca mari eforturi pentru a se intelege pentru ca sunt firi vulcanice si intra des in conflicte, chiar si din cele mai banale lucruri. Daca descopera echilobrul, pot fi fericiti, daca nu, nu vor reusi sa creeze decat haos in jurul lor.
><♡><♡><♡><♡><♡><♡><♡><
CITEȘTI
ZODYAK
Random#53 in Altele - 12.08.2016 #40 in Altele - 13.08.2016 #26 in Altele - 16.08.2016