Sceneta 4/part. 2

487 30 37
                                    

><☆><☆><☆><☆><☆><☆><☆><

Inainte de a incepe, as vrea sa va spun ca m-am gandit bine si voi face 3 parti pentru aceasta sceneta. ☆☆☆

Printr-un soi de miracol am reusit sa postez intr-un timp atat de scurt.
#wow #aplauze #face.palm

Sper sa va placa! ♡

><☆><☆><☆><☆><☆><☆><☆><

~Zodiile in vacanta~
(partea 2)

- Domnule politist, va rugaam, lasati-l... Nu putem pleca fara el.
Zisera unsprezece zodii la unison, milogindu-se de politistul care inchise usa celulei in care se afla Varsator, blocata printr-un sistem electronic.

Intre timp, pe durata interogatoriului, au sosit la sectie si celelalte sase zodii, care au ramas cu gura cascata afland de isprava Varsatorului.

- Legea e lege. Derbedeul ăsta a incalcat-o si acum se afla in arest preventiv. Il puteti lua peste doua saptamani, dupa care va avea loc un proces, dupa care il puteti lua de tot peste vreo... stiu si eu... trei ani. Spuse ironic politistul.

- Dati-i va rog, drumul! Zise Fecioara.

- Domnule, credeti-ma, e prost, foarte prost! Ne e teama ca ar putea fi agresat fizic si sexual de colegii de celula... Ce va face, stimate domnule politist, daca va scapa sapunelul la baia comuna!? Intreaba disperat Berbec.

- Vom avea un nepotel! Spune Sagetatoarea pufnind intr-un ras nebun, acompaniata de fata duala.

- Buna asta... ah.. Foarte foarte buna! Zise Geamana printre raseste si sughituri.

Enervat la culme de toata situatia, Taurul se duce la Politist, il ia de guler, ridicandu-l de la sol si ii striga amenintator direct in fata:

- Asculta, marafetule, cu atentie! Cu mare mare atentie, ca nu explic de doua ori! Il vezi pe ratatul ala? Ala din celula! Zi, ma! Il vezi?

Politistul aproba din cap, clatinandu-l frenetic, extrem de speriat.

- Daca in urmatoarele cinci minute nu ii dai drumul, ca sa pot merge linistit pe plaja, sa agat si eu o gagica buna si sa-mi satisfac nevoile fiziologice cu ea, atunci o sa mi le satisfac chiar cu tine! O sa te violez animalic! Nu sunt gay, dar pentru un retard mintal ca tine, pot face o exceptie! Ii striga Taurul in fata.

Speriat si oripilat de-a dreptul, plin de sudoare si transpirand din toate incheieturile, politistul spune:

-B-bine, b-ine! Ati castigat! Dar spunetii n-namilei asteia perverse sa ma lase jos!

Taurul il pune jos.

- Acum, da-i drumul!

- Nu pot decat peste o ora. Trebuie sa completeze niste hartii.

Auzind astea, Taurul isi da ochii peste cap si ii spune politistului, pe un ton amenintator:

- Oh! Dar vai... ce trist! Cred ca mi s-a sculat deja!

Politistul sare ca ars. Fuge in salturi spre birou de unde ia o cartela magnetica, cu "," care deschide celula Varsatorului. Dinnauntru, nebunul iese mai buimac decat a fost vreodata, cu ochii bulbucati, indreptati spre cer, si mainile impreunate, strigand frenetic:

- O minune! Un miracol ceresc! In sfarsit, soarele!

- Taci, fraiere! Inca n-ai iesit la soare. Ii zise Rac. In plus, ai stat inchis doar vreo patru minute.

ZODYAKUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum