3.část

127 13 9
                                    

"Co máte v plánu!?" Udeří mě mírotvorce do břicha.
"Trhnu si, hajzle." Zamumlám a na to mě silně udeřuje do tváře.
"Takže náš maličký, Mitchík, si bude vyskakovat?"
Zamračeně se na něj podívám. Naberu sliny do úst a plivnu mu do tváře.
S překvapením v očích trochu ucukne vzad.
"Odveďte ho!" Křikne mi do obličeje.
S úsměvem na tváři se nechávám táhnout mírotvorci potemnělími chodbami.
"Máme pro tebe pokoj po tvojí krásce." Uchechtne se jeden.
Dojdeme až na konec a jeden z nich otevře těžké dveře. A než mě vhodí dovnitř, tak promlouvá, ten kterého jsem měl po levé straně.
"Pěkně jsme si tady tu tvou krásku prostřídali." Začne se chechtat a zabouchne dveře.
"Hajzlové!" Vrhnu se ke dveřím a bouchnu do nich pěstmi. Padnu na kolena a opřu se čelem o dveře. Pěstí ještě jednou udeřím do dveří. "Shořte v pekle, idioti." Zavrčím naštvaně.
Po tváři se mu skutálí slza. Otáčím se do místnosti a zády se opřu o dveře.
Po zemi je krev. Její krev. Doplazím se k jednomu rohu a všimnu si na stěně maličkého nápisu napsaného opět krví. Není to ani tak nápis. Je to jedno pouhé púsmeno. H.
"Effie..."Zašeptám a prsty přejedu po písmenu. "Chybíš mi, lásko. Strašně moc."
~~~~~~~~~~
Dneska je to hodně krátké, ale potřebovala jsem takovou rychlou úvodní v Kapitolu. Příště už začne trýznivé mučení....

Sure (Sequel to Maybe)Kde žijí příběhy. Začni objevovat