0.5: A Night in a Museum

45 4 1
                                    

"Dostum buna emin misin? Yani en azından sadece Olivia'yı götür. Marine karanlıktan çok korkar."

Michael çılgın isteğimi duyduğunda şok olmuş gibi görünüyordu.

"Ona bir şey olmaz, ben varım. Sen halledebileceğinden emin misin?" diye sordum. Müzede Bir Gece filminden oldukça etkilenmiştim ve böyle bir isteğim vardı.

"Evet eminim. Daha önce de yaptım bir sorun yok. Yine de Marine için hala endişeliyim. O krizlerden geçirirse senin suçun."

Gözlerimi devirdim ve Michael'a parasını ödedim. Ilginç isteklerim bana 600 dolara patlamıştı. Müze biletleri ve gece içeride kalmak için Michael'ın kazancı. Ama değerdi.

"Benden haber beklersin. Telefonun açık olsun." dedi Mike, evinden çıktım ve akşam için hazırlanmak üzere evime yöneldim.

-- Marine --

Sabah Carlos, Olivia ve beni evlerimize bıraktıktan sonra Mike'ın evine gideceğini ve akşam 9'da çok şık olmamızı tembihlemişti. Şimdi ise Luke ve ben, evimde oturup akşam giyeceğim kıyafeti seçmeye çalışıyorduk.

"O olmaz çok dekolteli." dedi Luke elimdeki mor elbiseye. Yaklaşık olarak 10 tane elbise göstermiştim ve hepsini giymemem için bir bahane bulmuştu.

"Luke, yaşlılar arasına gideceğim zaten neden dekolteyi bahane ediyorsun? 80 yaşındaki heriflere kendimi becertecek halim yok." dedim bıkkınlıkla. Çünkü sadece bir elbisem kalmıştı ve o da çok süslü ve kısaydı.

"Ordaki yaşlı adamlar sikimde değil. Yanında Carlos olacak. Hey baksana belki bende gelmeliyim." dedi Luke. Kaşlarımı çatıp ona baktım.

"Carlos sadece arkadaşım Luke. Belki de artık onunla bir ilişkim olmayacağını anlayıp onu kıskanmayı bırakmalısın." dedim ve sona kalan siyah elbiseyi alıp kenara koydum. Süslü ve kısa giyecektim, hiçbir güç beni engelleyemezdi. Elbiseye uygun bir ayakkabı ararken boynumda bir nefes, aynı anda kalçalarımda eller hissettim.

"Kimsenin bana ait olan bir kıza dokunmasını istemiyorum." diye fısıldadı boynuma doğru. Kalçalarımdaki ellerini sıkılaştırdı ve kendini bana sürttü. Arkamdaki sertlik popoma baskı yaptı ve ellerini belime çıkarıp kendini bana daha çok bastırdı.

"Bana ne yaptığını görüyorsun değil mi, güzelim?" diye fısıldadı kulağıma.

Onun seni sadece siki için elinde tuttuğunu biliyor musun, Mari?

Carlos'un görüntüsü zihnimde belirince kendime gelip Luke'u kendimden uzaklaştırdım. Arkamı dönüp dudağına kısa bir öpücük bıraktıktan sonra hazırlamam gerektiğini söyleyerek onu odamdan çıkardım ve kapıyı kitledim.

Siktir az önce ne olmuştu.

Düşünceleri bir kenara bırakıp ev kıyafetlerimi çıkarıp elbisemi giydim. Klasik makyaj malzemelerim olan göz kalemimi ve kırmızı rujumu düzgün bir şekilde sürüp saçlarımı rastgele bir topuz yapıp kapımın kilidini açtım. Karşımda dikilen Luke beni baştan aşağı süzdü.

"Bana yaptığın bu şeyi sana daha sonra ödeteceğim." diyerek pantolonunu işaret etti. Kıkırdadım ve ayakkabılarımı elime alarak salona ilerledim. Luke bende önce oturup beni kendi kucağına çekti. Boynuma ve omuzlarıma öpücük bırakırken kıkırdadım. Onu seviyordum. Bende bıraktığı etkiyi de seviyordum. Sadece bazen yanlış geliyordu.

Luke dudaklarıma yönelmişken kapı çaldı. "Sikeyim, tam zamanında." diye söylendi Luke. Ayağı kalkıp ayakkabılarımı giydim ve kapıyı açtım. Carlos ve Olivia karşımda dikilirken Luke da yanıma geldi.

Wish ListHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin