Carlos, Olivia ve Marine. Üç arkadaşın hayatı pek peri masalı gibi olmasa da onlar sürekli birbirlerinden güç bularak düştüklerinde yeniden ayağa kalkarlardı.
Marine, arkadaşlarının tarifiyle açık sözlü, melankoli, eğlenceli ve dürüsttü. Ancak o kendini asla böyle görmezdi. O kendini her zaman aptal, içine kapanık, somurtkan ucubenin teki olarak görürdü. Carlos ve Olivia bunun doğru olmadığını ne kadar anlatmaya çalışsa da asla anlatamadılar.
Olivia, kelimenin tam anlamıyla çılgındı. Cesareti çok yüksekti. Çok güzel laf sokardı özellikle okuldaki kendini havalı kızlara. Marine ne zaman onlar yüzünden üzülse gidip birinin canına okurdu ve asla yakalanmazdı. Bu onun en belirgin özelliğiydi. Iyi kalpli birisiydi ve asla pes etmezdi.
Carlos ise aşırı popüler bir çocuktu. Okuldaki diğer o tarz insanların aksine, Carlos her zaman ezilenin yanında olurdu ve bu huyu ona iki mükemmel arkadaş kazandırmıştı. Marine ve Olivia bir gün basketbol takımı tarafından sıkıştırmışken Carlos takım kaptanlığını kullanıp herkesi dağıtmıştı ve bu olay ona iki mükemmel arkadaş kazandırmıştı. O insan olamayacak kadar iyi birisiydi. Karıncayı bile incitmezdi. Iyi olmak için bile fazla iyiydi.
Bu üç Varlığın Hayatları iyi gidiyordu. Ta ki Carlos'a 3 aylık Ömrümün kaldığı söylenene kadar. Hepsi buna yıkılsa da Carlos yine iyi olmaya çalışıp "Ölmeden Önce Yapılacaklar" listesi yaptı ve üç aylık ömrünü maceralar içinde geçirmeye karar verdi.
Ve bu plana en yakınlarını da dahil etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wish List
Fiksi Remaja"Sadece 3 ayım var ve siz kızlar bu listemi tamamlamama yardım edeceksiniz." Çok erken giden dostum Carlos'un anısına. Huzur içinde yat, deve varlık. @thereallrain