'Sorry! Ik moet gaan.' Rein staat haastig op en verlaat de kamer. 'Oké dan?' Mompelt Nils, waarna we beiden in de lach schieten. 'Die had haast,' lacht hij erachter aan. 'Ja inderdaad,'
*** 5 dagen later ***
Rein
Studiotime with the boys. 'Bye babe.' Ik kus Larissa en daarna loop ik naar de auto. Ik stap in en geef gas. Bij de studio aangekomen loop ik naar binnen en ga ik op de rode bank zitten. Blijkbaar zijn ze al begonnen. Mijn telefoon begint te trillen waardoor ik weet dat ik een sms'je krijg.
Owen👅😍❤️: " Waar blijf jij gast !! "
Ik: " Zit op de bank, "
Nog geen tien tellen later wordt de deur opengegooid. Een boze Willem staat in de deuropening. 'En waarom zijn we zo laat meneer van Duivenboden,' 'Geen idee, sorry,' Willem zucht. 'Dit is al de 3de keer Rein, we willen graag optijd beginnen, dan ben je ook weer sneller thuis bij Larissa. Ik snap dat je van haar houd, maar je moet ook nog tijd aan MainStreet investeren anders houdt het hier voor jou op!' Ik knik. 'Doe rustig gast! Ik ben nog jong. Ik heb ook een leven. Dat jij niet meer jong bent kan ik niks aan doen!' Willem kijkt me boos aan. 'Misschien moeten we hier ook aan je carriére denken? En niet alleen maar aan het uitgaans-leven en het liefdesleven?' 'Ja oké, ik zal de volgende keer optijd zijn.' Willem zucht. 'Nu meekomen.' Ik sta op en loop achter hem aan. Ik ga achter de microfoon staan. 'Begin maar,' achter Willem staan Daan, Nils en Owen aandachtig toe te kijken. Ik probeer de hoge noot in te zingen maar hij gaat he-le-maal fout. Na een paar keer proberen geeft Willem het op. 'Laat het maar, ga maar naar huis. Als de fans teleurgesteld raken, ben jij verantwoordelijk.' Willem duwt me het kamertje uit. 'We praten nog wel een keer hierover.' Ik rol mijn ogen en loop de studio uit. Ik stap in de auto en druk op het gas.