Acht.

294 16 3
                                    

Sharon

Ongemakkelijk keek ik naar hem. Had hij zojuist alles gehoord waar Nils, Owen en ik over gepraat hadden? Want als dat zo was, wilde ik diep door de grond zakken. En dan ook echt diep. 'Hoe bedoel je, anders?' Rein sloot de deur achter zich en ging naast Owen op de bank zitten. 'Ik weet het niet, ik heb altijd nog wel gevoelens voor je gehad. En ik voel me ook echt heel fijn bij je, ik kan mezelf zijn bij jou. Bij Larissa heb ik het gevoel dat ik dat niet kan, maar toch kan ik haar niet loslaten. En ik kan nu dan wel doen alsof ik meer bij Larissa wil zijn, maar ik wil jou terug. Ik mis je ontzettend en daar wil ik niet over liegen. Je verdient de waarheid. En ik ga er ook niet kil over doen tegen anderen dat ik je niet mis, want zo zit ik niet in elkaar. En daar bovenop komt dat ik véélste veel van je houd.' Rein beet op zijn lip en keek me onzeker aan. Oké, beetje awkward dit. 'Rein, ik uhm, ik weet niet wat ik moet zeggen. Een beetje sprakeloos ben ik wel, ik bedoel, een jongen heeft zoiets nog nooit tegen me gezegd en ik houd ook veel van je. Maar je weet dat het elke keer fout loopt en ik wil niet steeds ruzie hebben met de persoon waar ik zielsveel van houd.' Rein keek me begrijpend aan. 'En sowieso, je houdt toch ook van Larissa, en als je een keuze moest maken, zou je haar kiezen.' Hij keek me twijfelend aan. 'Maar ik zei toch, ik voel me zo niet op mijn gemak bij haar. Als ik al hardop lach met Dirk zegt ze al dat ik normaal moet doen. En ze laat me vaak alleen. Ze gaat morgen met vriendinnen op vakantie naar Spanje, voor anderhalve week lang. En vraag me niet wat ze daar gaat doen. Ik wil het zelf niet eens weten.' Verbaasd keek ik hem aan. 'Ik leg het je nog wel allemaal een keer uit. Als we met z'n tweeën zijn. Ik wil het je in vertrouwen vertellen. Maar als ik je zeg dat ik van je houd en bij je wil zijn, maar dat het niet gaat, geloof je me dan?' Stamelend knik ik. 'Mooizo, ik moet gaan. En Shar, beloof het me, beloof me dat je me gelooft. Ik hou van je.' Rein gaat door zijn hurken voor me zitten en pakt mijn kin vast. 'Ik ook van jou. En ik beloof het je dat ik je geloof. En dat zal ik altijd doen.' Rein glimlacht en drukt een kus op mijn wang. 'Ik zie je later.' En weg is hij.

2de update van vandaag bedank me maar!! Is het al een beetje leuker?? 🤔

Hard to love 3. (Finished)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu