Twaalf.

271 17 4
                                    

'Blijf je slapen?' Vroeg ik aan Rein, en ik gaapte. Het was al tegen elven en ik had eerlijk gezegd geen zin meer om de deur open te maken. 'Is goed.' Zei hij, en hij moest lachen toen ik gaapte. 'Wat lach jij.' Zei ik serieus, maar ook ik moest lachen daarna. 'Zullen we maar naar bed gaan?' Zei hij, en ik knikte. Hij stond op en tilde me op. 'Reiheeeein.' Zei ik lachend. Hij lachte ook en gooide me op het bed. 'Ik houd zo ongelofelijk veel van jou.' Zei hij, en hij ging boven mij hangen. 'Ik ook van jou.' Zei ik terug.

1 week later

Rein: Ik mis je ontzettend schatje😢💔

Sharon: Ik jou ook babey😩❤️

Rein: Zie je snel weer💖 heb het de jongens trouwens vertelt. Ze vatten het goed op😜.

Sharon: That's good 😊 En ja? Geluuuukkig💚

Rein: Hahah jaaa, love you babe, moet gaan☹️

Sharon: 😰 Bye lieffie 💘

Rein: ☺️❤️

Ik ging van Whatsapp af en pakte de papieren van de auto. De auto ging langzaam kapot. Rein bood aan geld bij te dragen aan een nieuwe auto, maar ik weigerde. Hij drong zo aan, waardoor hij mij overhaalde. Ik moest maar denken, ik had geluk met hem.

*****************

'STUDIO DAAAAAY' Een overblije Daan kwam het kamertje ingelopen, gevolgd door Nils, Owen en Rein. 'Guuuuuys!' Riep ik en ik gaf de jongens één voor één een knuffel. Bij Rein bleef ik iets langer staan. 'Ik heb je gemist.' Zuchte ik, en Rein knikte. 'Ik jou ook.' Hij drukte onopvallend een kusje op mijn mond. Ik grinnikte. 'Stiekemerd.' 'Hey, wij zijn er ook nog hoor! Denk maar niet dat wij jullie niet door hebben.' Ik draaide me om en de jongens keken me aan. 'Je mag haar openbaar kussen bij ons hoor. We vertellen niks aan Larissa.' Rein lachte. 'Laat ik dit prachtige meisje dan eens openbaar kussen.' Hij draaide mijn hoofd naar zich toe en hij kuste me zachtjes. 'Oeeeeeeh' Ik liet hem lachend weer los. 'Jullie zijn looooosers.' Ik stak mijn tong naar hun uit en trok Rein mee naar de bank.

Hard to love 3. (Finished)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu