'Goedemorgen sunshine.' Hoor ik iemand fluisteren. Ik open mijn ogen en zie Rein boven me hangen. 'Goodmorning.' Ik druk een kus op zijn lippen. 'Ik moet vandaag weer terug naar Larissa helaas.' Ik kijk hem met een pruillipje aan. 'Doe je dan wel voorzichtig?' Hij knikt. 'De politie staat omringd bij het huis. Ze houden ons in de gaten.' Ik knik en laat hem los. 'Ga je dan maar snel omkleden.' Hij knikt en stapt uit bed. 'Ik wil zo graag bij je zijn.' Zucht hij. Hij trekt zijn kleren aan en pakt het pistool. Hij stopt hem tussen zijn broeksband en loopt naar de badkamer. Ik stap ook uit bed en trek mijn lange joggingsbroek aan. Ik pak Reins vest van Ralph Lauren en trek die aan. Mijn haren doe ik in een knot en ik doe lange sokken aan. 'Je bent echt om op te eten zo,' zegt Rein die met zijn haren gekamd de kamer in komt lopen. 'En je steelt blijkbaar mijn vest?' Ik grinnik. 'Ik hou van dit vest. Laat me dit hebben.' Hij lacht en trekt me tegen zich aan. Hij drukt een kus op mijn voorhoofd, daarna op mijn wang, op mijn kaak en langzaam kusjes in mijn nek. 'Ik hou van je.' Kreun ik zachtjes, 'maar je moet nu gaan.' Hij begint te lachen en zijn lippen laten mijn nek los. 'Ja baas.' Hij slaat zijn armen om me heen en knuffelt me nog even. 'Laat je straks weten of je veilig bent aangekomen?' Vraag ik hem. Hij knikt. 'En laat jij mij weten wat je vanavond doet.' Ik knik. We lopen samen naar onder en Rein doet de deur open. 'Bye baby.' Ik druk nog een laatste kus op zijn mond en geef Rein zijn sporttas. Hij neemt hem over en glimlacht. 'Ik app je straks.' Ik glimlach naar hem en zwaai hem uit als hij de straat uit rijdt.