'Het was gezellig,' glimlach ik naar Rein. 'Dat was het zeker.' Rein kijkt me aan en even is het stil. Hij komt langzaam dichterbij en drukt zijn lippen tegen die van mij. Passievol bewegen ze op elkaar. 'Rein, dit kan niet.' Mompel ik tegen zijn lippen aan. Verward kijkt hij mij aan. 'Hoezo niet?' 'Je bent met Larissa, en verloofd ook nog wel.' Hij bijt op zijn lip, wat er verdomd sexy uitziet moet ik toegeven. 'Klopt. Sorry.' Hij laat me los en loopt naar zijn auto. 'Ik zie je nog wel.' Hij stapt in en scheurt weg. Raar?
Ik sla op de uitknop van mijn wekker en ga zuchtend overeind zitten. Het is zondag, en ik heb mijn wekker gezet. Maar niet zonder reden. Nope. Vandaag gaan Nils en ik shoppen. We hebben al lang geen brother-sister tijd gehad en we vonden dat het weer tijd was daarvoor. Ik maak me langzaam klaar en loop naar beneden om mezelf eten te maken. Ik weet heus wel dat we in de stad ook wel weer meer dan de meerderheid van de tijd gaan eten, maar toch moet ik nu iets in mn maag hebben. Wanneer het precies half 11 is, gaat de bel. Wat een goede timing van Nils. Ik open de deur en zie Nils staan. 'Hey, zussie.' Hij slaat een arm om mijn nek en trekt me naar zich toe. Hij drukt een kus op mijn haar en laat me weer los. 'Laten we gaan.' Zegt hij, als ik alles afgesloten heb. Wanneer we in de stad zijn, wijst Nils als een klein kind naar de Jamin. 'Ik heb zin in snoep.' Lacht hij, en hij trekt me mee naar de winkel.
'Ik ben gesloooopt.' Kreun ik, en ik laat me op de bank vallen. Nils lacht. 'Jij bent altijd gesloopt, ik ken je langer dan vandaag Shar.' Ik grinnik en ga overeind zitten zodat Nils naast me kan komen zitten. 'Ik ben zo blij dat we in geen tijden meer ruzie gehad hebben.' Hij drukt me tegen zich aan en geeft me een kusje op mijn haar. 'Ik ook Nils.' We drinken nog wat en kort daarna staat Nils op. 'Ik ga maar eens naar huis, je red het in je eentje toch?' Ik knik en geef hem een knuffel. 'Doei zusje.' Glimlacht Nils. 'Doei grote broer.' Ik sluit de deur wanneer Nils weggereden is en loop naar boven om mijn pyjama aan te doen. Daarna ga ik op de bank zitten.