Multi; Masal ve Batu
Bölüm şarkısı;
Yüzyüzeyken konuşuruz-Yaz geçer
Son feci bisiklet-Bu kız
Beni hiç bir zaman yalnız bırakmayan, her zaman arkamda duran birtanem; Aslı Dilara Bağrıaçık' a ve benim için gerçekten önemli olup hikaye için çok uğraşan canım arkadaşım Gülçin Yılan'a sonsuz kere teşekkür ediyorum.Sizi seviyorum meleklerim..
"Günaydın Güneşcim" Aras hoca'ya başımla selam verip Rıza abiye döndüm.
"Sana da günaydın Rıza abi"
"Günaydın dövmeli"
Son iki gündür Rüzgar'ın evine değil hastaneye geliyordum.Zaten beş gün gitmiştim toplam da sonra da Rüzgar iyi olduğunu söyleyip ayaklanmıştı.
Gerçi evine gitmesem de sık sık görüyordum Rüzgar'ı.Gittiğim her yeri bir şekilde öğreniyor ve gelip salak saçma şeyler söylüyordu.Mesela dün hastanenin kantininde tek başıma kahve içerken karşımdaki sandalyeyi çekip oturmuş 'Çok hastayım doktorcum' demişti.Neyi olduğunu sorduğum da ise 'Benim çişim neden sarı?Kesin öleceğim değil mi?Hadi boş bir odaya gidelim benin muayene et' demiş fakat beş dakika geçmeden 'çok saçmaladım değil mi' demişti ve beraber yarım saat gülmüştük.
Her neyse şu anda hastaneydeydim ve açıkcası çok özlediğimi söyleyemiyeceğim.
"Ben üzerime değiştirip hemen yanı-" cümlemi tamamlayamadan birinin "Güneş" diye bağırmasıyla hemen arkamı döndüm.
"Efendim Mas-Masal noldu" diye bağırdım sonlara doğru.Cümlemi değiştirmemin sebebi ise Masal'ın ağlamaktan kızarmış gözleri ve bembeyaz olmuş yüzüydü.
Onun bu hali içimi parçalamıştı.
Aras hoca da kaşlarını çatarak biraz daha yaklaştı."Masal noldu"
Masal sanki donmuş gibiydi. Kollarından tutup sarstığımda transtan çıkmış olacak ki "Güneş çok acil konuşmamız lazım"dedi.
"T-tamam konuşalım" deyip Aras hocaya döndüm."Hocam izninizle"
"Masal'ın iyi olduğundan emin olmadığın sürece yanından ayrılma ve durumunu bana bildir" deyip çenesiyle yolu gösterdi.
Masal'ın koluna girerek arka bahçede kimsenin olmadığı bir çardağa götürdüm.
Bir şeylerden korkuyor gibiydi.
"Şimdi sakin ol ve ne olduğunu tane tane anlat" dediğimde kafasıyla onayladı.
"Gü-güneş önce sana bir şey söylemem lazım.Yani en başından başlamam gerekiyorsa önce onu söylemeliyim."
"Söyle o zaman sarışın" dedim biraz O'nu rahatlatmak amacıyla.Ben ona genelde saçlarından dolayı sarışın derdim ve Masal buna başta kızsa da sonraları alışmış hatta sevmeye başlamıştı.
"Hani geçen hafta sen Rüzgar'ın evindeydin buluşamamıştık"Sesi ve yüzü biraz kendine gelmiş gibiydi.
"Kızım çatlatma insanı hızlı hızlı anlat.Seni öyle görünce elim ayağım saldı zaten hala titriyorum"dediğimde gülümsedi.
"Ya anlatıyorum işte sözümü kesme.Ben de sen gelmeyince Batu'yu aradım bir şeyler yapalım diye 'tamam ne yapmak istersin' dedi ben de pek keyfim olmadığı için eve çağırdım.Film felan izleriz diye"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEPYA
Humor"Beni neden seviyorsun?" diye fısıldadım gecenin karanlığına bakarken. "Aslında hiçbir sorumun cevabı değilsin ama seviyorum işte.Olmasan olur diyemiyorum,seviyorum.Mesela seninle yürümeyi seviyorum.Yürüyüşünü seviyorum.Her fırsatta dolan gözlerini...