Multi; Mira
Bölüm Şarkısı; Gökhan Türkem: Aşk lazım
"Ben çok acıktım" dedim mızmız çocuklar gibi dudak büzerek.Rüzgar bu halime gülümseyip arabayı çalıştırdı.
Pasta kursundan kovulduktan sonra sabahtan beri yaptığımız gibi eğlenmeye devam etmiştik.Deli gibi sokaklarda koşmuş,çocuklarla top oynamış,rastgele bir kaç evin ziline basıp kaçmıştık ve sokağın ortasına oturup saatlerce kahkaha atmıştık.
Açıkcası ben hayatımda bu kadar eğlendiğimi hatırlamıyordum.
Araba kısa sürede durduğunda merakla etrafıma baktım.Ben bir restaurant bekliyordum ama bir giyim mağazasının önünde durmuştuk.Rüzgar meraklı bakışlarımı farketmiş olacak ki "İlk önce üzerimizdekileri değiştirsek iyi olacak"diye açıklamada bulundu.
Kafamı eğerek üstüme baktığımda bu gün sıkça yaptığım gibi gülmeye başladım.Üzerimizde hala pasta kursundan kalma un,çocuklarla oynamamızdan kalma çamur ve koşmaktan toz olmuş kıyafetlerimiz vardı.
Rüzgar da gülmeme eşlik ederken ikimizde arabadan inerek mağazaya yönelmiştik.Mağazaya girdiğimizde yanımıza kız olmama rağmen benim bile bakacağım derecede güzel bir kız geldi.Uzun sarı saçları,lens olduğu belli olsada güzel duran mavi gözleri ve yüzündeki iki kilo makyajıyla fazla dikkat çekici ve güzeldi.
"Yardımcı olabilir miyim hanfendi?"Sözde soruyu bana soruyordu ama resmen gözleriyle Rüzgar'ı soyuyordu.Pis şıllık.
"Olamazsın"diye sert bir şekilde cevap verdiğimde kız bozulsada bir şey demeden yanımızdan ayrıldı.Rüzgar'ın sırıtmasını esgeçerek bayan reyonuna yöneldim.
Neden o kıza o şekilde davrandım bir fikrim yoktu fakat bilmediğim bir nedenden dolayı rahatsız olmuştum.Bunun kıskanmakla bir alakası yoktu,bu daha çok kadın içgüdüsüydü.
Genelde uyguladığım alışveriş taktiğini uygulayarak olduğum yerde durup gözlerimi kıyafetlerin üzerinde gezdirmeye başladım.Çoğu kızın aksine alışveriş yapmayı sevmediğim için genelde bu taktiği uygulayarak gözüme çarpan ilk şeyi alırdım.
Alacağım şeyi gözüme kestirince sırıtarak yanına ilerledim.Siyah dizleri yırtık yüksek bel bir kot ve kotun bittiği yerden başlayan kırmızı kareli bir gömleği elime alarak kabine yöneldim.
Kabinlere vardığımda Rüzgarda elinde siyah bir pantolon ve çizgi film karakterleri baskılı t-shirt ile kabine giriyordu.Bayan ve erkek reyonları karşılıklı olduğu için kabinlerde tam ortada bulunuyordu ve ortaktı.
Mal mal ortada dikildiğimi farkedince elimdekilerle kabine girip hızlıca üzerimi değiştirdim.Aldıklarım bedenime tam uyuyordu ve açıkcası güzel de olmuştu.Kendimi çok sık beğenmezdim ama nedense bugün üzerimde her şeye rağmen bir pozitiflik vardı.
Kabinden çıktığım da Rüzgarda elindekileri giymiş yan kabinden çıkıyordu.Kabinlerin tam karşısında bulunan aynada göz göze gelince gülümsedim.O da gülümsedi.
Eliyle kasayı gösterince gülümseyerek kasaya ilerledim.Her ne kadar aldıklarımın parasını ödemek istesem de Rüzgar sert bir dille arabada onu beklememi söylemişti.
Aman sanki ben paramı harcamaya çok meraklıyım.Zaten bu ay maaşlarda daha yatmamıştı.Yani bir yerde iyi olmuştu parayı Rüzgar'ın ödemesi.
Kirli kıyafetlerimin olduğu poşeti de alarak arabaya geri döndüğümde Rüzgar da bir süre arabanın dışında telefonla konuştuktan sonra arabaya binip çalıştırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEPYA
Humor"Beni neden seviyorsun?" diye fısıldadım gecenin karanlığına bakarken. "Aslında hiçbir sorumun cevabı değilsin ama seviyorum işte.Olmasan olur diyemiyorum,seviyorum.Mesela seninle yürümeyi seviyorum.Yürüyüşünü seviyorum.Her fırsatta dolan gözlerini...