Arkadaşlar bölümler biraz gecikiyor farkındayım ama laptopum bozuldu,telefonla gerçekten çok kasıyor ve internet paketim az olduğu için bölüm yayınlamıyor.Bu aralar biraz böyle olucak ama en kısa zamanda bölümleri düzene sokabilirim inşallah.Hepinizi seviyorum.
Multi:Eymen(Multideki çocuk üç yaşında gibi görünmüyor olabilir ama gerçekten üç yaşındaymış)
Bölüm şarkısı:
Sevimli tehlikeli -Tut kalbimi(mutlaka dinleyin süper)
"Cünüşş" Duyduğum sesle gözlerim hızlıca açıldı.
"Yer cücesi?" Sorarcasına çıkan sesimle birlikte yatakta doğruldum.
Eymen'in koşarak kucağıma zıplamasıyla yer cücemi sarmaladım.
"Ne zaman döndünüz siz? Baban nerede ?"
"Bu şabah döndük.Babiş dedişle işe ditti.Bana şen bakacakmışsın" deyip sevinçle ellerini çırptığında oflayarak kucağında ki Eymen'i yatağa bırakarak odada telefonumu aramaya başladım.
İşe bu ufaklığı götüremezdim.
Telefonumu bulur bulmaz abimin numarasını tuşladım.
"Abi, nerdesinizi siz ya?" Karşıdan gelen birkaç hışırtıdan sonra abimin sesi biraz aceleci bir şekilde kulaklarıma ulaştı.
"Ya fındık, benim biraz işim var.Bu günlük Eymen sana emanet.Hadi bana sesleniyorlar.Akşam görüşürüz."
Abimin telefonu alelacele kapatmasıyla birkaç saniye mal gibi telefonla bakıştım.
Eymen'i işe götürsem kim bakacaktı? Evde de bırakamazdım.Mecburen götüreceğim artık.
"Kalk bakalım yer cücesi.Önce ben hazırlanayım sonra seni hazırlayalım.Sen şimdilik aşağıda çizgifilm izle ben gelicem"
***********
"Atla bakalım yer cücesi" diyip arabanın arka koltuğundan kucağıma zıplayan Eymen'in yanağını öperek arabayı kilitledim.
Acil kapısından girdiğimde çoğu kişi bana meraklı bakışlar atıyordu.Ee yani bende bugüne kadar bekar sandığım bir kız bir gün kucağında çocuk sırtında çocuk çantasıyla gelirse bende meraklı bakışlar atardım.Zaten dedikodu konusunda kendisini aşmış bir hastane olduğu için herkes sabahları kim kiminle nasıl gelecek diye dört gözle beklerdi.
Danışmada gülüşen Rıza abi,Masal,Aras hoca ve Rüzgar'ı görmemle adımlarımı danışmaya yönlendirdim.
Rüzgar'ın hastaneden taburcu olduğunu biliyordum.Demek ki iyileşmişti.
"Günaydın" Neşe dolu sesimle hepsinin gözleri bana döndü.
"Fındığım gelmiş benim" diye cırlayıp Eymen'i kucağımdan alan Masal'a 'Allah razı olsun az daha belim kopuyordu bacım' bakışımı yolladım.Artık o nasıl bir bakışsa.
"Maşaa şeni çok öşledim" Masalla Eymen hasret giderirken ben de bana soran gözler
"Kız dövmeli bunu ne ara doğurdun?" diyen Rıza abiye göz devirdim.
Allah aşkına göz var nizam var bu kadar tatlı,güzel bir çocuk benim gibi bir çirkinden nasıl çıksın.Benden anca çakinin amca oğlu felan çıkar.
"Ha,Rıza abi bende bunlardan boy boy var böyle küçükten büyüğe her gün birini getiriyorum artık hangisi kıyafetime uyarsa" dediğimde Aras hocayla Rüzgar kahkaha atarken Rıza abi burun kıvırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEPYA
Humor"Beni neden seviyorsun?" diye fısıldadım gecenin karanlığına bakarken. "Aslında hiçbir sorumun cevabı değilsin ama seviyorum işte.Olmasan olur diyemiyorum,seviyorum.Mesela seninle yürümeyi seviyorum.Yürüyüşünü seviyorum.Her fırsatta dolan gözlerini...