J. P.O.V.
,,Nepostavím sa!," precedil som cez zaťaté zuby, a odmietal svoju celú váhu prevážiť na moje nohy, ktoré i tak necítim, tak nepotrebujem doktorové múdre slová.
Nedá sa zachovať chladnú hlavu, ochrnul som, som invalid. Tak nechápem, prečo tu zbytočne strácame čas.
,,Ale pán Blanco, možno Vám to pomô-" znova začal doktor s tým istým, čo som doteraz počuval. pre Boha, neposlúchol som prvý krát, neposlúchnem ani posledný.
,,Neurobím to!" pohotovo som mu skočil do reči, na čož si povzdychol. Haha, je pekné ho pozorovať, ako nevie čo so mnou. Ani ja to neviem.
Nechápem, čo si teraz počnem. A viete kto mi zničil život? Martina.
Ak by som ju nemusel viezť domov, nemusela by sa stať nehoda. Veď som viac - menej prišiel o kariéru!
Eghr, nie, to sa nedá popísať slovami. Ak by som Vám popisoval všetky moje pocity, ktorými teraz trpím, nechápali by ste ma. Museli by ste si to zažiť.
Pohľad "rozprávača".
Zatiaľ čo Martina si lámala hlavu nad tým, ako Jorgemu je, on to istotne vedel. Martina nemohla pocítiť jeho bolesť, ku ktorej štipkou so svojimi činmi dopomohla.
Ona sa už po pár dňoch strávených v nemocnici ohrieva pri ohníčku, v okruhu rodiny a pohárom Starbucks, no Jorge má iba výhľad do tmy, ktorá značí jeho budúcnosť.
Kto vie, či sa ešte niekedy postaví na svoje nohy. Bol spevák a tanečník. Čo má robiť teraz? Má vďaka úrazu zmeškať celý život?
Je mladý, pre Boha! Kto teraz bude lietať za sukňami neznámych žien? Ako sa teraz ukáže na verejnosti? Niet pochýb o tom, že Jorgemu rovnaké myšlienky vírili hlavou, zatiaľ čo sa rozostrene pozeral na displej jeho telefónu, kde mu vyskakovali správy z Twittera, tweety v ktorých bol označení.
CELEBNEWS: O môj Bože! Jorge Blanco mal autohávariu!
Na mieste bol mŕtvy! Video havárie tu! - ...
ANAMARIABLANCO: OMG @JorgeBlancoOfficial dúfam že si v poriadku! Plačem!
JORGEBFANS: NIE! NIE! NIE! NIE! NIE! Môj život sa skončil!
MartinaStoessel_: Haha, Jorge je v poriadku, toto všetko je hra.
Blancolover: Ak zomrie zabijem sa tiež.
Nad niektorými prevrátil očami, nad ďalšími mu cukli kútky do úsmevu.
Fanúšikovia sa o neho báli, a sám vie, že by klamal ak by povedal, že ho to nezahrialo pri srdci.
Bolo to celkom pekné vedieť, že niekto sa o neho bojí, ale momentálne mu to nepomohlo. Samozrejme, že myslel aj na jeho fanúšikov.
Ale pri každom článku mu pohľad padol iba k jeho nohám, v ktorých stále prúdila krv, ale nebol v nich žiadny cit.
Jorgemu sa do očí tlačili 'krvavé' slzy. Oči ho veľmi palili, ale nemal na výber. Pozeral sa na výhľad von z okna. Na tento výhľad sa bude môcť pozerať ešte dlho.
Na ďalšie ráno sa Martina do dňa zobudila s dobrou náladou, pretože práve tento deň bol deň s velkým D.
Jej okolie ju po návrate z pobytu v nemocnici dost dlho odhovarali of návštevy Jorgeho, no napokon je i tak po jej.
S Diegom a Lodovicou po boku prechádza ulicou, pomocou ktorej sa dostane do nemocnice v ktorej Jorge stale leží.
Diego a Lodovica nemajú príliš nadšený výraz na tvári. Ak sa to dozvie Tini, agentúra pod ktorou obaja pracujú sa nahnevá viac, ako bola.
Už prišli o Jorgeho po fyzickej stránke, nemôžu o Tini po tej psychickej.
,,Nechceš si to odložiť na zajtra?" spýta sa Lodovica, pred dverami nemocnice. Jej hlas sa rozhľadne po celom okolí, vďaka tomu že je ráno, a v tomto čase sa po okolí nikto nepohybuje.
Lodovica dobre vedela, čo robí. Nieže by jej to návštevu chcela dopriať, ale na zajtra už má zaistený program.
,,Nie." ihneď namietla. Diego sa na Lodovicu pozrel a pokrčil ramenami. Tini je žial Bohu utvrdena v svojom rozhodnutí.
Zatiaľ čo Diego s Lodovicou v rychlosti chrlili slova, ktoré by mali Tini presvedčiť, Cande a Mercedes spolu prechádzali mestom.
Nie, Mercedes naozaj nemá kamarátky. Candelaria je v skutočnosti jej sesternica, ktorá sa jej iba pre teraz ujala.
Eh, teda, 'ujala'. Cande s ňou rada tráví svoj voľný čas. Ale problém je ten, že toho voľného času príliš nemá.
I keď sú obe rovnako staré, Cande sa o Mercedes stará. Mercedes je totiž malé dievčatko, ktoré nevie na ktorej svetovej strane stojí.
,,Ale sľub mi, že už si konečne vezmeš lodičky, " Candelaria vydýchla, keď prechádzali obchodom s topánkami.
,,ja na tom chodiť neviem," bezrande pokrútila hlavou Mercedes. Z nich dvoch, sa páčil nápad iba jednej.
,,Naučíš sa." s nadšeným výrazom na tvári sa rozbehne k ružovým, flitrovym lodičkám, s cca 6 centrimetrovým podpätkom.
Blondýnka vylakane pozerá na dané topánky ktoré Candelaria vybrala.
,,No tak, skús si ich!" požďuchla ju.
Mercedes na sucho prehltla. Nechcela to urobiť, ale ak chce byť ako iné dievčatá v jej veku...
Zoberie si krabicu s jej číslom, najde si menšiu stoličku, na ktorú si sadne a mlčky si ich obuje.
,,Aa!" jej sestranica nadšene vypiskne, keď si nazuje obe topánky.
,,Tak poď, prejdi sa." pomôže jej postaviť sa.
,,Nie, ja to nezvládnem!" Mercedes namietla.
,,Ale kľud, ideš do toho! " dala jej dole okuliare z jej očí, a doslova ju strčila aby sa išla prejsť po predajni..
...teda, Cande myslela po predajni..
Nemyslela na to, že Mercedes neuvidí, vyjde von z predajne, všetko začne pípať, narazí do stánku s líčidlami a narazí do pána s horkou kávou..
______
Konečne po dlhej dobe.^^ pffu, bolo dosť ťažké sa k tomu dotlačiť, hlavne keď som sa dostala do situácie, v ktorej som nevedela, ako ďalej pokračovať..
Našťastie už tu niečo je. Mimochodom Vás chcem upozorniť, že toto bude skôr short story, nič na 100393 časti.
YOU ARE READING
Fake //Jortini story SK
RandomMartina a Jorge - dvaja mladí, uspešní ľudia v showbiznise. Ich kariéry sú na začiatku, no momentálne sú vzorom pre najväčšiu vekovú kategóriu, dospievajúcich pubertiakov. Martina a Jorge sa nikdy nestretli, ale dosť o sebe počuli. Čo keď sa ich man...