•Diana•
•Needitat•
Am deschis incet ochii si am putut vedea pe scaunul de langa patul meu , pe tata ce o tinea pe mama in brate si mana mea era in a ei, amandoi dormind. Am dat sa ma ridic si un mic bipaiat s-a auzit. Atunci amandoi au deschis ochii si am putut vedea ochii rosii ai tatei si lacrimile uscate de pe fata mamei.
-Diana?! Spun amandoi si eu zambesc usor.
-De ce sunt la spital? Intreb si mama ma ia in brate.
-Ai fost in coma ...dupa ce ai fost impuscata in brat. A zis si am putut vedea mana mea ce era inca in gips.
-Coma?! Am zis agitandu-ma. Am fost impuscata? Am zis iar tata ofteaza.
-A avut loc un jaf si se pare ca infractorul a ratat tinta si te-a impuscat pe tine. A zis mama cu lacrimi in ochii.
-Sunt bine acum. Am zis si am imbratisat-o.
-O sa chem un doctor. A zis tata.
-Cat am fost in coma? Intreb si mama ofteaza.
-Doua luni. A zis.
-Asta insemna ca am pierdut vacanta de vara?! Ce rahat. Am zis si m-am afundat in perna.
-Mai ai o saptamana scumpo. A zis si atunci un doctor intra in salon.
-Vreau sa vorbesc cu domnisoara. A zis si parintii mei ies din salon.
-Ai fost foarte norocoasa ca ai scapat cu viata.
-Amm, cine m-a adus la spital?
-Un tip, era inalt si avea niste ochii de un verde intens parea tare speriat si a zis ca il cheama Adam. A zis si atunci imi aduc aminte de el.
-Si a mai venit pe aici?
-Nu, in prima zi ti-a adus un trandafir alb si de atunci nu a mai venit.
Am oftat si am simțit putina dezamagire. M-a ajutat sa ma dau jos din pat si am simtit cum fac contact cu podeaua dar noroc de tata. Am fost luata in brate stil mireasa de catre tata si carata pana la masina.
-Amm ...in prima zis a venit un băiat sa ma vada? Intreb si observ cu tata se incordeaza si mama tresare vizibil.
-Ar trebui sa stai departe de el. A zis tata si am tresarit la tonul vocii lui.
-De ce?
-Diana, nu mai vorbi prostii daca ti-am zis sa stai departe de el asa sa faci. A zis tata si mama ii pune mana pe umar pentru a se linisti.
-Dar nu o sa mi se intample nimic.
-Diana uita-l.
-Sunteti naspa. Spun si ies din masina fix in momentul in care a oprit-o. Am alergata pana in camera mea si am trantit usa incuind-o cu cheia. Chiar nu inteleg ce e cu Adam, imi fac si eu un prieten si ei strica totul. Ma trantesc in pat si imi deschid telefonul. Am intrat pe facebook si am primit o cerere de la o tipa pe nume Crystal Holyster. Am intrat pe pagina ei si observ ca avea parul blond si niste ochii caprui superbi. Am vazut o poza cu parintii ei si tatal ei imi pare cunoscut, intru pe eticheta și observ ca este Luke.
Luke Holyster ...apoi relitatea ma izbeste, fratele mamei.
Am deschis usa camerei si de jos s-a auzit cum tata tipa la cineva, imi iau halatul pe mine si cobor in living unde vad in usa un barbat inalt cu parul negru si ochii de ul albastru intens, el cine e?
-Uite cine a venit. A zis si ochii lui erau pe mine.
-Ce vrei Drake?! Zice tata si tresar usor la auzul numelui acesta.
-Nu am voie sa imi vizitez amicul? Intreaba Drake si da sa intre in casa dar tata il opreste.
-Amic! Strig eu enervata.
-Se pare ca i-ai povestit.
-Drake pleaca. Zice tata.
-Uite cum sta treaba Aaron, aveam ceva de discutat inainte ca sa intru in puscarie. A zis si a scos un pistol indreptandu-l spre mine.
-Diana, fugi. A zis tata si am fugit ascunzandu-ma dupa casa scarii unde era o usa . Am intrat in ea si am sunat la politie, am inceput da scotocesc pe acolo si am gasit un pistol. L-am luat si am iesit din camera aia micuta. In casa era o liniste infernala, am iesit pe hol si atunci se aude o impiscatura. L-am vazut pe Drake la pamanti, plin de sange si cum un politist era cu pistolul indreptat spre el.
-Diana. A strigat tata si m-a luat in brate.
-Unde e mama? Spune speriata.
-Nu e acasa, a plecat acum cateva minute înainte sa vina el. A zis si a aratat spre Drake. Dupa ce trupul neinsufletit a lui Drake a fost ridicat de pe podea si tata a vorbit cu politisti, a aparut si mama dupa ea intrand..Hei hei hei. Ce faceti? Ei bine am scapat de Drake :)) cred ca cativa dintre voi astepta asta de mult.
Ei bine vreau sa va zic ca m-ati surprins cand am vazut cate comentarii am primit ...ieri eram in culmea extazului :)) ...vreau sa va stiu parerile.
La media e Diana.
CITEȘTI
Diana
Teen Fiction"Trebuie sa traim totul ca si cum ar fi ultima zi din viata nostra ...totul trebuie lasat in urma pentru ca vreau sa te vad zambind asa de fiecare data ..." A zis Adam atunci. Dar acum? Acum unde e? De ce a renuntat la mine dupa tot ce s-a intamplat...