5.Zece ture

4.6K 284 18
                                    

•Diana•
-Andy si Nick. Tip si fug spre cei doi.
-Diana. Spun cei doi si ma trag intr-o imbratisare de urs.
-Nu imi vine sa cred ...o sa stati cu noi? Spun iar ei incep a rade.
-Da ...3 tampiti si verisoara ta frumoasa. Spune Nick făcându-i din ochi.
-Pai atunci mergem? Intreb eu si intram cu toti in masina.
Am stat toti intr-o liniste apasatoare pana cand am ajuns acasa. Am intrat in casa si băieții si-au dus sus lucrurile.
-De unde ii cunosti? Ma intreaba si eu chicotesc.
-Andy e baiatul lui Harry ...iar Nick e un verisor de al meu, dar ei doi sunt cei mai buni prieteni ai mei. Am zis eu.
-Si cati ani au?
-Nick e mai mare cu un an decat noi, el e la facultate , iar Andy e mai mic cu un an decat noi. Spun iar ea imi zambeste.
-Se pare ca anul asta o sa fie destul de fain. A zis Crystal.
-Da ...si facem 18 ani. Tip iar ea incepe a rade.
-Ne-am nascut in aceiasi zi. A zis si incepem sa sarim in sus.
-Ce e cu bucuria asta pe voi?
-Ne-am nascut in acesi zi si in acelasi an. Spun si incep a chicoti.
-Hopa ...deci avem doua majorate intr-o zi ...bem dublu.
-Tu o sa ai 17 nu ai voie. Am zis si el se incrunta.
-Fugi. Am început a rade și m-am rodicat începând sa fug de Andy.
Am iesit afara din casa si am fugit spre gradina. M-am ascuns dupa un copac si m-am pus la baza lui si am tras aer in piept, am dat sa o fug din nou dar am simtit cum sunt ridicata de jos.
-Aaa ...Andy da-mi drumul.
-Si eu eram cel mai mic.
-Ce sa iti zic poti sa ma ridici, acum da-mi drumul. Tip iar el se opreste.
-Fie. A zis si mi-a dat drumul brusc, am simtit cum ma scufund si ma ridic la suprafata.
-Tampitule!
-Ai zis sa iti dau drumul ...zice si incepe sa rada. A venit sa ma ajute dar aterizeaza in apa fiind impins de catre Nick. Am inceput a rade si ni s-a alaturat si Crystal fiind aruncata de Nick. Am iesit din piscina si l-am luat in barate pe Nick.
-Esti uda. Tipa el si eu rad si il imping in apa. Am inceput sa ne batem pana cand in curte si-a facut aparitia Dean.
-Ce e in neregula cu voi. Tipa Dean si toti iesim din piscina si mergem spre el.
-Stati departe de mine. A zis si se dadea din ce in ce mai in spate.
Eu iam sarait in spate iar baieti l-au prins de maini si Crystal radea. Am cazut cu toti in apa si de aici a inceput un adevarat razboi, am fost bagata cu capul in apa de catre Dean iar ceilalți radeau ca dobitocii.
-Ar trebui sa incepem antrenamentele. A zis Dean.
-Dar..
-Nici un dar, nu eu v-am pus sa va faceti baie. A zis si am iesit toti din piscina mergand sa ne schimbam. Mi-am uscat parul la fel facand si Crystal. Mi-am luat o pereche de panatloni de yoga gri , si o bustiera neagra, manusile de box si in picioare adidasi, am coborat in subsol unde erau baieti si Crystal.
-Mai mult nu puteai sa stai? Spune Dean sarcastic.
-Ba da, dar am zis sa mai vin si pe aici. Am zis si mi-am prins parul intr-o coada de cal.
-Bun ...pai daca a terminat si Diana putem incepe. A zis Dean.
Am inceput sa facem incalzirea si dupa sa dam in sacul de box, saraca Crystal ea e incepatoare si nu stie cum se mananca boxul.
-Bun, Diana cu Nick si Andy cu Crystal. Andy nu te supara dar tu nu prea esti masiv asa ca mai bine te bati cu Crystal. A zis Dean si Nick a inceput a rade.
-Taci naibii. Zice Andy.
Am inceput sa dau in Nick si el in mine, am primit un pumn in stomac dar am continuat, am prins o ocazie buna si pumnul meu a facut contact cu obrazul lui.
-Stop. A tipat Dean.
-Scuze. Am zis si mi-am dat jos manusile.
-E ok. A zis Nick si am vazut cum scuipa sange.
-I-ai spart buza. A zis Dean.
-Chiar imi pare rau. Am zis si Andy incepe a rade.
-Eu sunt slab iar pe tine te bate o fata. A zis Andy.
-Diana, tu du-te cu Crystal la alergat, are nevoie. A zis Dean.
-Bine.
-Dar ia un maieu pe tine sau un tricou ...si asa ca pantaloni vostri o sa atraga atentia multor băieții. Am mărit ochii la afirmația lui și apoi m-am încruntat.
-Uite la ce se uita el. Zice Crystal si eu incep a rade.
Am luat un maio destul de larg si lung sa imi acopere fundul. Am iesit din casa si am alergat pana in parc.
-Bun, facem 10 ture de parc ...fara sa ne oprim.
-Cat?!
-Imi pare rau dar asta trebuie sa facem. Spun si incep sa alerg Crystal fiind in spatele meu.
Dupa ceva timp eu mi-am terminat turele , iar Crystal mai avea una ...am luat o stica cu apa si am baut din ea, ma uitam in gol si observ cum cineva se pune in fata mea. Erau niste bocanci barbatesti , imi ridic capul si dau de ...

Hei hei hei ...mno am postat si eu :))
La media sunt Andy si Nick,

DianaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum