7.Luna plina

4.1K 285 10
                                    

•Diana•
-Bun ...vreo fata voluntara? Zice Matt si atunci se aude un "Eu" slab ...m-am uitat si am vazut ca era Crystal. Ce naiba e in capul ei.
-Ai innebunit? Tip eu.
-Diana ...tu faci asta, ai mai facut asta ...vreau si eu sa imi schimb rutina. A zis si eu oftez.
-Fie ...dar sa stii ca daca te-ai urcat acolo iti asumi o responsabilitate, poti sa mori, tine mine esti legata de pilot. Am zis iar ea sta pe ganduri.
-O sa o fac. A zis si s-a pus in aceasi pozitie ca si mine.
Am asteptat ca sa se dea startul si am pornit ...simt cum sunt ridicata de vand ...mi-am prins mainile de aripa motorului dar imi fugeau mainile ...simteam cum ma prinde ameteteala ...dar aveam golul ala in stomac. Cand a accelerat si a trecut o curba am zis ca o sa cad, mi-am dus mainile in spate si mi-am prins mainile de abdomenul lui Adam.
M-am tras mai aproape de el si acum simt ca stau si eu pe scaun ...am vrut sa imi dau drumul la maini dar mana lui a prins-o pe a mea.
-Ai grija la drum. Tip ca sa ma poata auzi.
-Mai avem putin si iesim primi. Tipa el si a accelerat mai tare ...am vazut linia de finish...si simt ca nu mai sunt luata de vand ...mi-am dat drumul la maini si Adam a dat drumul la centura pentru a cobora.
Dupa noi a aparut si Crystal cu Bryan.
Crystal a coborat si am fost surprinsa cand m-a luat in brate.
-Am crezut ca nu se mai termina.
-Crys ...nu stii niciodata ce se pote intampla la o cursa din asta ...tu ai ales. Am zis si langa noi apara Nick si Andy.
-Bravo. A zis Nick si m-a tras intr-o imbratisare.
-Multumesc ...dar eu sunt ok. Am zis.
-De obicei fetele tipau cand mergeau cu mine. Zice Adam.
-Eu bine eu nu am tipat...am zis iar el zambeste.
-Asta dovedeste multe. A zis el si a aparut Matt.
-Felicitari campionule, dar o sa cobori in clasament din cauza Dianei.
-Nu are cum sa ma bata o fata. A zis si Matt incepe a rade isteric.
-Asa au zis toti, nu a pierdut un an la rand, nu o subestima , chiar nu o cunosti pe Diana.
-Mersi Matt.
-Nu ai pentru ce Diana.
-Ok ...eu trebuie sa plec , trebuie sa sarbatorim rebeliunea lu Crystal. Am zis si Andy a venit in fata nostra.
-Yeiii bautura. Tipa el si Nick incepe a rade.
-Fara bautura. Zic eu iar el se incrunta.
-Esti naspa.
Am urcat pe motor si am condus pana acasa. Am intrat in casa si ne-am trantit toti pe canapea.
-A fost super. Am zis si Crys a chicotit.
-Da ...a fost genial.
-Noi mergem sus ...murim de somn.
-Asta cred ca o sa fac si eu.
-Ok ...eu mai stau putin. Am zis si toti au mers in camere. M-am uitat la ceas si am vazut ca era ora 23:45 ...perfect peste 15 minute incepe o zi noua. Am iesit din casa si am inceput sa ma plimb pe strada, totul era atat de pustiu si fara viata. Vântul batea usor si intunericul scalda tot pisajul, luna era sus pe cer si stralucea perfect , una din cele mei frumose nopti ...noptile cu luna plina. Luna plina un mijlocitor dintre natural si supranatural, in serile cu luna plina se intampla lucruri ciudate. Ei bine, o adolescenta de aproape 18ani umbland pe strad numai intr-un tricou și o pereche de pantaloni scurți de pijama este ceva ciudat. M-am asezat pe o banca si priveam in golc mi-am pus coatele pe genunchi si capul in palme si parul mi-a acoperit fata. Stăteam si ma uitam la bocancii mei si la asfaltul plin de pietricele gri , am oftat adanc si atunci am simtit o mana pe spatele meu si o voce groasa.
-Esti bine? Imi ridic capul si îl vad pe Adam stand in fata mea. Ohh tu erai. A continuat el.
-Din pacate de ...aceasi fata, Diana ...care ar trebui sa plece. Zic si dau sa ma ridic dar ma prinde de mana.
-De ce ma eviti?
-De ce nu as face asta?
-Sa inteleg ca parintii tai nu iti dau voie sa vorbesti cu mine?
-Nu trebuie sa iti dau tie socoteala.
-Recunoste. Ridica tonul si se ridica in picioare fiind acum in fata mea.
-Termina, nu am ce sa recunosc.
-Deci e adevarat, fata rebela isi asculta parintii.
-Probleme?! Am o relatie deschisa cu ei stiu ca fac si cu ce ma ocup asa ca lasa-ma in pace ciudatule. Tip sa ma trag din stransoarea lui.
-Nu imi vine sa cred ca o sa sai impotriva vointei tale doar pentru ca mami si tati nu iti dau voie. A tipat la mine.
-Pleaca, lasa-ma, nu inteleg ce te amesteci tu si tu nu esti o vointa de a mea, imi esti indiferent.
-Eu ...a zis el dar am plecat ...am auzit pasi lui in spatele meu si am inceput sa alerg fara ca sa ma uit in spate, am simtit cum o mana ma prinde de talie si ma ma intorc cu fata spre el , in fata mea era un alt tip .
-Te grabesti scumpo?
-Da. Am zis si l-am lovit pe tip, am dat sa fug dar am fost prinsa de inca un tip..
-Se pare ca stii la lovesti. A zis si m-am zbatut.
-Stai calma. A zis el si celalat vine in fata mea. Am tipat dar mana lui a facut contact cu fata mea. Mâinele imi erau prinse la spate, eram imobilizata. Am dat din picioare si am reusit sa ii lovesc pe cei doi fix in punctul sensibil. Cel din fata mea a cazut lat la pamant si celalat a largit putin stransoarea, am dat sa ma trag dar m-a prins si am fost izbita de trunchiul unui copac.
-Javra. A zis si a inceput sa ma sarute pe gat in timp ce mainile lui au reusit sa imi rupa tricoul ...am tipat dar mana lui mi-a acoperit gura, ma zbateam si lacrimile si-au facut aparitia. Am dat sa ma zbat dar am stiut ca era fara nici un folos, am inchis ochii si asteptam ca un miracol sa apara.
A coborat pana la sanii mei si la abdomen ...mana lui a fost luata de la gura mea si cand era gata sa imi deschida nasturele de la blugi l-am lovit cu genunchiul in gura. Am dat sa fug dar celalat m-a prins de par.
-Ne-ai facut numai probleme. A zis si am fost pusa la pamant. Mâna lui era in parul meu si a inceput sa imi de cu pumni in burta si in fata pana cand am cazut pe jos. Loviturile in abdomen veneau una dupa alta, neincetat. Am inceput sa vad totul mai incetotsat si in reluare. Am simtit cum totul s-a oprit si cum sunt ridicata de jos dupa ceva timp. Am incercat sa deschid ochii dar nu am vazut decat doua smaralde superbe ...Adam.

Hei hei hei , am postat ieiii :))

DianaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum