10.Criza

4K 243 27
                                    

•Diana•
-Eu ...a dat sa zica ceva dar m-a strigat Crysral.
-Pa, Adam. Am zis si m-am dus la masa lasandu-l cu ochii in soare.
Dupa ce am terminat de cumparat si papucii ...am plecat acasa unde tata cu Luke, Harry ...directorul si tatal lui Andy erau pe canapea si se uitau la un meci.
-Ohh ati ajuns. A zis tata si eu ii zambesc.
-Da ...se pare ca si voi ati ajuns. A zis mama si Crystal m-a tras spre camera mea.
-Ce a vrut Adam?
-Vorbeste mai incet ...camera lui e langa camera mea.
-Imi zici si mie, parintii tai erau cam enervati cand ati intrat in casa.
-O sa iti zic dar sa nu razi.
-Zii.
-Bine bine...pai Adam a incercat sa ma sarute si tata ne-a oprit si Adam a vrut sa zica ca el ...nu stiu ce, ca m-ai strigat tu.
-A incercat sa ce?! A țipat și atunci am observ ca geamul de la camera mea era deschis si perdeau lui era data la o parte lasand in fata nostra o imagine cu Adam si Bryan in bustul gol jucand Fiffa si ei se uitau la noi pentru ca Crystal a tipat si a atras atentia.
-Te omor. Am zis si ea se ridica de pe pat si eu arunc cu perna in ea si asa nebuna asta sare peste mine dandu-mi perne peste fata...am putut auzi rasete si atunci mi-am dat sema ca cei doi au urmatit totul.
-Crystal ...cineva e in spatele tau. Zic in timp ce ea ma lovea ...se opreste si se intoarce si am prins ocazia sa o lovesc cu o perna.
-Gata. A țipat.
-Tu ai inceput sa dai in mine. Am zis si ea incepe a rada si se tranteste langa mine si se uita spre geam si asa scumpa mea prietena cu parul ciufulit le-a aratat degetul mijlociu celor doi si se ridica din pat tragand perdeaua auzindu-se un "Heii".
-Prostii.
-V-am auzit. Se aude vocea lui Bryan.
-Asta a fost si intenta a zis Crystal si in camera intra Dean.
-Hai gata cu joaca ...schimbati-va avem antrenamente.
-Dean ...eu nu pot sa fac azi? Zic si el se apropie de mine si se incrunta.
-Mi-a zis Nick ...chiar atat de rau arata abdomenul tau?
-Zici ca sunt un dalmatian. Am zis si el pufneste in ras.
-Nu o sa zica nimeni nimic.
-Eu ma duc sa ma schimb. Zice ea si atunci ma ridic din pat ...am intrat in baie si am luat pataloni de Yoga pe mine si bustiera si in picioare adidasi ...si am intrat in camera si am observat ca perdeau era data la o parte si patul era frumos aranjat ...cu siguranta mana a facut curatenie. Dai sa ies din camera cand imi aud numele strigat. Ma intorc si dau de Adam.
-Ce vrei? Zic si el isi da ochii peste cap.
-Am vurt sa iti văd vanataile. Mi-am dat ochii peste cap și am coborat si am uitat ca tata era cu prieteni lui pe canapea. Dau sa plec cat mai repede dar o injuratura se aude.
-Diana nu imi zi ca alea sunt ...a zis si a dat din mana referindu-se la incidentul de aseara.
-Nu sunt grave. Zic si plec spre subsol ...am intrat in el si imi prind parul intr-o coada de cal si am observat pe cei patru.
-Au ...chiar ca arata rau. A zis Dean si eu ma incurt.
-Ti-am zis.
-Tu dai doar la sac..
Mi-am pus manusile pe mana si am inceput sa lovesc sacul ala, imi aduceam aminte cateva trasaturi de la cei de aseara, ambi erau blonzi si in jurul varstei 19-23 ani. Un dintre ei avea o cicatrice la ochii si celalat avea ochii de un negru intens, am inceput sa dau din ce in ca mai tare in sac pana cand simt cum lacrimile cad pe fata mea.
Am inceput sa plang dar loveam in continuare , am fost slaba aseara eram sa fiu moarta daca nu ma salva Adam sau mai rau si moarta si violata.
Am simtit cum ametesc din cauza efortului depus dar si din cauza lacrimilor si m-am oprit. Am vrut sa fac un pas dar sunt lovita de sac ce se balangana intr-o parte si in alta. Cad in fund si ii vad pe ceilalati si pe parintii mei uitandu-se socati la mine.
L-am vazut pe Dean apropindu-se de mine si dintr-o data fata lui ia fata celui cu cicatrice.
-Esti bine? Intreaba si atunci am tipat si m-am dat in spate.
-Pleaca ...tip si atunci vin toti in subsol ...si prin toti ma refer la toti din casa. M-am dus intr-un colt si m-am tras picioarele la piept si am inceput sa plang.
-Diana ...esti bine? Intreaba mama si se apropie incet de mine.
I-am simtit mana pe sptele meu si se aseaza langa mine, totul e bine scumpo. A zis mama si tata vine langa mine.
-Diana, ingerule ...te simtit bine. Intreaba si se pute in genunchii langa mine, am aprobat incet si el a oftat.
M-a luat in brate stil mireasa si m-a dus in camera mea.
-Daca vrei sa vorbesti despre asta. Zice si ma aseza pe pat.
-Era acolo ...si l-am lovit , si apoi fata lui ...fata lor au aparut peste tot ...a vrut sa ma omoare ...am zis si tata s-a incruntat privind confuz.
-Care ei scumpo?
-Cei doi de aseara ...am zis si tata se incordeaza.
-Totul o sa fie bine ...doar odihneste. A zis si m-a pupat pe frunte si a plecat din camera.
Am inchis ochii si am adormit instant.
•Adam•
L-am vazut pe tatal ei parasind camera si cum adoarme ...ce naiba s-a intamplat? Am tras perdeaua de la geamul meu si m-am trantit in pat. Cei doi erau oamenii lui Denis, omul asta ma urste, ma urăște din cauza tatalui meu la fel ca si tatal Dianei, dar Denis a incercat de multe ori sa ma ucida.
Am coborât din pat si m-am dus in bucatarie unde mama mi-a lasat un bilet "Lucrez pana tarziu ...ai grija ce faci."
Mama erat una dintre cele mai bune mame din lume, tata a fost un norocos. Nici nu inteleg de ce a ramas cu el dupa cum a zis si ea era un om rau, nu stiu de ce dar mama a ramas cu tata numai pentru mine. Cand tata a murit, mama a plans , dar a plans mai mult din cauza mea. Cu toate ca era un criminal am jurat ca o sa il razbun, asa ca e prea tarziu sa dau inapoi si Diana e cea careia pot sa ii fac rau, asa o sa ii ranesc si scumpii ei parintii.
Diana e o tinta mult prea usoara , nu prea imi pasa de ea, dar o vreau in viata de asa am ajutat-o in seara aia.
Mi-am luat o sticla de bere din frigider si am deschis-o. Când sa o duc la gura soneria de face auzita. Am deschis usa si am ramas scoat de cine era acolo ...atat de socat incat sticla mi-a alunecat din mana spargandu-se in mii de bucati.
-Trebuie sa iti zic ceva. Zice ....




Hei hei hei , am reusit sa postez si azi ...mno se pare ca imi revin.
La media e Adam.

DianaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum