14.Avem probleme

3.3K 251 42
                                    

•Diana•
"Eu sunt Denis"
"Nu cunosc nici un Denis ..."
"Cel care statea la masa cu tatal tau ..."
"Da stiu, imi aduc aminte de tine"
"Bun, vreau sa ne intalnim sa vorbim ceva"
"Esti un strain."
"Tatal tau are incredere in mine te urmaresc din umbra, asa ca iti stiu orice miscare" a zis si am oftat si am inceput sa tastez.
"Bine , azi la 16:00 la Bar Caffe"
"Ok"
Mi-am blocat telefonul si m-am uitat inapoi la camera lui Adam.
-Cine era? Intreaba.
-O persoana, am zis si am plecat in camera tragand draperia.
•••
Am intrat in cafenea si la o masa mai retrasa l-am vazut pe asa-zisul Denis.
M-am asezat la masa si el imi zambeste.
-Buna , Diana. A zis cu un accent de rus.
-Hei. Am zis si dau mana cu el.
-Vrei ceva de baut?
-O cafea. Am zis si el face comanda.
-Bun, te-am chemat aici pentru a discuta despre un "personaj" foarte cautat...Adam.
-Ok.
-Bun, eu vreau acelasi lucru ca si tatal tau , sa il vad pe Adam suferin, dar tatal tau se limiteaza doar la a pastra distanta de tine de aceea m-a angajat pe mine, ei bine cei ce aproape te-au violat erau oameni mei il urmareau pe Adam si au crezut ca esti iubita lui, dar din pacate acum zac in cosciude ce lemn. A zis si ma incrunt.
-Si ce treaba am eu cu asta?
-Nimic , doar ca vreau sa iti zic sa stai departe de el.
-Nu era nevoie sa imi zici, ma ignora iar eu il ignor.
-Pai arunci insemna ca indiferenta insemna sa te uiti urat si sa te indrepti nervos spre masa.
-Ce naiba cauti cu el aici?
-Adam, calmeaza-te, am jurat razbunare in timp ce tu erai rasfatat in lux eu ma obisnuiam cu moartea printilor mei. A zis Denis.
-Nu e vina mea.
-Esti la fel ca tatal tău.
Am decis sa plec și m-am ridicat de la masa si ma uit spre cei doi.
-Pa ,Denis. Am zis si am iesit din cafenea ...m-am uitat in spate si il vad pe Adam iesind.
-Diana ...ce naiba cautai cu el?
-Pleca Adam.
-Nu o sa plec. A zis si ma incrunt, am dat sa merg spre casa ...pentru ca azi nu am mers cu masina sau cu motorul si l-am auzit pufnind in spate si vine dupa mine.
Am inceput sa fug si a inceput sa ploua. Am vazut strada cartierului meu si am dat sa intru in curte cand ma prinde de mana.
-Stai.
-Lasa-ma.
-Diana sa nu faci vreo prostie. A zis si apoi isi zdrobeste buzele de ale mele, din instinct am raspuns si atunci m-a ridicat astfel incat sa imi incolacesc picioarele in jurul bazinului lui.
M-a lipit de poarta casei mele si mainile lui erau duse pe fesele mele. Se desprinde din sarut si imi zambeste usor.
-Haide ...a zis si m-a luat in brate stil mireasa so intram in casa lui.
Urca cu mine in camera lui si ma lasa jos atunci cand ajungem acolo.
-Tine. A zis si imi inmaneaza un tricou negru destul de mare ...si atunci intru fix in baie. Mi-am dat hainele jos ramanand in lenjerie intima si mi-am luat pe mine tricoul lui.
Am intrat sfioasa in camera lui si el statea in pat doar cu o pereche de pantaloni de trening gri pe el.
-Vino aici. A zis si imi face loc langa el.
M-am indreptat incet spre pat si m-am pus la o distanta considerabila de el.
M-a tras de mana si am ajuns cu capul pe pieptul lui , mi-am pus piciorul peste picioarele lui si atunci mana lui se odihneste pe coapsa mea.
-Esti frumoasa Diana.
Am stat asa ceva vreme pana cand se aude o usa izbita si tipete de jos.
-Diana ascunde-te. A zis si m-am incruntat.
-De ce?
-Doar ascunde-te, avem o problema.



Hei hei hei , bunaaaa :)) ce facetii?

DianaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum