29.Esti asa un ...

3.2K 229 43
                                    

•Diana•
-Liam eu ...imi pare rau, dar va trebui sa te refuz. Îmi pare sincer rau, dar nu vreau sa imi bruiez copiii...deja il stiu pe Adam ...stiu cine e tatal lor adevarat si ala nu esti tu. Am zis si ramne blocat.
-De ce nu recunosti ca esti inca indragostita de dobitocul ala care te-a lasat ...daca nu ma accepti pe mine cine naiba te mai ia pe tine ...ai copiii de 5 ani ...eu zic sa te rezgandesti.
-Ei bine imi pare rau, dar te rog sa iesi naibii din casa mea. Am zis si am arata spre usa. A pufnit si a plecat fara sa mai zica ceva.
-Asta e fata mea. A zis tata si m-a luat in brate, pe mine pufnindu-ma rasul.
-Stiam ca nu iti place de Liam. Am zis si el rade.
-Este un dobitoc. A zis tata si zambesc.
-Stiam asta ...voi de ce ati venit?
-Am venit sa imi vad nepotii dar se pare ca sunt la Adam.
-Pai atunci veniti maine la masa la mine ...o sa promit ca nu pun otrava in mancare. A zis Adam cu mana pe inima.
-Bine ...la 18:30 suntem la tine. A zis tata si ma incrunt ...ce naiba face?
••••
-Haide Diana intra. A zis mama zi m-a impins sa intru in casa. Am intrat timida si am bocanit la usa ...la usa ne-a raspun un Adam imbracat intr-o pereche de blugi negri si o camasa neagra descheiata la primi nasturi.
Am intrat in casa si atunci mi-am vazut copiii.
-Biuniii. Au tipat cei doi si sau dus in bratele bunicilor.
Ne-am asezat la masa si Adam s-a ridicat sa aduca mancarea.
-Stai sa te ajut. Am zis si m-am ridicat de la masa mergand spre el.
Am intrat in bucatrie si il observ tensionat.
-Esti bine? Spun si ii pun mana pe spate.
-Nu stiu de ce dar am emotii. A zis si am pufnit in ras.
-Nu rade, ma simt ca la 16 ani. A zis si imi dau ochii peste cap.
-Stai calm nu e ca si cum ar accepta daca te lasa sau nu sa stai cu mine. Am zis si el ofteaza.
-Ar fii interesant sa stam in acesi casa doar pentru cei doi. A zis el si mi se pare o idee buna.
-Da, e o idee faina. Am zis.
-Serios? Ai fii de accord?
-De ce nu? Doar stam pentru Steph si Ethan ...in rest putem ce face ce vrem noi. Am zis.
-Vrei sa le zicem parintilor tai?
-Ar trebui sa stie si ei...zic si eu.
-Pai atunci tu le zici.
-Mno stai calm ca ei peste jumatate de ora au avion, deci nu o sa aiba loc si de morala. Am zis si intram in living.
-Mami ...tati ...vrem sa stam la bunica ...te rogg? A zis Steph si ma incrunt.
-Dar eu nu pot veni ...am de lucrat.
-Ii lasi la noi vacanta asta de iarna ...ce zici? A zis mama.
-Eu sunt de accord. A zis Adam si ma incrunt.
-Dar ...nu au bagajele facute si ..
-Diana ...au haine la noi si in plus lucrurile "importante" sunt aici la Adam...sunt doar 3 saptamani.
-Bine ...
-Si suntem de acord cu mutarea lui Adam la tine ...s-a auzit totul din bucatarie ...iar Steph si Ethan sunt incantati de asta. A zis tata si raman socata.
-Pai atunci ...plecam? A zis mama si s-a uitat la Steph si Ethan.
-Daa...va iubim. A zis Ethan si Stephany ...ne-am luat la revedere de la ei si am ramas singura cu Adam.
-Nu e corect ...Craciunul ...trebuia sa il facem cu ei. Am zis incruntandu-ma.
-Dian, mama ta stie ce le trebuie si ce nu ...stai calma. A zis Adam.
-Ai dreptate. Am zis.
-Daca tot am ramas si este si mancare ...a tras un scaun si a facut semn spre el. Doamna mea. A zis si m-am pus pe scaun, am inceput sa mancam si apoi am vorbit despre toate prostiile din lume, ce dor imi era de el.
-Stam aici in seara asta? A zis si eu ma incrunt.
-Bine ...dar nu am cu ce dormi.
-Nu e bai ...facem noi rost. A zis si imi dau ochii peste cap.
Ne-am asezat pe canapea si apoi Adam scoate de penun raft un CD pe care scria OUIJA.
-Hai sa ne uitam.
-E de groaza asa-i?
-Da si nu vreau sa ma uit singur.
-Bine ...dar da-mi ceva cu care sa ma schimb. Am zis si el imi intinde un tricou.
-E un simplu tricou.
-Pai in casa nu e asa frig.
-Adam ...e doar un tricou.
-Iti ajunge pana la jumatatea coapselor.
-Adam...de ce esti nesimtit?
-Spune tu ca nu am dreptate ...e cald in casa.
-Esti asa un ...porc. Am zis si intru in baie facandu-l sa rada.
Mi-am luat tricoul pe mine si avea dreptate imi era ca o rochie ...imi era cu putin desupra genunchiului ...cred ca si lui ii e mare tricoul asta, am intrat in camera si m-am pus pe canapea tragand patura peste mine si apoi Adam da drumul la film. A adus un bol cu pop-corn am inceput sa ne uitam si am tresarit atunci cand Adam s-a pus mai aproape de mine , mi-am pus capul pe umarul lui si am asteptat sa se termine acest film.
-Imi e frica. Am zis socata.
-Dap ...a fost naspa.
-Bravo Adam ...acum nu o sa ma mai pot duce singura la baie.
-Vin eu cu tine, nu e problema.
-Taci ...doar taci.
-Hai ca nu a fost chiar atat de naspa.
-Ba da ...a fost foarte naspa. Am zis.
-Vina aici. A zis si si-a deschis bratele.
-Nu.
-Ei bine te iau eu daca tu nu vrei. A zis si m-a luat in brate. Mi-am intors fata la fata lui si se apropia usor de a mea ...dar totul a fost distrus cand pe usa a intrat ...





Hei hei hei , puteti sa rasuflati linistiti de acum si apropo de film ...chiar e genial vi-l recomand e facut de cei ce au facut si Insidious ...cei ce l-au vazut.
La media e trailer-ul de la film...va sfatuiesc sa va uitati macar la trailer ...e genial :))

DianaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum