11.Dansezi?!

3.8K 254 27
                                    

•Diana•
-Trebuie sa iti zic ceva. Zice tatal Dianei.
-Eu cred ca ar trebui sa plecati. Zic si ma aplec pentru a trange cioburile de jos.
-Nu imi place sa fiu ignorat mai ales ca aici e vorba de fiica mea. Acum asculta aici ...ii stii pe cei doi ? A zis si mi-am dat seama ca se refera la oamenii lui Denis.
-Da, știi cine sunt ...dar nu am de gand sa va zic cine sunt.
-Jur ca o sa gasesc cine sunt si nu o sa ii omor numai pe ei, ci si pe tine. A zis si s-a apropiat de mine dar atunci coboara Bryan.
-Ce vrea?
-Sa știe de cei doi care aproape i-au violat fiica.
-Ohh ...oamenii lui Denis.
-Se vede cine e cel mai prost dintre voi. A zis tatal Dianei si isi scoate telefonul si apeleaza pe cineva.
-Mike ...cauta despre un tip Denis ...oamenii lui aproape au omorat-o pe Diana. A zis si dupa ceva timp tatal Dianei a raspuns.
-Bine, vezi ce poti afla. Cat mai repede , peste 4 zile plec din tara. Nu veneam daca Diana nu facea 18 ani vineri. A zis si am ranjit la gandul asta, oare sa le fac o sirpriza si sa apar neinvitat?
Doar daca vrei sa iti culegi dintii de pe jos ...tatal Dianei e in stare sa te bata si cu o mana legata la spate. Bine punctat.
-Pff tot am aflat ...in fine , doar stai departe de Diana daca nu vrei sa plutesti in adancul oceanului S-o daca esti ca Drake, s-ar putea sa plutesti pentru ca nu o sa te lasi pana nu obtii imposibilul. A zis si a dat sa plec.
-De ce va ura tata asa de tare? Zic si el se intoarce.
-Aveam ceea ce voia si el ...si aici ma refer la o fata.
-Adica mama Dianei? Intreb si el se uita in gol.
-Nu ...Melisa dupa ce ne-am despartit s-a dat de partea tatalui tau, dar era doar fortata sa faca asta,
intr-o zi a vrut sa imi explice totul dar am ignorat-o si apoi la stirir apare un caz foarte interesant fata ucisa in propriul apartament nici o urma nu a fost gasita ...si dupa primesc un mesaj gen "trebuia sa asculti ce avea de zis" si era semnat de tatal tau. A zis si eu priveam in gol.
-Adica ...tata a ucis-o?
-Copile ...nu fii ca el, tatal tau a infundat puscaria multi ani si cand a evadat a lasat-o pe mama ta gravida si a sacapat de inchisoare din cauza ca avea un copil de crescut. Nu ma intelege gresit, dar mama ta a fost forata sa ramana cu el. A zis si atunci a umplut paharaul.
-Gresiti ...nu e adevarat. Tata a iubit-o pe mama.
-Da si tatal tau mi-a tinut sora geamana sechestrata, deco cine are dreptate. Nu te mai minti singur Adam, tatal tau a fost un om de temut.
-Dar tu ...tu nu te-ai ocupat cu lucruri ilegale? Tip.
-Nu te intereseaza ce am facut eu, a fost doar o porcarie daca nu o gaseam pe Rebecca acum eram si eu la fel ca tatal tau. A zis si a plecat lasandu-ma intr-o ceata totala.
•Diana•
M-am ridicat usor din pat si am vazut ca aveam hainele de la antrenament, mi-am luat un hanorac pe mine si am conorat in bucatarie unde mama gatea.
-Ohh te-ai trezit. A zis si am cascat.
-Da ...unde sunt ceilalati?
-La scoala ...tatal tau e cu Luke in oras.
-Adica eu am lipsit azi de la scoala?!
-Da, am vorbit cu Dean si ai absentele motovate. Știi ca o sa ti le motiveze chiar si daca ai chiulit. A zis si am chicotit.
-Uite de asta e bine sa fii prieten cu dirigintele. Am o foame de lup. Am zis si mama imi pune in fata o potie de clatite. Uite de asta te iubesc eu pe tine.
-Diana , tatal tau i-a gasit pe cei din seara aia. A zis si pielea mea s-a facut de gaina.
-Adica ...i-a omorat?
-Nu el, a zis si am facut ochii cat cepele.
-Cine?
-Nu conteaza, acum nu mai ai de ce sa iti fie frica. A zis si am oftat usurata, dar totodata ma simteam naspa pentru soarta celor doi.
•••
-Diana, esti gata?
-Acum. Am zis si am pus rochia pe mine si mi-am aranjat inca o data parul, Crytal a intrat atunci in camera mea.
-Avem 18. A tipat si eu mi-am dat ochii peste cap.
-Ieiii. Zic si coboram amandoua jos pentru a vedea curtea plina de invitati, colegi de clasa, prieteni de a parintiilor mei si a lu Ceystal, baietii pe care nu i-am vazut in viata mea ...presupun ca erau baietii prietenilor lui tata.
-E atata de frumos. A zis Crystal ...si atunci mama vine langa noi.
-La multi ani fetelor. A zis ea si am putut vedea doua mormane de cadouri ...cadourile mele si ale lui Crystal.
-Multumim. Am zis la unison si apoi a fost dat drumul la muzica ...totul e atat de frumos ...ne-am asezat amandoua la masa si ataunci mama a aparut cu un microfon.
A dat sa zica ceva dat pe poarta inta Adam si cu Bryan imbracati la cotum si cu doua cadouri in mana. Tata s-a dus spre ei si spre surprinderea mea i-a lasat sa intre, in spatele lor fiind o femeie de aceasi varta ca si a mamei. Avea niste ochii de un verde smarald și atunci mi-am dat sema ca era mama lui Adam.
-Bun, daca suntem toti putem incepe petrecerea , dar vreu intai sa va felicit Diana , Crystal pentru ca o data faceti 18 ani si sunt foarte importanti ...la aceasta varsta aveati parte de cele mai frumose amintiri dar pot fii si rele , dar tot amintiri ramana. De aceea pentru a incepe petrecerea as ruga pe sotul meu, Adam si pe fratele meu, Luke sa danseze cu fetele lor. A zis si o melodie lenta a inceput ...am inceput sa dansez cu tata si mi-am pus capul pe umarul lui.
-Multumesc pentru tot.
-Diana , mereu o sa fiu aici pentru tine, tu si mama ta sunteti cele mai importante femei din viata mea. Voicdoua ati fost cele ce mi-au readus zâmbetul pe buze, asa ca voua va sunt dator. A zis si atunci mi-a scapat o lacrima.
-Te iubesc , tata.
-Si eu te iubesc ...de aceea orice decizie ai lua , o sa te sustin ...sa nu uita asta ok?
-Ok. Am zis si apoi muzica s-a oprit si am putut auzi multe aplauze si vedeam lacrimile din ochii mamei.
Dupa ce m-am pus la loc totul a fost atat de bine, dar de la dansul cu tata nu am mai dansat ...am vrut sa ma ridic si atunci am putut auzi din spatele meu un "Dansezi" , ma intorc si dau de..



Hei hei hei , mno uite ca am postat si azi.
La media e Diana.

DianaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum