•Adam•
Am iesit din casa si mergeam spre a mea , am intrat pe usa iar din living se auzea un plans de fata ...m-am descaltat ...si am alergat catre living ...am trecut pe langa o oglina si am observat ca nu aveam camasa ...o fuck ...macar asa o sa se prinda cine a carat-o pana in camera , am intrat in living si cand am vazut ce era acolo mi-am pus mainile in cap , era ...Sam ce o tine stans de brat pe Stephany si a dat sa o loveasca.
-Daca nu iti iei mana de pe ea nu stiu ce iti fac. Am zis stapanindu-mi furia.
-Adam, scumpule.
-Dispari. Am zis printre dinti si m-am pus pe vine pentru a fi la aceasi inaltime cu Steph.
-Scumpo ...ti-a facut ceva Sam?
-M-a ...l-lovit ...m-mami nu m-a l-lovit ni-niciodata. A zis suspinand si am luat-o in brate.
-Unde e Ethan?
-El e in camera. A zis si am luat-o in brate, ea bagandu-si capul in scobitura gatului meu.
Am intrat in camera lor si l-am vazut pe Ethan dormind.
-Hai la somn. Am zis si ea s-a pus in pat. M-am pus langa ea si i-am luat in brate.
-Esti cel mai bun tata. A zis ea si m-a pupat usor pe obraz.
-Noapte buna. Am zis si am asteptat sa adoarma.
Dupa ce au adormit am intrat in camera mea si am vazut-o pe Sam stand in pat.
-Ce naiba ti-a venit sa o lovesti? Am zis enervat si ea s-a ridicat din pat.
-E o mucoasa ...nu a vrut sa doarma. A zis ea si ei ma apropii de ea.
-Daca imi mai atingi o data copiii te bag in pamant tarfa. Am zis si am lovit-o cu palma.
-Ai ajuns sa ma lovesti pentru o rasfatata?! Tipa ea iar eu o prind de par.
-Acum iti strangi lucruile si iesi darcului din casa mea.
-Dar...tu esti logodnicul meu. A tipat ea.
I-am prins mana si i-am luat inelul de pe deget.
-C-ce vrei sa faci?
-Nu mai sunt logodnicul tau. Am zis si am calcat inelul spargand diamantul.
-Dar...
-Iesi naibii din casa asta pana nu te omor cu mana mea. Am tipat si am impins-o dandu-i drumul la par facand-o sa cada pe podea.
-Daca pana maine dimineaa nu esti plecata din camera jur ca nu o sa ma stapanesc si o sa te lovesc. Am zis si am iesit din camera ...am intrat in camera copiilor si m-am pus langa ei adormind usor.
•Diana•
Am deschis ochii si am observat ca eram in pat...cum naiba? M-am uitat prin camera si am vazut o camasa brbateasca aruncata pe jos...am luat-o si atunci mi-am dat seama ...camasa lui Adam. A fost aici? Oare s-a intamplat ceva cu copiii?
Am incercat sa imi scot din cap aceste ganduri si mi-am facut un dus. Mi-am luat lenjeria intima pe mine si am iesit din baie pentru ca am uitat sa imi iau haine ...in camera mea era Adam...primul instinct a fost sa ma acopar dar el a venit si a luat camasa lui de jos si m-a imbracat cu ea lasand primi nasturi deschisi.
-Ce bine iti sta. A zis si m-a tras mai aproape de el.
-Ce vrei sa faci? Ii zic.
-Asta. A zis si buzele lui s-au izbit de ale mele...m-am tras mai in spate si l-am plesnit.
-Adam ...nu te juca cu mine. Am zis enervata.
-Nu ma joc cu tine. A zis.
-Ce fac copiii?
-Bine ...le place la mine , Steph te-a invitat azi pe la 4 la noi ...sa nu intarzi. A zis si a iesit din casa ...mi-am dat ochii peste cap si m-am apucat de registre. Primesc un mesaj si apoi zambesc imediat cand vad de la cine e ...Liam.
"Hei raza de soare , ce faci?"
"Vreau sa ma ocup de niste registre ...tu ce faci?"
"Ma gandeam la tine"
"Ce dragut"
"Azi vin pe la tine la 2"
"te astept" m-am uitat la ceas si am vazut ca era 1 si ceva ...fuck , m-am dus si m-am schimbat intr-o pereche de blugi negri si un tricou alb floral ...am coborat in living si atunci se aude soneria.
-Buna. Am zis.
-Buna. A zis si mi-a intins un buchet de trandafiri.
-Nu trebuia. Am zis si pun buchetul intr-o vaza.
-Orice pentru iubita mea. A zis si ma saruta.
-Cum a fost? Il intreb iar el se aseaza pe canapea.
-A fost bine ...germanii sunt foarte draguti. A zis.
-Mi-a fost dor de tine.
-Si mie ...unde sunt prichindeii?
-La tatal lor? Am zis iar el se ineaca cu apa.
-Unde?!
I-am povestit despre intelegerea facuta cu Adam iar el se incrunta.
-Mie nu imi place tipul ...de ce naiba te-a lasat daca acum vrea sa petreaca timpul cu ei?
-Nu ma intreba Liam. Am zis iar ei isi da ochii peste cap.
-Deci suntem singuri? A zis iar eu rad.
-Da ...am raspuns iar el ma saruta...m-a asezat in bratele lui.
-Mi-a fost dor de tine Diana. A zis si eu il sarut.
-Si mie.
M-am asezat mai bine in bratele lui si mi-am pus cal pe pieptul lui.
-Cine naiba e el?! Zice cineva si imi intorc capul ...sar ca arsa din bratele lui Liam atunci cand l-am vazut pe ...Hei hei hei, mno ce faceti?
La media e Liam.
CITEȘTI
Diana
Teen Fiction"Trebuie sa traim totul ca si cum ar fi ultima zi din viata nostra ...totul trebuie lasat in urma pentru ca vreau sa te vad zambind asa de fiecare data ..." A zis Adam atunci. Dar acum? Acum unde e? De ce a renuntat la mine dupa tot ce s-a intamplat...