24.Sotul tau.

3K 245 65
                                    

•Diana•
-Mamii ...ne cumperi inghetata?
-Desigur. Am zis si am mers la Gelaterie ...am cumparat trei ingetate iar apoi m-am intors sa merg spre masa cand dau de ...fuck , fuck ...ascunde-te , serios Diana? Ascunde-te , reactionez naspa la persiune ok? , ce o sa zici acum.
Am dar sa trec de el ...dar ma prinde de mana.
-Nu ma mai cunosti? A zis el iar eu oftez.
-Nici nu as fi vrut sa te cunosc. Am zis iar el ramane surprins de raspuns.
-Te-ai schimbat. A zis.
-Tu nu ...tot acelasi Adam esti.
-Mamii ...haide. A zis Stephany si m-a tras de mana.
-Ok, scumpo ...am zis si am plecat lasandu-l pe Adam singur uitandu-se la Steph.
-Cine era? Intreaba ea.
-O cunostinta veche. Am zis iar ea isi vede de inghetata de ciocolata.
-Mami ...azi m-am imprietenit cu un baiat ...Joe.
-E bine, Ethan.
-Iar eu ma inteleg din ce in ce mai bine cu Liz. A zis Steph.
-Ma bucur pentru voi dragilor. Am zis si eu mi-am terminat inghetata, mi-am intors capul si fix la masa de langa noi era Adam cu o tipa blonda se tineu de mana si atunci imi sare in ochii un inel de aur cu diamant pe mana ei, oare are o familie?
-Mami , maine putem sta la matusa Crystal.
-Desigur. Am zis.
-Dar eu nu vreu sa stau printre fete. S-a plans Ethan.
-Tu poti sta cu Bryan. Am zis.
-Dar daca e plecat?
-Vrei sa il sun acum si sa ii zic sa stea maine cu tine , Andy si Jack.
-Da. A zis si m-a pupat pe obraz.
-Te iubim mami. Au zis cei doi si m-am luat in brate.
-Nu avem nevoie de tata ...a murmurat Ethan dar se pare ca Adam a auzit si s-a intors brusc.
-Ok ...haide-ti mergem acasa. Am zis si m-am ridicat de pe scaun iar cei doi m-au prins de manuta ...am dat sa ies din gelaterie cand peste mine da un reporter.
-Diana Russell fix persoana pe care o cautam , am sa te inteb ceva.
-Ma grabesc. Am zis si l-am impins trecand pe langa el si am mers spre casa.
Am intrat in casa si am vorbit la telefon cu Crystal si cu Bryan ...iar cei doi copii sunt in camerele lor. Am mers in camera lui Ethan si pe pat erau cei doi jucandu-se , Steph cu o papusa cu Barbie , iar Ethan cu masinutele lui.
-Gata ...la somn cu voi doi. Am zis iar ei au dat jucarile la o parte si s-au intins pe spate...m-am pus langa ei si am inchis becul.
-Mami ne spui o poveste? Zice Steph.
-A fost o data ca niciodata o printesa frumoasa ce se numea Stephany ...era cea mai frumoasa si cea mai superba fetita din lume , ea avea un frate ...cavalerul Ethan ...am dat sa continui ca am vazut cum deja cei doi dormeau...am luat-o pe Steph in brate si am dus-o in camera ei asezand-o in pat ...si apoi m-am pus si eu la somn ...maine e o zi grea,
••••••••
Dupa ce i-am lasat pe micii prichindei la gratinita , am mers spre firma ...dar nu firma mea ci a lui Adam, am intarziat 10 minute dar nu am ce face daca trebuie sa o imbrac pe Steph care e foarte pretentioasa si i-am mai uitat si jucatia lui Ethan acasa si m-am intors dupa ea. Am coborat din masina si mi-am asezat fusta negra ce imi vedea cu putin mai sus de genunchi ...mi-am asezat si camasa din voal albastra ...am ajuns in cladire.
-Biroul domnului Dark. Am zis la secretara.
-E acolo. A zis si am mers spre el. Am bocanit si am intrat in birou fara sa mai astept un intra.
-Ai intarziat. A zis.
-Pff ...sa ai tu grija de doi hiperiactivi, sa ii duci la gradinita. Am zis revoltata.
-De ce nu i-a dus sotul tau. A zis si simt cum imi cade cerul in cap.
-Pff ...eu mor fara sot Adam. Am zis iar el ramane oarecum socat.
-Ok, in fine am venit sa discutam afaceri. Am continuat si m-am asezat pe scaunul din fata lui.
-Vrei sa facem partenieriat? A zis.
-Nu ei vreu ...tu vrei ...nu uita Adam firma mea e in top 3. Am zis iar el isi da ochii peste cap.
-Ok ...facem partenieriatul ...a zis si apoi i-am intins niste foi.
-Am si eu foi.
-Nu am incredere in tine Adam. Am zis iar el isi da ochii peste cap si semneaza foaia.
-Alt ceva? Zice.
-Nu , o sa primesti maine un avans ...si dupa vreau sa vad desinger-ul hotelelor tale ...ai hotele numai in Londra? Am intrebat.
-Am doua hotele in Londra ...atat. A zis.
-Ok eu iti ridic firma si dupa iti vezi de treaba , nu te cunosc, nu ma cunosti. Am zis.
-Ok. A zis si am dat mana cu el.
M-am ridicat de pe scaun si atunci mi-a sunat telefonul.
-Da?!
-Diana vina repede la spitalul din centru ...Ethan s-a accidentat.
-Ce?! Oh Dumnezeule mare sunt acolo cat pot de repede. Am zis si am simtit cum ochii mi se umezesc ...am iesit din birou si dupa mine a venit Adam incercand sa isi puna sacoul pe el.
-Diana ce s-a intamplat?
-Ethan ...Ethan e lovit. Am zis si apoi am urcat in masina ...iar pe locul din dreapta a intrat Adam.
-Vin cu tine.
A zis si nu am mai protestat , trebuie sa ajung cat de repede pot.
Am ajuns la spital si am mers glont spre o asistentă ce mi-a is ca pot intra in salonul lui.
-Mami ...Ethan e lovit. A zis Steph cu lacrimi in ochii. Am ajuns langa pat si m-am pus in genunchi langa patul lui.
-Amice ...esti bine? Am zis si m-am uitat la manuta lui ce era pusa in Ghips.
-Acum da ...m-a impins un baiat ...si eu l-am impins inapoi si a inceput sa dea in mine si eu la fel ...dar cand domna educatoare ne-a oprit el ma impins si am cazut. A zis.
-Nu e nimic amice ...tu trebuie sa fii brabat acum , un barbat adevarat nu tine pica, tie sa nu iti mai pese, cand te duci la gradi nici sa nu il bagi in seama. Am zis.
-Dar sunt bine acum, mami.
-E bine, puiule. Am zis si l-am pupat pe frunte si Steph s-a pus pe pat langa Ethan.
-Iar tu scumpo, fratiorul tau e bine nu mai plange. Am zis si ii sterg lacrimile si o strang in brate ...si-a pus capul in scobitura gatului meu si a inceput sa planga.
-M-am speriat. A zis si a oftat.
-Stephany, sunt bine ...nu mai plange. A zis Ethan si simt cum ochii mei joaca in lacrimi.
-Mami el cine e? Zice Ethan.
-Eu sunt Adam. A zis si oftez.
-Mami ...el e tati? Zice Steph si simt cum ma blochez ...ce o sa le zic acum.
-Copii Adam e ...



Hei hei hei , mno 3 capitole intr-o zi ...asta e record.
La media e Adam.

DianaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum