18.R.C.

3.2K 245 35
                                    

•Diana•
-Lasa-ma sa o termina. Am tipat si m-am smuncit din stransoare si dau sa o lovesc pe blonda aflata in picioare dar il lovesc pe cel ce m-a oprit mai înainte, m-am uitat la baiatul de jos si cand ii intorc fata spre mine raman socata era Adam.
-Adam?!
-In sfarsit ai incetat. A zis el si m-am uitat la blonda ce acea deja un ochi umflat, buza si nasul sparte si extensile ii erau pe jos.
-Domne ...aproape m-a omorat. Vreau sa vorbesc cu directorul firmei.
-Eu sunt. A zis Matt si sunt pregatita pentru a fi conciediata...chiar din prima zi?
-Angajata dumneavoastra aproape m-a omorat si mi-a lovit si iubitul. A zis si atunci imi cade fisa ...Adam e cu Linzi, de cand?
-Diana ...ce ai de spus in apararea ta?
-Imi pare rau ...dar nu o sa imi cer scuze acestei mici fiinte nefolositiare acestei planete, asa ca Matt daca vrei sa ma concediezi nu ai decat ...in primul rand majoritatea angajatilor ma aclamau deci si ei stiu ce scorpie poate fi Linzi. Am zis si el ofteaza.
-Nu te concediezi Diana ...dar chiar nu inteleg de ce ai nevoie de bani? Parintii tai au cele mai faimoase firme.
-Ei bine mama a decis ca daca o lucrez si o sa iau promul salariu o sa ma finanateze din nou. Am zis si el chicoteste.
-Au decis in sfarsit ai tai ca esti prea alintata? A zis si l-am lovit jucaus in umar.
-Mna imi pare rau Adam ...nu meritai pumnul ala si nici buza aia sparta. Am zis si el rade.
-Tu chiar lovesti bine pentru o fata.
-Ar trebui sa iti iei pipita si sa pleci.
-Asculta aici, nu ma faci tu pe mine pipita.
-Ohh pai atunci imi pare rau, ia-o pe R.C de aici. Am zis si ea se incrunta.
-R.C.?!
-Regina Curvelor ...nu iti stii statutul sau ce? Am văzut cum osi încleștată pumnul și am zâmbit. Haide loveste-ma si ma jur ca o sa te ia numai targa de aici.
-Esti o nebuna Diana. A zis si atunci telefonul meu ma anunta ca am o notificare ..."Bataie la un service auto ...o angajata , eleva a liceului Jonshon s-a incaierat cu "regina" liceului , acesta lovindu-l si pe iubitul clientei. Aveti un filmulte mai jos ...imaginile contin scene de violenta fizica si limbaj licentios."
-Linzi ...acum o sa vada tot liceul ca ai fost umilita de mine la fel ca si cu sucul ala nu? Am zis si pe Adam il pufneste rasul dar o prinde pe Linzi de mana si se urca in masina.
Când Adam a dat sa pornesca Linzi il saruta si se uita cu un ochii la mine , m-am intors cu fata spre Matt si am mormait o injuratura.
Dupa ce am terminat programul m-am urcat pe motor si am pornit mergand acasa, azi am castigat o suma frumusica de bani din bacșișurile primite.
-Diana ce nabia a fost in capul tau. A zis Crystal cand am intrat in casa.
-Pai am vrut sa ii dau o lectie tarfei.
-Asa te vreau. A zis Jack si ii zambesc ...de ceva vreme Jack sta cu noi.
-Macar ai lovit-o tare? A zis Andy si m-a pufnit rasul ...
-Eu ma duc sa ma schimb sunt murdara de ulei de masina ...am zis si am urcat in camera mea dând salopeta si tricoul la spalat ...mi-am facut un dus si m-am imbracat in haine de antrenament si am coborat in subsol.
M-am pozitionat in fata sacului de box si am inceput sa il lovesc ...in ultima vreme am inceput sa neglijez antrenamentele si Dean mi-a zis ca trebuie sa fac "suplimentar".
Am inceput sa imi fac incalzirea si dupa am inceput sa lovesc sacul.
•Dupa cateva saptamani•
-Diana ...unde esti? Ma striga Gus.
-Sunt aici ...imi scriu la mate. Am zis si ei ofteaza.
-Avem un client. A zis si atunci am inchis caietul mergand spre Gus.
-El e Xander.
-Diana.
-Xander e un client vechii si a venit sa isi faca o modificare la masina...te pricepi sa tunezi masini?
-Da.
Gus imi arata un Lamborgini negru. M-am bagat sub masina pentru a ii schimba tevile de esapament , am schimbat anvelopele si acum sa trecem la bord ...dupa ce am terminat si de vopsit masina in negru si in rosu l-am anuntat pe Gus ca e gata.
-Arata superb ...dar sigur e buna pentru curse? Zice Xander si eu ii zambesc.
-Nu ma provoca.
-Pai hai sa incercam. A zis si am scos masina din garaj si am condus pana la docuri.
-Bun stii traseul asa-i?
Am pornit si am schimbat viteza, masina asta merge genial, dar am uitat sa pun geamuri anti-glont ce a fost in capul meu se vede ca e un tip periculos, cu sigurnata are nevoie de geamuri anti-glont.
Am condus pana la final ...era sa ma intreaca dar cu abilitatea mea de a conduce l-am fraierit si a ajuns el dupa mine. Am coborat si el ranjeste.
-Stii, nu stiu ce i-ai facut masinii aleia dar cred ca merge ca o racheta.
-Stii aici e si vorba și de sofer ...am zis si el isi da ochii peste cap.
-Sa stii ca stiu ca tu esti Diana ...regina motoarelor. A zis.
-Deci se pare ca m-am facut cunoscuta.
-Sa stii ca as avea nevoie de o persoana ca tine in echipa mea.
-Nu stiu ce sa zic.
-Scumpo vei fi mana mea dreapta ...
-Particpi eu la curse dar eu nu fac trafic de droguri sau de carne vie ...imi pare rau.
-In caz ca te razgandesti asta e numarul meu.
-Nu se razgandeste asa ca valea de aici. A zis ....




Hei hei hei , ce faceti? Ei bine daca nu va aduceti aminte cine e Xander ...ei bine gorilele lui sunt alea carea au luat bataie de la Diana.
La media e masina. ❤️❤️

DianaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum