15.Nick a ...

3.5K 243 46
                                    

•Diana•
-Doar ascunde-te , avem o problema.
-Adam.
-Te rog. A zis si mi-am dar ochii peste cap, m-a impins spre dulap si m-a bagat acolo. Am auzit usa deschizandu-se si o voce de barbat.
-Unde sunt banii Adam?
-Ii am. A zis Adam.
-Si ce stai, adu-i. A zis alta voce.
-Pai nu coborati? A zis Adam.
-Te asteptam aici ...avem ceva de discutat. A zis si Adam ofteaza, aud usa deschizandu-se si simt cum inima imi bate din ce in se mai tare.
M-am pitit intr-un colt si am putut auzi pasi spre usa de la dulap. Te rog ...te rog sa nu deschizi usa ...te ro...prea tarziu.
-Ce avem noi aici? A zis un tip chel si m-a tras de mana facandu-ma sa ies afara din dulap.
-De ce te-a ascuns Adam de noi? papusa? A zis unul si ma prinde de incheietura. M-am rasucit si i-am prins un pumn in gura unuia dintre ei.
L-am vazut pe chel cum cade pe jos. Celalat se apropie de mine dar piciorul meu face contactcu fata lui facandu-l sa se dezechilibreze si sa dea cu capul de dulap. Cel chel s-a ridicat si mi-a dat cu pumnul in burta, dar atunci piciorul meu a facut cunostinta cu mostenitorii lui si a cazut pe jos apoi drept "razbunare" i-am dat cu piciorul in burta facandul sa geama de durere. Atunci a intrat Adam speriat in camera si se uita la cei doi.
-Tu ai facut asta? Întreabă șocat
-Da. Tipii erau niste fraieri. Am zis si unul dintre ei se ridica si il ajuta si pe cel chel.
-Adam ...de unde naiba ai luat-o pe ea?
-Pai ea e mai speciala.
-Fac box de cativa ani. Am zis si atunci unul ofteaza.
-De ce nu ai zis asta de cand te-am scos din dulap, poate ca nu il lasai pe prietenul meu fara mostenitori si pe mine fara un dinte si cu capul spart.
-Imi pare rau.
-Diana ...nu imi vine sa cred. A zis si se aseaza pe pat.
-Nu ma subestima, Adam. Am zis si am deschis geamul, mi-am luat lucrurile ude si am iesit pe geam intrand in camera mea.
Am inchis geamul si am intrat in baie. Mi-am dat drumul la apa si mi-am facut un dus. Mi-am luat o pereche de pantaloni de trening gri si un tricou negru cu semnul de la illuminati. Mi-am prins parul si am putut auzi din camera lui Adam cu Bryan vorbea cu el.
-Adam ...tu esti prost? Lasa-o naibii in pace, cum ai zis si tu a batut doua gorile care mai sunt si oameni de baza a lui Xander.
-Bryan ...stiu ce fac, azi daca nu veneau fraieri astia, Diana imi cadea in plasa ...ti-am zis ca nu o sa ma opresc pana cand nu o sa o fac sa sufere, nu numai pe ea ci si pe parintii ei. A zis Adam si imi simt ochii cum ma inteapa, o lacrima s-a prelins pe obrajul meu si apoi usa camerii mele se deschide si pe ea intra Crystal cu Dean.
Zgomotul usii atragandu-i atentia si lui Adam si Bryan.
-Diana ...avem o problema. A zis Dean speriat.
-Ce ai frate? Am zis si Crystal se aseaza pe pat si isi pune mainile in cap.
-Diana ...Nick a ...Nick a facut accident. A zis ea si imi simt ochii plini de lacrimi.
-Si e bine nu? Zic si Dean ofteaza si isi pune capul in jos.
-Dean, zi-mi ca traieste. Am tipat exasperata.
-As vrea sa zic asta. A zis si am simtit cum lacrimile imi inunda fata.
-Nu ...ohh nu ...Andy ...unde e Andy?
-Era cu Nick in masina ...dar el a supravietuit ...Andy avea nevoie de un trasplant urgent de inima ...iar Nick era constient ca o sa moara si ...uite la ce s-a ajuns. A zis Crystal plangand.
M-am incaltat repede si mi-am luat un hanorac la nimereala si am plecat spre spital am inceput sa alerg pe strada. Afara ploua infernal, am ajuns intr-un final la spital si am inceput sa alerg pe holuri pana cand l-am vazut pe Harry. Statea pe scaun cu capul in palme si isi ridica privirea spre mine.
-Diana, imi pare atat de rau. A zis si am inceput sa plang cu el ...m-a luat in brate si am oftat adanc ...
-Nu se poate ca asta sa fie real ...am zis si el ofteaza.
-As vrea ca Anne sa fie aici, dar se pare ca ambi m-au parasit ...acum Nick o sa se duca la mama lui ...iar eu? Eu o sa raman singur.
-Imi pare rau ...atat de rau. Am zis si atunci o asistenta apare.
•••
-Alt cineva ce vrea sa tina un mic discurs?
-Eu. Am zis si am urcat pe mica scena langa sicriul lui Nick...
-Buna seara, ma numesc Diana Russell , cea mai buna prietena a lui Nick, pot sa zic multe despre Nick dar ceea ce o sa zic acum o sa ziceti ca asta nu e Nick. Ei bine pentru mine Nick a fost fratele meu mai mare, a avut grija de mine si m-a sustinut mereu, mereu mi-a intins umarul pentru a plange imi si amintesc cand eram mica si Andy mi-a rupt papusa, Nick mi-a reparat-o chiar daca avea capul la spate ...dar nu conta asta , conta gestul lui mereu o sa il iubesc pe Nick pentru ca nu ai cum sa nu o faci si stiu ca se afla chiar aici ...chiar acum , privindu-ne si cu siguranta rade de acest discurs in onoarea lui. Nick daca esti aici si daca ma poti auzi vreau sa iti zic ca te iubesc mult, o sa imi lipsesti enorm de mult prietene. Dumnezeu sa te odihneasca Nick. Am zis si am coborat de pe scena ...am iesit afara din sala si m-am izbit de o persoana ...m-am uitat la acea persoana si am vazut ca era ...



Hei hei hei , mno e mort :( plang. Cine nu il iubea pe Nick?

DianaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum