•Diana•
-Mamii deschide tu prima cadoul. A zis Steph si manindemna spre cutia gigantica din fata bradului ...mi-am dat ochii peste cap si m-am incruntat la mama si la tata ...ce au putut sa imi ia de e atat de mare? Am deschis capacul si am ramas socata cand am vazut ce era acolo. M-am dat un pas mai in spate si din cutie a iesit Adam.
-Diana ...imi pare atat de rau ca m-am comportat ca un fraier ...am inceput sa fac asta pentru stiam ca tu nu o sa te mai uiti la mine in felul im care am vrut eu ...eram la un pas de a cadea in depresie ...Diana imi pare atat de rau ...sper sa ma poti ierta. A zis si a lasat capul in jos ...mama cu tata si cu copiii. Nu am zis nimic ...doar l-am luat pe Adam intr-o imbratisare de urs. L-am auzit oftand si apoi m-a sarutat pe frunte.
-Diana eu inca te iubesc. Mi-a soptit la ureche si am simtit cum inima imi sare in sus de bucurie.
-Si eu inca te iubesc Adam ...si niciodata nu am incetat sa o fac. Am zis si el imi zambeste usor.
-Ohh Diana ...pot sa te intreb ceva? Zice si ma desprind de el.
-Orice vrei tu Adam.
S-a asezat in genunchi si deja stiam ce o sa faca ...simteam cum inima mea o ia la goana ...nu mai puteam astepta.
-Diana ...vrei sa fii sotia mea? A zis si am zambit usor. M-am pus pe vine fiind la acelasi nivel cu el si l-am sarutat. A ramas oarecum surprins dar si-a revenit repede.
-Deci? Zice el.
-Da , Adam. Am zis si el ma ia in brate si ma ridica invartindu-ma.
-Ieii mami si tati sunt impreuna. Au zis Steph si Ethan si au sarit peste noi facandu-ne sa ne dezechilibram si am vazut peste canapea cu cei doi peste noi.
-O sa fim cea mai frumoasa familie din lume. A zis Adam sarutand-o pe frunte pe Stephany.
•Dupa 5 ani•
Dupa ce Steph si Ethan au decis ca vor sa isi petreaca vacanta de vara la mama si tata am ramas numai eu cu Adam acasa.
-Hei iubito. A zis si m-a sarutat pe buze.
-Hei. Am zis si ma ia in brate.
-De ce esti suparata?
-Nu sunt ...ma gandesc doar.
-La ce?
-La cum eram si cum suntem acum. Am zis.
-Tu esti la el ...tu ai fost la fel , eu sunt cel ce eram un idiot inainte ...si acum mai sunt unul dar acum sunt idiotul tau. A zis si imi dau ochii peste cap.
-Te iubesc. Am zis.
-Eu o sa te iubesc pana o sa mor ...si dupa. A zis si s-a trantit cu mine pe canapea.
-Stai Adam. Am zis razand.
-Acum nu mai are cine sa vina peste noi. A zis el zambind.
-Asta nu insemna ca trebuie sa te comporti asa.
-Mie tot nu imi vine sa cred ca sunt aici cu tine.
-Nici mie nu imi vine sa cred ca suntem impreuna ...cand noi nici macar nu ne suportam. Am zis.
-Stii ca dragostea naste din ura. A zis si ii zambesc.
-Sa stii ca e adevarata zicala asta.
-Te iubesc.
-Te iubesc.
-Impreuna mereu? A zis si intinde degetul mic spre mine.
-Impreuna mereu. Am zis si el ma saruta usor.
-Nu o sa incetez din a te iubi niciodata. A zis si inchid ochii adormind cu capul pe umarul lui.
•••••••••••
-Mama , Ethan si si prietenul lui nu isi vad de treaba. A tipat Stephany de sus.
-Zici ca sunteti niste copiii de 5 ani. A zis Adam.
-Dar el a inceput si eu o sa termin. A zis Steph si am putut auzi o usa trantia. M-am uitat speriata la Adam si am urcat scarile in graba pentru a putea vedea un Ethan si o Stephany ce se bat.
-Incetati amandoi ...aveti 16 ani pentru numele lui Dumnezeu. A tipat Adam.
-Dar tata ...el de ce nu isi vede de treaba. A zis Steph punandu-si capul in pamant.
-Iar ea sa ma lasa dracului cu talentele ei de fetita rasfata , maturizeaza-te in pana mea. A zis Ethan spre Steph si pleaca in camera lui trantind usa.
A plecat si Steph si uite asa decurge o zi normala din viata noastra.
-Si parca ii vezi coborand peste o jumatate de ora amandoi rugandu-se sa ii lasam la o petrecere sau la un concert. A zis Adam si pe mine ma pufneste rasul.
-Suntem cea mai frumoasa familie din toata istoria famililor. Am zis si el ma aproba.Hei hei hei , am terminat cartea ...sper ca va placut ...nu o sa fac o continuare dar in schimb presupun ca azi o sa postez o noua carte ...va astept parerile.
CITEȘTI
Diana
Teen Fiction"Trebuie sa traim totul ca si cum ar fi ultima zi din viata nostra ...totul trebuie lasat in urma pentru ca vreau sa te vad zambind asa de fiecare data ..." A zis Adam atunci. Dar acum? Acum unde e? De ce a renuntat la mine dupa tot ce s-a intamplat...