Nick statea rezemat de semineu analizant lichidul usor galbui din paharul lui. Este devreme pentru scotch, dar simte nevoia sa-l bea pentru a nu ceda nervilor ce sunt atat de multi. Privea fara incetare prin incaperea care i se parea atat de mica acum. Astazi se implineau 10 ani de la moartea tatalui sau si a lui Cloud, in fiecare an in aceasta zi se distra si asta va face si in seara asta probabil pentru ca aceasta zi nu reprezenta doar moartea lui Brat Forrest, reprezenta si ziua cand el a urcat pe acest tron blestemat..
Se intoarse si privi pe usa din geam ce dadea in curte. Cloud statea la masa privind in gol. Fratiorul lui mai mic... Nick duse paharul la gura si-l goli dintr-o singura inghititura, apoi se apropie de sticla de cristal ce statea pe o tava argintata si mai turna inca un pahar.
Pe scari cobori asemeni unei feline Venus. Il vazu pe Nick, si il analiza, ii citea agitatie in comportament. Nu ii placea sa stea langa un om de calibrul lui cand era nervos, exact cum unei pisici nu ii place sa stea in preajma apei.
- Buna dimineata. spuse pe un ton prietenos.
Nick isi intoarse privirea catre ea si zambi, nu ii raspunse la salut. Le cunostea pe fetele ca Venus, erau genul de persoane care interpretau orice gest al tau. Nu voia sa ajunga sa fie interpretat gresit, sa creada ca el a adus-o aici pentru ai satisface nevoile. In ciuda faptului ca a avut tot felul de femei in jurul lui, nu cu multe a ajuns sa se culce si cu siguranta nu a ajuns sa se culce cu femei de genul lui Venus.
Cloud privea cerul diminetii, ii astepta pe ceilalti ca sa ia micul dejun, de fapt le astepta doar pe cele doua fete, deoarece si el stia ca astazi Nick nu va sta la masa cu el. Isi aduce aminte si acum acea imagine cu tatal lor pe podea plin de sange si cu un Nick in genunchi langa el plangand si manjit de sange din cap pana in picioare. Nu avea de cat 13 ani atunci cand s-a intamplat acel eveniment nu foarte placut. Era in America de doar 3 luni si incerca sa se acomodeze cu fratele si tatal lui. Pentru un copil de 13 ani acea imagine a fost traumatizanta, a avut cosmaruri nenumarate, dar de fiecare data cand se trezea din somn, il gasea pe Nick acolo veghindul.
Venus se aseza pe scaun si il privi pe Cloud. Ce mama naibii se intampla in casa asta si de ce atat Nick car si Cloud erau in starea asta. Era nervoasa ca idiotul asta nu o observasera.
- Buna dimineata! spuse cu un ton ridicat.
Cloud o observase, dar nu a vrut sa o bage in seama. Fata asta i-a displacut mereu, de ce ar vrea sa vorbeasca cu ea acum? Isi intoarse incet capul pentru a da de o Venus destul de diferita astazi. Era imbracata mult mai decent si cu singuranta parul ei era drept, nu o vazuse asa, dar nici nu il impresiona:
- A fost buna pana sa te vad pe tine.
- Serios?
- Foarte.
Fata se stramba si isi intoarse privirea ne mai bagandu-l in seama pe Cloud.
Carolina se trezi, se plimba agitata prin camera. Isi facea griji din ceea ce mai mult pentru acea scrisoare. Inima ii batea cu putere, cu mult prea multa putere de cat in mod normal. Stia ca trebuie sa coboare si sa dea cu ochii de Nick, ii era rusine sau teama de el, poate era pentru prima oara cand simtea asta.
Trebuia sa coboare sa ia micul dejun, daca nu avea sa coboare acum cineva va veni dupa ea, Cloud si Venus deja sunt la masa. Cu inima cat a unui purice deschise usa si mai apoi cobori scarile. Se opri si il privi pe Nick, barbatul statea in loc si priviea cu atentie podeaua.
In cele din urma isi ridica capul si o privi. In dimineata asta Carolina era foarte frumoasa. Ii zambi, incerca sa isi ascunda agitatia si nelinistea.
CITEȘTI
Russian Roulette
FanfictionO viata normala in Germania, asta avea Carolina, dar totul s-a schimbat cand a fost rapita si dusa in America la el,Nick, conducatorul din umbra a celor mai mari retele de trafic de carne vie si droguri. Un joc, ruleta ruseasca, nu este in star...