Russian Roulette IV

6.6K 319 9
                                    

  Carolina deschise ochii, pierduse numarul zilelor de cand era aici, asta nu insemna ca incepuse sa se acomodeze, nu, nu avea sa e acomodeze niciodata aici, dar Nick, Cloud si restul devenisera niste oameni ce incercau sa ii acopere gandurile, sau cel putin asa vedea ea. Fata se ridica din pat si intra in baie, isi clati ochii cu apa rece de la robinet si se intoarse in camera apropiindu-se de sifonierul din camera ei. Avea multe haine, dar nu era sigura ca macar una dintre ele o reprezenta cu adevarat. Si-a aruncat privirea printre ele si a ales o bluza neagra si o pereche de pantaloni pana deasupra genunchilor de aceiasi culoare in picioare alese o pereche de opinci. 

 De cand era aici uita sa se macheze dimineata si parul si-l pieptana in viteza, isi arunca privirea la ceasul de pe noptiera, era ora 10 dimineata si inca nu venise nimeni la ea in camera, de obicei Nick o chema la micul dejun sau chiar Venus, dar pana si bruneta o uitase in aceasta dimineata. Fata isi facu curaj si pentru prima oara ea fusese cea care deschise usa acelei camere care ii fusese in tot acest timp celula.

 Cloud era in masina, fratele lui il trimisese sa il cheme pe Ronald Crash acasa la ei, nu intelegea de ce a trebuit sa se duca personal, sau poate stie doar ca nu ii place sa recunoasca. Venus fusese trimisa la chestia aia pentru caritate si el sa-l cheme pe Ronald, asta insemna ca au ramas acolo amandoi, doar ei doi.  Cloud isi lasa privirea vazandu-si pumni stangandu-se, furia ii crestea nu mai la gandul ca Nick o atinge si el nu o poate face.

 David isi privea prietenul in oglinda retrovizoare, ar fi vrut sa faca ceva sa-l ajuta doar ca nu stia ce. Chiar daca ar fi incercat sa vorbeasca cu el, Cloud nu face nimic altceva de cat sa evite subiectul acesta ceea ce il facea sa isi dea seama cat de importanta pentru el este Carolina, fata era aici de o luna de zile si facusera deja foarte multe schimbari in jur. Intai Cloud si apoi Nick. David vorbise cu Sam, se pare ca si el constatase la Nick anumite schimbari, dar sper deosebire de el, Sam nu putea garanta ca Nick este indragostit sau este pur si simplu un plan. Nick era o fire mult prea complicata in comparatie cu fratele sau.

  Masina se opri si Cloud inca isi privea mainile:

- Am ajuns.... Cloud?

 Baiatul nu raspunse, doar cobori din masina si cu pasi grabiti se apropie de usa alba a casei  lui Ronald la care suna. Usa ii fu deschisa de unul dintre bodyguarzi acestuia, Cloud fu recunoscut si lasat sa intre impreuna cu David.

  Ronald statea si admira privelistea gradinii lui imense. Nu isi intoarse privirea catre Cloud care se opri:

- Fratele meu vrea sa te vada.

- Si eu ma bucur sa te vad Cloud.

 Cloud lasa capul in jos usor rusinat, stia ca din cauza gandurilor lui era acum mult prea tafnos. Ronald ii era prieten, nu tebuia sa ii vorbeasca asa:

- Imi pare rau...

- Nu e nimic. Esti in regula prietene?

 Spuse Ronald in timp ce se ridica in picioare si se apropie de tanarul din fata lui. Stia ca era vorba despre o fata, fusese si el candva ca si Cloud, stia ca doar o femeie putea sa ii faca pe oameni ca ei atat de agitati:

-Da sunt bine, raspunse Cloud incercand sa isi recapete calmitatea.

- De ce vrea sa ma vada fratele tau?

- Nu stiu, probabil tu stii.

 - Intradevar stiu. 

- Atunci ar trebui sa mergem.

- Asa ar trebui.

 Ce doi barbati iesira pe usa imensei case, Cloud urca in masina lui alaturi de Sam iar Ronald in a lui impreuna cu cativa bodyguarzi.

Russian RouletteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum