Russian Roulette III

6.7K 364 19
                                    

      Venus deschise usa apartamentului ei, daca il putea numi asa. Era o cocina, da acest cuvant i se potrivea mult mai bine de cat apartament. Casa ei, pentru ca asta era de cand alesese sa vina aici, avea peretii crapati, canapeaua era veche si rupta iar in aer domnea morosul de mucegai. Isi tranti poseta de "firma" si intra in minuscula baie, dadu drumul la apa si intra sub dus, se gandea la fata blonda pe care o slavese Nick, nu se intampla foarte des asta.  Era atat de norocoasa ca cineva era acolo sa o salveze, si nu era oricine, era insusi Nick Forrest. 

     Daca era si la ea la fel atunci cu siguranta nu era astazi aici, dar asa este atunci cand esti naiva si te increzi in vorbele unui om care iti promite orice in schimb iti ofera doar suferinta si tristete. Apa curgea dar mizeria nu avea sa curga niciodata dupa corpul ei, au trecut trei ani si acum rade  cand se gandeste la visele ei dinainte de acest lucru. Voia sa devina designer, nu mai designer nu a ajuns. 

    A iesit din dus lunadu-si pe ea un tricou si o pereche de pantaloni scurti, se privea in oglinda in timp ce isi stergea parul lung si negru, se  simtea ciudat sa se vada asa  fara pic de machiaj, era ciudat sa fie Catlin, dupa trei ani de zile Venus era cea care domina pe aici, incerca mereu sa o uite pe Catlin, dar se privea in oglinda in momente ca acestea si isi dadea seama ca oricat ar fugi de ea mereu o va gasi in visele si dorintele ei.

    Cloud nu intelegea de ce fratele lui la trimis atat de devreme dupa tipa asta Venus, auzise de ea, dar nu isi aducea aminte figura ei. Era ciudat, incerca din ce in ce mai mult sa realizeze ceea ce are de gand fratele lui si nu isi putea da seama si de aceea devenea din ce in ce mai agitat. Nu prea a dormit azinoapte, s-a gandit la ea si la ce face acolo, daca ii este bine. De fapt stia sigur ca nu ii este bine, dar incerca sa spere ca a gasit un inger intre atatia demoni care sa o protejeze...

   Venus era intinsa pe canapea privind tavanul plin de mucegai atunci cand se auzi cateva batai in usa. La inceput nu vru sa se ridice, erau orele ei de odihna, dar cu toate astea se ridica si deschise usa.  In fata ei statea chiar Cloud Forrest, il privi calma, nu voia sa isi arate uimirea.

  Cloud o privea pe fata din fata lui, nu stia daca gresise sau nu adresa, dar asta nu parea a fi faimoasa Venus. Era o  fata simpla, mult prea slaba dupa parea lui, cu parul lung, negru:

- O caut pe Venus...

- Si cine o cauta?

- Am spus ca o caut pe Venus, nu cred ca te intereseaza pe tine cine o cauta. 

 Fata il privi pe ingafatul din fata ei, o cauta si totusi nu stia cum arata. Isi putea bate joc de el putin pana la urma.

- Oh, serios? Atunci nu va vorbi cu tine.

 A dat sa inchida usa , dar animalul din sptele satenului opri usa la timp si o impinse atat de tare in cat aceasta se lovi de perete. Venus se dadu in spate, tresari si o usoara teama o cuprinse la gandul ca si-o putea lua de la matahala.

- Dar nu este aici...

- Daca ai fi atat de inteligent pe cat pari ai stii si cum arata Venus. spuse fata pe un ton apasat.

 Cloud se intoarse catre ea. Cat de prost poate fi, si normal ca fata din fata lui era faimoasa Venus, acum ca se uita cu atentie la ea era destul de frumoas si avea cateva trasaturi interesante.

- Nick vrea sa vorbeasca cu tine.

- Ti-a luat cam mult sa iti dai seama cine sunt...

- Si ar trebui sa imi cer scuze?

- Da...

- Nu am sa o fac, asa ca misca-te nu am toata ziua la dispozitie.

- Oh, dar unde este sensibilitatea ta Cloud? Esti faimos pentru cat de diferit poti fi de fratele tau...

Russian RouletteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum