O noua zi si un nou prag de depasit. Venus inca nu se poate obisnui cu ideea ca sora ei s-a intors. O evita pe femeia care nu ii dadea pace. Ea simte ca nu a venit aici sa repare nimic, are senzatia ca femeia vrea cu totul si cu totul altceva, are senzatia ca vrea mai mult si asta are legatura cu Nick, inca nu stie ce ii leaga pe cei doi, dar nici nu vrea sa afle, i-au ajuns minciunile lui Christabellei, nu ii trebuiesc mai multe. Avea sa-l ajute pe Nick in treaba asta cu rusii si apoi o va face in continuare, nu are de ce sa plece din lumea asta, nu are unde sa fuga de trecutul ei.
Se aseza pe fotoliul din living asteptand-o pe Carolina. Nu ia spus nimic Carolinei, dar o priveste cu comapsiune si mila. Pustoaica asta nu merita ceea ce ii pregatea Nick. Ii parea rau ca a incurajat-o sa se increada in el, nu merita asta, dar acum daca i-ar spune de o data sa renunta la el ar pune intrebari, si nu isi poate permite ca ea sa puna intrebari si sa nu ii poata raspunde sincer si direct, s-a atasat de blondina si de felul ei de a fi, o mica mamica pe care nu a avut-o niciodata.
Carolina iesi din dormitorul ei si se tranti langa Venus, fotolilul era mic, dar ele doua incapeau in el. Fata o privea cu ochii marii si avea o sclipire ciudata in ei.
- Ce? Am ceva pe fata?
- Nu.
- Atunci?
- Doar imi place sa te privesc astazi, est draguta .
- Auzi ti-ai schimbat orientarea sexuala si mie nu mi-ai zis?
Carolina incepu sa rada:
- Nu!
- Atunci banuiesc ca Nick este de vina.
- Sa spunem ca are si el partea lui de vina.
- Adica? Am senzatia ca nu imi zici ceva, ca eviti sa imi zici ceva.
- Uita-te la lantisorul meu.
- E de la el?
- Da.
- De cad il ai?
- De cand s-a intors de la Londra.
- Si de ce nu mi-ai zis de atunci ca Nick ti-a adus un cadou?
- Pentru ca...
- Christabelle.
- Mda. Esti in regula cu asta?
- Nu vreau sa vorbesc despre acest subiect.
- Esti draguta cand esti mai sensibila si cred ca nu sunt singura care a oboservat asta.
- Ce vrei sa zici?
- Cloud...
- Ce e cu Cloud?
- Uite cum sta acolo la usa si se uita la tine.
Intradevar Cloud era in usa si le privea pe ambele fete. Nu se uita la una in special, dar fiinda stateau una langa alta era greu ca ele sa isi dea seama pe care o priveste. Era aici pentru ca Nick il trimisese dupa Carolina, era agitat din cauza asta si nu ii placea, dar nu avea ce face trebuia sa se supuna tinand cont ca fratele lui a fost destul de agitat in ultima vreme. Nu stia de ce, Nick nu voia sa ii spuna si el nu voia sa insiste, stia ca va veni momentul cand va afla.
Venus isi dadu ochii peste cap, in ultimul timp nu a mai avut chef de Cloud si nici nu a mai avut chef sa-l necajeasca. Stia ca baiatul era inca stanjenit din cauza acelui sarut, dar ea nu avea sa se simta stanjenita din aceasta cauza, nu s-a simtit niciodata stanjenita de un barbat, bine, poate doar de unul, si acela nu era unul cu care sa se sarute sau ceva de genul acesta, era tatal ei la care se gandise atat de mult de cand Christabelle se intoarse in oras.
CITEȘTI
Russian Roulette
FanfictionO viata normala in Germania, asta avea Carolina, dar totul s-a schimbat cand a fost rapita si dusa in America la el,Nick, conducatorul din umbra a celor mai mari retele de trafic de carne vie si droguri. Un joc, ruleta ruseasca, nu este in star...