Femeia mergea incet pe scari si cu atentie, nu-si putea permite sa-si piarda echilbrul si sa pateasca ceva rau. Era atat de cald in cat ii venea sa se urce pe pereti, dar incerca sa nu se gandeasca la asta pentru ca atunci nu ar reactiona exact asa cum ar trebui, iar unei femei insarcinate nu ii sta tocmai in fire sa faca o scena de nervi.
- De ce o fi atat de cald? Cu ce am gresit Doamne de e atat de cald? se vaicari fata in timp ce se indrepta catre terasa pentru a-l lua usor la rost pe nimeni altul decat sotul ei care isi permisese sa vina tarziu acasa si dimineata nici macar sa nu o astepte.
- Asa e aici de obicei, nici dupa 2 ani nu te-ai obisnuit?
- Sunt foarte suparata pe tine! Nu incerca sa vorbesti cu mine! spuse Carolina fulgerandu-l pe Nick cu privirea. Aceasta incepu sa chicoteasca. Era atat de draguta cand era nervoasa.
- Ce fac copii mei?
- Nu vorbi cu mine!
- De ce esti sparata?
- De ce nu as fi ? Adica sotul meu a ajuns Dumnezeu stie la ce ora acasa, si dimineata nu era in pat. La ce crezi ca s-a gandit o femeie insarcinata in 8 luni cand nu si-a vazut sotul langa ea in pat?
- Ca sotul ei este la munca?
- Nu! S-a gandit ca este cu o femie slaba si frumoasa!
Nick incepu sa rada de data aceasta. Isi lipi mana de pantecele umflate alte sotiiei lui. Copilasi lui scumpi erau atat de agitati. Era o fata si un baiat. Cel mai frumos vis. Va avea o fetita alintata si un baiat muncitor si foarte vesel. Debia asteapta sa-i imbratiseze si sa le poata vedea ochisori.
- Sotia mea e foarte frumoasa, nu cred ca exista femeie mai frumoasa ca ea.
- Dar sunt grasa... spuse dezamagita Carolina.
- Esti frumoasa.
- Bine, bine, bine cum zici tu. se alinta usor blonda in timp ce isi lipi buzele de ale lui Nick.
Nick zambi si ii raspunse scurtului sarut. Ce isi putea dori mai mult? Avea o familie atat de frumoasa in cat nici nu se gandea ca i-ar mai trebui ceva.
- Ai vorbit cu fratele tau?
- Da, mi-a lasat un mail. Sunt in Paris astazi. Maine cred ca pleaca catre Praga. Foarte frumoasa ideea lor de calatori in lume.
- Nu am fost niciodata in Paris. Cloud si Catlin sunt foarte frumosi impreuna, ma bucur ca si-au putut regasi linistea unul in bratele celuilalt.
- Nu ai fost niciodata la Paris?
- Nu.
- Si de ce nu mi-ai spus?
- Nu mi s-a parut un lucru atat de importanta.
- Sotia lui Nick Forrest trebuie sa fie obisnuita sa mearga la Paris, de acolo isi va face cumparaturile!
Fata incepu sa rada.
- Nu crezi ca Paris e un nume dragut?
- Ba da, Paris Forrest. Si pe baiatul meu cum ar trebui sa-l cheme? Nu ne-am gandit la asta inca...
- Nicolas.
- De ce Nicolas?
- Pentru ca vine de la Nick si mie imi place.
- Nicolas Forrest...
- Da, e foarte frumos.
- Nicolas si Paris Forrest, printisori mei.
- Ai nostri. Zambi cald Carolina.
Era frumos, avea o familie, il avea pe Nick alaturi de ea, il avea pe Cloud si Catlin si desigur in curand ii va avea si pe cei doi pustani ai sai.Nu ii trebuia mai mult. Povestea ei se schimbase mult, nu s-a gandit niciodata ca va ajunge vreodata la aceasta zi, o zi in care ea sa stea alaturi de sotul ei, pe care la cunoscut dupa ce acesta a rapit-o. Oh, da, e ca un vis frumos, un vis frumos pe care ea il traieste.
CITEȘTI
Russian Roulette
FanfictionO viata normala in Germania, asta avea Carolina, dar totul s-a schimbat cand a fost rapita si dusa in America la el,Nick, conducatorul din umbra a celor mai mari retele de trafic de carne vie si droguri. Un joc, ruleta ruseasca, nu este in star...