Nick se trezi devreme, avea sa plece in curand la Londra, in seara asta avea sa isi inceapa maretul plan. Invitat de bunul sau prieten Constantin la o ptrecere de pomina in Londra, in care cei mai tari baieti din toata lumea se intalnesc, va avea ocazia sa intre pe sub pielea rusilor.
Cloud cobori incet scarile, nu intelegea ce e cu agitatia asta, nu ii placea atunci cand el nu putea dormi pana tarziu. Trecusera mai bine de 2 saptamani de cand nu o mai vasuze pe Carolina sau chiar pe Venus, fetele aveau propia casa de care el trebuia sa stea la distanta.
Nick il vazu pe fratele lui, stia ca macar el se va bucura cu adevarat de plecarea lui.
- Cloud eu am sa plec astazi.
- Pleci?
- Da...
- Unde?
- La Londra.
- Merg si eu sa mai vad ce mai e pe acolo.
- Vei ramane acasa.
- De ce?
- Vreau sa le scoti pe Venus si pe Carolina azi in oras si sa te asiguri ca nu le lipseste nimic.
Cloud il privi pe fratele lui fara sa inteleaga mare lucru, de ce in sfarsit il lasa pe el langa Carolina si de ce nu voia sa-l ia la Londra? Erau atat de multe lucruri pe care in ultima vreme nu le mai intelegea. Si pe de o parte era atat de nervos ca fratele lui nu ii impartasea lucruri ce tin de el, dar pe de alta se bucura pentru ca in sfrasit intr-un fel sau altul era scos din aceasta lume, care nu l-a atras, dar viata la facut sa se obisnuiasca cu ea.
Nick se apropie de fratele sau si il imbratisa, de astazi incepea ceva de care nu era atat de sigur ca se va termina cu un happy end, era momentul ala cand intr-un fel sau altul iti iei la revedere de la cei apropiati. Stia ca faza asta cu rusi era nasoala, nasoala pentru ca cei doi nu au fost niciodata dispusi la afaceri cu americani, iar el este primul care indrazneste sa le ceara asa ceva.
- Nick, trebuie sa plecam Lacosti si Ronald ne asteapta la aeroport.
- Nick ce se intampla?
- Nimic fratioare, doar ai grija de tine.
Nick isi lua geaca de piele pe care si-o trase pe el si pleca, lasandu-l pe Cloud sa-l priveasc. Baiatul avea un sentiment asa ciudat privindu-si fratele iesind pe usa aia, ceva din el ii spunea ca asta va duce la lucruri rele.
Carolina dadu drumul la radio, era o melodie draguta, care te ducea cu gandul la verile lungi si calduroase. A inceput sa se miste intr-un mod ciuda, poate chiar dansa, atunci cand pregatea micul dejun pentru ea si prietena ei.
Somnoroasa Venus se rezema de tocul usi privind-o ciudat pe Carolina:
- Serios?
- Oh, te-ai trezit? a spus blonda oprindu-se brusc.
- Ce faceai?
- Pregateam micul dejun.
- Nu asta, chestia aia.
- Nimic.
- Te-am vazut.
Venus se indrepta apoi se apropie de Carolina, de fapt de radio pe care il dadu mai tare si incepu sa se miste intr-un mod ciudat.
- Asta numesti tu dans?
- Da.
- Priveste aici papusa!
Vanus incepu sa faca miscari din ani 90, dansad din cap intr-un mod ciudat si uinduindu-se pe acordurile de chitara. Carolina incepu sa rada si incepu si ea sa danseze. Era unul dintre momentele alea la care visase, adica tot timpul isi imaginase cum ar fi daca ar fi sa fi avut o sora si daca ar face asta cu ea.
CITEȘTI
Russian Roulette
FanfictionO viata normala in Germania, asta avea Carolina, dar totul s-a schimbat cand a fost rapita si dusa in America la el,Nick, conducatorul din umbra a celor mai mari retele de trafic de carne vie si droguri. Un joc, ruleta ruseasca, nu este in star...