Cloud era in propia masina, se indrepta catre aeroport, astazi avea sa vina acasa Nick. Nu stia cat de incantat putea fi de asta tinand cont ca el avea sa se intalneasca cu Carolina, era ciudat, si se simtea atat de prost mai ales ca acum ea i-a spus, ca i-a taiat intr-un fel sau altul aripile.
Masina lui Cloud intra pe pista, acesta se opri si iesi din ea rezemandu-se de capota si privind in departare, avionul se zarea si nu mai avea mult pana va ateriza si ei, mai ales el, va trebui sa faca din nou sacrificii.
Nick inchise ochii, debia astepta sa ajunga acasa, era atat de fericit in cat aceasta fericiere i-o putea intelege doar ea. Debia astepta sa o ia in beate si sa ii simta caldura corpului contopindu-se cu a lui.
Englezul cobori plin de entuziasm, merse cu pasi inceti catre fratele lui privindu-l cu atentie. Se bucura ca poate sa-l vada din nou pe Cloud. se apropie de el si il imbratisa cu putere:
- Cloud cat ma bucur sa te vad.
Cloud fu luat prin surprindere, dar nu ezita atunci cand isi imbratisa fratele. Isi stranse mainile cu putere in jurul lui,si el se bucura sa il ia in brate pe Nick tinand cont ca nu a mai facut asta de foarte mult timp. Era ciudat, un sentiment parca de mult pierdut.
- Ce sarbatorim?
- Ce vrei tu, Cloud. Ce vrei tu...
Cloud il privi ciudat pe fratele sau care se duse si se urca in masina lui asteptand sa se urce in masina. Intradevar in seara asta voia sa petreaca, nu stia inca daca voia o petrecere ca pe vremuri sau pur si simplu voia sa isi petreaca cateva momente cu adevarat fericite langa niste oameni importanti petru el.
Carolina se uita in sifoner, nu stia cu ce sa se imbrace astazi. Astazi avea sa iasa singura sa faca cumparaturile, era un sentiment usor ciudat, avea emotii ca atunci cand lasi un copil sa plece pentru prima oara singur si in ciuda faptul ca a zis ca se va descurca in acest moment nu stie ce sa faca.
Venus dormea linistita, Carolina se apropie de ea si ii aseza patura, fata aceea nu putea dormi niciodata invelita, tot timpul dormea prost. Se simtea bine ca reusise sa faca ceva pentru Venus, viata fetei care ii devenise o alinare aici. Isi lua cativa bani pe care ii avea din cei care ii lasase Cloud si iesi afara din casa, cu pasi mici si timizi fata prinse curaj, avea sa se indrepte catre unul dintre marketurile din apropiere, stie ca a trecut pe langa unul de multe ori, deci va trebui sa-l gaseasca si pe acesta.
Nick isi privea maretul oras, era ferict, nu stia de ce, dar astazi avea o stare atat de buna. Nu dormise el prea mult, bine, poate nu dormise deloc, dar avea o stare extraordinara. Privind pe fereastra vazu o figura, zambi, era atat de frumoasa in lumina soarelui.
- Cloud opreste.
Si normal ca nu doar Nick o vazuse pe Carolina. Cloud s-a rugat ca fratele lui sa nu o vada, dar asta fu imposibil. Nick o vazu pe fata si acum, isi dadea seama ca ii fusese foarte dor de ea.
Nick cobori din masina si astepta ca fata sa-l observe, dar asta nu avea sa se intample, ea era cu gandul cu totul si cu totul in alta parte. Carolina trecu pe langa englez fara sa bage de seama ca cineva o priveste cu asa mare interes:
- Nici macar nu ma observi... spuse barbatul dezamagit.
Fata se opri in loc. Recunoscuse vocea, dar cu toate astea nu ii venea sa creada ca Nick era acolo in spatele ei. Se intoarse incet pe varfuri si il vazu pe barbat rezemat de masina mare si neagra. Avea o aura aparte, o aura ce o facea sa-l doreasca atat de tare, si probabil si zambetul lui o vrajea in aceiasi masura ca si aura.
CITEȘTI
Russian Roulette
FanfictionO viata normala in Germania, asta avea Carolina, dar totul s-a schimbat cand a fost rapita si dusa in America la el,Nick, conducatorul din umbra a celor mai mari retele de trafic de carne vie si droguri. Un joc, ruleta ruseasca, nu este in star...