Cloud cobori din avion, simti imediat agitatia, norocul lui ca isi avea inca pistolul la spate. Simtea ca ceva e in neregula si se gandea la ce Dumnezeu a mai facut de data asta Nick. Se comporta normal stia ca in situatii de genul asta prefacatoria era arma perfecta, se apropie incet de unul din oameni ce il pazeau:
- Ce se intampl aici? sopti barbatul.
- Vom face plinul la avion si ne intoarcem acasa in cel mai scurt.
- Ce se intampla?
- Suntem urmariti... tu esti tinta Cloud.
- Cine sunt oameni astia?
- Rusi.
- Rusi? Nick nu este sanatos?
- Nu iti pot raspunde la aceasta intrebare, doar fratele tau stie asta.
Cloud privi in jur cu o usoara disperare, mai mult ca niciodata isi dorea acum sa fie acasa langa fratele sau...simtea ca trebuie sa-l protejeze si sa ii apere spatele. Nu putea sa isi explice de ce ii ascundea lucrurile astea, cu siguranta se incapatana sa isi spuna lui ca reuseste, dar uneori este cazul sa nu faca asta, uneori pur si simplu ar trebui sa-l lase sa patrunda in lumea lui si sa ii intoarca favorul, adica sa-l apere si el pe Nick, asa cum a facut-o Nick toata viata lui.
Nick se simtea sufocat nu stia ce sa faca, bause probabail mai mult decat in mod normal si inca nu se imbatase. Nu stia la cine sa se gandeasca mai intai pe cine sa fuga sa salveze. Cloud... spera din suflet ca fratele lui sa ajunga acasa intreg, iar Carolina... se ruga, se ruga non-stop sa o poata gasi. Nu a crezut niciodata in Dumnezeu, s-a increzut mereu in propriile forte, dar acum in aceasta situatie nu stie ce sa faca ... doar sa se roage,e singura lui speranta.
Carolina inghitea in sec si incerca din rasputeri sa nu isi mai lase lacrimile sa ii curga, dar ii auzi vocea, ii auzi vocea care parea atat de disperata. Si-l aduse aminte pe acel Nick, pe acel Nick care a intins acel pistol catre ea in acea zi, se gandea la acel barbat si stia ca el o va gasi, trebuia sa o gaseasca. Privea pierduta si nu realiza atunci cand cei doi barbati intrara in incapere, chiar daca vorbise cu el de nu stie cate ore, poate chiar zile, trecuse cert era se simtea la fel de rau.
Un barbat se apropie de ea ridicandu-i barbia pentru a-i putea intalni ochi frumosi. In ciuda faptului ca avea duritatea pe care o aveau toti cei din acest depozit parasit, acest om avea si altceva, avea o eleganta aparte care-l facea mai special decat ceilalti. Incerca sa ii zambeasca, ceea ce o dezgusta si simti nevoia de al scuipa in fata.
- Nick nu o sa te mai recunoasca... O sa creada ca i-am dus iubita in alta parte. Ai slabit prea mult.
- Mancarea voastra nu e buna. spuse fata cu ura.
Dima ii dadu drumul la barba, si se ridica in picioare bagandu-si mainile in buzunarele blugilor. O privi surazand.
- Nu credeam ca Nick Forrest sa ajunga sa fie pus asa cu botul pe labe de o femeie, dar acum, ca iti aud vocea si mai ales iti vad tupeul pot sa inteleg cum ai facut-o.
- Nu inteleg ce vrei sa zici.
- Am sa iti explic, adica ma cam plictisesc, si sa fiu sincer cred ca esti singura cu care as putea avea o conversateie cat de cat normala, asta nu inseamna ca imi jignesc angazati, dar ei... cum sa iti spun... i-am angajat pentru ca ei de obicei actioneaza la comanda, nu gandesc inainte.
- Scuteste-ma de detalii... spuse printre dinti fata incercand sa isi dea parul din ochi.
- Vrei sa te ajut?
- Nu.
- Ok, cum vrei tu. Acum sa iti explic de ce inteleg eu cum de te iubeste asa mult Nick Forrest. In lumea noastra, cand zic lumea noastra ma refer la baieti rai, pistoale, tarfe, droguri stii tu... destea, nu intalnesti prea des femei frumoase si destepte, poate sunt, nu zic nu, majoritatea femeilor frumoase au prea putina minte sau au prea multa si nu stiu cum sa si-o foloseasca, dar cu siguranta in lumea noastra si mai ales cand ai o pozitie atat de inalta cum a fost cea a lui Nick nu gasesti femei care sa ti se opuna, care sa te refuze si care sa te priveasca cu ura. Si din cate am auzit ai ajuns in aceiasi modalitate in care ai ajuns aici si in America, si probabil atunci cand l-ai cunoscut pe barbatul pe care-l iubesti acum, da, e evident asta, l-ai privit asa cum ma privesti pe mine. Cu ura, cu dispret, probabil rugandu-l chiar sa te omoare, dar nu a facut-o... nu a facut-o pentru ca i s-a parut ceva interesant la tine, a vrut sa astepte, a vrut sa vada daca te schimbi daca ramai la fel pana in ultima clipa...Si daca te va gasi aici, inseamna ca atunci chiar te iubeste cu adevarat...
CITEȘTI
Russian Roulette
FanfictionO viata normala in Germania, asta avea Carolina, dar totul s-a schimbat cand a fost rapita si dusa in America la el,Nick, conducatorul din umbra a celor mai mari retele de trafic de carne vie si droguri. Un joc, ruleta ruseasca, nu este in star...