Nick se plimba prin casa agitat, o lasase acolo de mai bine de doua saptamani si nu avusese niciun semn de viata de la ea, ceea ce era destul de ciudat si mai ales ingrijorator. Acum ar fi plecat dupa ea sa o revada, sa se bucure din nou de zambetul si sarutul ei, dar trebuia sa rezolve probleme cu rusi.
Da, intradevar rusi erau in sfarsit in America si in seara asta aveau sa se intalneasca cu ei. Era emtotionat si agitata si totusi chipul ei in mintea lui il facea sa se calmeze si sa isi doreasca si mai mult sa se termine toata tarasenia asta si sa o poata lua din nou in brate, dar stia, stia ca odata ce incepea acest razboi, da il poate numi asa, va trece mult timp pana atunci cand ei vor putea fi din nou impreuna.
IN URMA CU O SAPTAMANA
Carolina era debusolata, de fapt era debusolata din dimineata aceea in care se trezi si nu-l mai vazu pe Nick langa ea. S-a simtit tradata, dar ce mai conta acum, el era departe si ea nu avea nici o sansa sa ia acea viza blestemata si sa plece in America.
Era tarziu, era aproape noapte in Berlin si nu, nu era atenta la ceea ce se intampla in jururl ei. Se trezi la realitate in momentul in care se izbi cu putere de un om. Isi ridica incet capul si dadu cu ochi de un zambet larg. Era usor speriata, se dadu inapoi incercand sa isi ceara scuze si vrand sa-l ocoleasca pe barbatul ce inca avea acel ranjet sadic pe fata. O apuca strans de mana, fata incerca din nou sa se traga inapoi.
- Pleci undeva? intreba barbatul in egleza, si totusi accentul lui o faceau pe blonda sa se gandeasca la Rusia.
- Da. Acasa. raspunse adacandu-si aminte de sperietura pe care a tras-o data trecuta cand David a prins-o in felul acesta.
- Imi pare rau, te dezamagesc. Nu mergi acasa, mergi cu noi. adauga rusul in timp ce alti doi oameni aparura de nicaieri.
- Nick o sa va omoare...
- Sau noi pe el... Acum papusa misca-ti bombeul ala sexy si nu ma face sa iti arata diferente dintre un rus si un american.
Fata numai apuca sa rosteasca nici un cuvantel deoarece unul dintre ceilalti barbati ii asezara o batista la fata si ea simti ca se topeste pe picioare Inchise ochii, nu stia unde avea sa mearga, dar stia ce senzatie urma sa aiba, din nou, acum de la inceput. Ea si rapitori. Ce avea acum de facut? Da, se putea ruga ca Nick sa afle si sa apara de nicaieri pentru a o salva, din nou.
IN PREZENT
Cloud era in masina si in ciuda faptului ca el ii spusese lui David sa se indrepte catre un centru comercial, acesta nu facea acest lucru. Recunoscu drumul, se indrepta fara doar si poate catre aeroport. Cloud se incorda ridicandu-se usor.
- Nu asta e drumul corect David. spuse printre dinti baiatul.
- Stiu, dar Nick a ordonat sa fii dus imediat la aeroport.
- Ce? De ce?
- Pentru binele tau Cloud, intelege.
- Oprete! Opreste in minutul asta si nu ma face sa sar din masina!
- Imi pare rau, dar imi este imposibil sa fac asta!
Cloud se simti dat la o parte. Ce se putea intampla de Nick voia sa il scoata din tara in felul asta? Inima incepu sa ii bata cu putere. Nick, daca avea sa se intample ceva cu fratele lui? Daca el avea sa pateasca ceva?Venus...Ea, ramasese acolo. Nu intelegea nimic, si timpul trecu atat de repede in cat se vazu pe pista aeroportului nestiind unde avea sa se indrepte de data asta.
- Nu plec nicaieri! zbiera baiatul cu disperare.
- Urcati-l in avion cu forta.ordona calm David.
CITEȘTI
Russian Roulette
FanfictionO viata normala in Germania, asta avea Carolina, dar totul s-a schimbat cand a fost rapita si dusa in America la el,Nick, conducatorul din umbra a celor mai mari retele de trafic de carne vie si droguri. Un joc, ruleta ruseasca, nu este in star...