Isi deschise ochii, era acasa de mai bine de doua saptamani, dar cu toate astea sfletul ii era la fel de impovarat poate si mai impovarat pentru ca nu stia nimic despre ceea ce se intampla in SUA cu Nick. Ar fi vrut sa aibe curajul sa se duca la aeroport si sa plece catre el, dar ca sa pleci din Europa in America iti trebuie ceva acte. A aplicat pentru viza americana, nu stie daca o va lua, trebuie sa astepte si sa vada. Nu stie nimeni ca a facut asta, nu stie nici mama ei, pentru ca daca femeia va afla va fi impotriva. In ceea ce ii priveste pe Nick si ceilalti sigur nu stiu nimic, daca ar stii ar face orice le sta in putinta sa nu ajunga acolo.
Nick ii spusese sa stea acolo ca ii era mai bine, dar ei nu ia trebuit mai mult ca sa isi dea seama ca nu ii este bine fara el. Poate s-a intalnit in circumstante nu foarte placute, poate el a fost periculos, poate el a amenintat-o cu moartea, dar Nick in acest moment reprezinta foarte mult pentru el, mai mult decat a crezut ca va ajunge sa insemna un barbat pentru ea.
Isi duse mainile la medalionul ce ii atarna la gat, se simtea mai bine ca are totusi o legatura cu el, o legatura ce o tine aproape de Nick de acolo unde este el. Poate in cele din urma va reusi sa-l revada, poate va reusi sa ii vada ochii din nou si el sa ii zambeasca si sa o stranga in brate. Da, o nelinisteste si faptul ca in jurul lui este Christabelle, nu le stie istoria, dar se simtea atat de inferioara acelei femei in cat ar vrea sa faca orice ca sa o poata indeparta de Nick.
Era asezat pe scaunul lui din living band un pahar de tarie. E agitat, rusi nu au dat nici un semn de viata de ultima oara si Christabelle devine din ce in ce mai insistenta. Nu, nu ii place ca ea e asa, ii creaza disconfort si o usoara greata femeile insistente.
Sam intra in living cu cateva hartii in mana, barbatul ii atrase atentia lui Nick care se uita lung la el si mai apoi la hartiile din mana lui.
- Ce sunt alea?
- Actele unei persoane care aplica pentru viza.
- Si de ce m-ar interesa pe mine cineva care aplica pentru viza?
- Sunt sigur ca sunteti interesat.
- Bine Sam, daca zici tu, macar da-mi sa vad.
Sam se apropie de Nick si ii intinse hartiile. Curios din fire barbatul isi arunca privirea peste el. Inchise ochii si lasa hartiile jos in mai putin de cateva secunde. Nu, nu trebuia sa citeasca nimic mai mult decat numele celei care aplica pentru viza.
- Ce o sa faceti acum?
- Nu stiu, dar pustoaica asta e tare inacapatanata.
- Eu cred ca e doar indragostita.
- Nu te-am intrebat ceea ce crezi tu.
- Va rog sa ma scuzati.
- Suna la aeroport si spunele sa pregateasca avionul. Plec in Germania. Eu sunt singurul care o pote tine departe de acest oras.
- Imediat domnule.
Poate nu se ducea doar pentru ca era singurul care o putea convinge, poate se ducea pentru ca si el simtea nevoia sa o vada. Nu ii venea sa creada si era usor mandru ca o femeie face asta pentru el. Se simtea bine atunci cand cineva face ceva pentru el, de cele mai multe ori el este cel care face anumite lucruri pentru alti.
Cloud intra in casa lui Venus. In ultima vreme ei doi si-au petrecut destul de mult timp impreuna, si nu, nu s-au inteles ci doar s-au certat pe tot felul de motive. Nu stia daca ii facea placere sa se certe cu ea, dar asa isi omora timpul . Se simtea pe din afara in ultima vreme si voia si el sa afle ce se intampla, da cum nimeni nu ii spunea nimic, a ales doar sa isi omoare timpul cu bruneta asta enervanta.
CITEȘTI
Russian Roulette
FanfictionO viata normala in Germania, asta avea Carolina, dar totul s-a schimbat cand a fost rapita si dusa in America la el,Nick, conducatorul din umbra a celor mai mari retele de trafic de carne vie si droguri. Un joc, ruleta ruseasca, nu este in star...