Další týden

11.8K 203 1
                                    

Tento týden jsme se s Jessem alespoň 2x denně milovali. Jednou to bylo na záchodkách, podruhé v moři, potřetí v animátorské věži, samozřejmě v našich pokojích, na baru i v parčíku. Dnes jsem se probudila a neměla jsem vůbec chuť na snídani, tak jsem šla rovnou k bazénu. Chvíli jsem plavala, a pak šla i k moři. Skoro všichni ještě spali. Potkala jsem snad 5 lidí. Byli veliké vlny a já se nechala unášet. V moři jsem byla asi půl hodiny potom jsem vylezla, hodila na sebe šaty a šla se nasnídat, poněvadž mi vyhládlo. Dnes jsem si vzala jogurt a müsli. Potkala jsem se tam s holkama. Pokecaly jsme a vydaly se společně k bazénu. U bazénu už bylo dost lidí a já zahlédla Jesse. Omluvila jsem se holkám a šla za ním. Chci tě, šepla jsem mu do ucha. Cože? CHCI TĚ!!! řekla jsem mu už trošku hlasitěji. Pojď, vzal mě za ruku a táhl mě za sebou. Zabouchli jsme se ve věži a on zamkl. Začal mě líbat a masírovat prso. Sundal mi šaty a dolní díl plavek. Sedla jsem si na stůl a on mě začal vylizovat a prstit. Vzdychala jsem, přidal, už jsem skoro byla a on přestal. Hej, křikla jsem. Jen se pousmál. Stáhla jsem mu kalhoty a začala jsem mu pomalu olizovat špičku ptáka. Achhh, usmál se. Začala jsem si ho rvát do pusy, a on mě chytl za vlasy a udával tempo. Měl ho v mý puse až po kořen. Bylo to tak rychlí, tam a zpátky, tam a zpátky, tam a zpátky. Cítila jsem, že už bude, a udělala jsem mu to samí jako on mě. Jsi zlá! Líbla jsem ho, chci tě mít v sobě, teď, hned. Na nic nečekal a už mě tvrdě šukal. Byl v tom tak úžasný. Zachvíli jsem se udělala a on chvíli po mě. Líbla jsem ho a oblékla si plavky a šaty. Odemkla jsem dveře a vyšla jsem ven. Hledala jsem holky ale ony nikde. Šla jsem i k moři. Nebyli tu. Sakra, kde jsou? Zašla jsem za Jessem. Nevíš kde jsou holky? Kluci něco říkali, že je vezmou na pokoje. Aha, no tak nic. Bylo hrozný vedro. Plavala jsem k vodnímu baru, kde jsem seděla asi hodinu. Vypila jsem asi 3 koly a jeden sex on the beach. Když v tom pro mě přiběhl Jess a řekl mi, že na pláži jsou velbloudi, jestli náhodou nechci svézt. Tak jo, ale nemám tu žádný peníze... Já to zařídím, řekl. Tak jsem šla. Sedla jsem si na něj, a on se začal zvedat. Málem jsem sletěla ale udržela jsem se. Jess mě pozoroval a smál se. Hej, nech toho! vyplázla jsem na něj jazyk a on mi poslal vzdušnou pusu. Po pláži jsme chodili asi 10 minut a potom si začal velbloud sedat. Zase jsem se ho držela jako klíště, sednul si a já si oddechla. Neslítla jsem, uffff. Jess mi pomohl a políbil mě. Šlo ti to. Děkuju, zaculila jsem se. Bylo půl dvanácté a tak jsme šli s Jessem na oběd. Vzala jsem si tortillu s dressingem. Byla výborná. Jess musel na celé odpoledne pryč. Zeptal se mě, jestli nechci jít s ním. Asi ne, ale dík za nabídku. Zatvářil se smutně. Ale prosím tě. zaculila jsem se. Dobře, no. Hele já už musím jít, řekl a zmizel. Já jsem šla k moři a tam jsem se celé odpoledne opalovala. Po chvíli přišli i holky, povídali jsme si o trojce animátorů a o tom jak jsou dobrý v posteli. Odpoledne uteklo jako voda a my jsme zachvíli šli na večeři. Neměla jsem hlad, a tak jsem si vzala jen salát. Přišli i kluci, teda jen Nadal a Obama. Jess nikde. Skvělí, pomyslela jsem si. Nebudu jim tady dělat křena! Zvedla jsem se a řekla že jdu na pokoj. Na pokoji jsem si zapla notebook a byla na fb. Psala jsem si se svojí mladší ségrou. Právě jí bylo 14, takže jsem si docela rozuměli. Psali jsme si asi 2 hodiny a já se s ní rozloučila. Namalovala jsem se a vzala si mini kraťásky a tílko po pupík. Začínala diskotéka, Jess nikde nebyl a tak jsem si trsla s jedním čechem. Byl starší asi kolem 30, a nebyl ani nějak extra hezkej. Po 3 písničkách jsem se omluvila a odešla ke stolu. Nechceš se projít, ozval se hlas za mnou. Klidně, ani jsem se neohlížela. Jesse už jsem poznala po hlase hned. Chytl mě za ruku. Šli jsme a povídali si. Samozřejmě jsme skončili v jeho pokoji. Šukali jsme a já měla snad 5 orgasmů. Nevím jak to dokázal, fakt netuším. Leželi jsme vedle sebe, a tulili se. Miluju tě, vyhrkl. COŽE????


Sex na pláži /DOKONČENO/Kde žijí příběhy. Začni objevovat