WOW!!!

6.9K 124 1
                                    

(Ciccio a Jess)

Už jen 3 dny bez něj!!!! Bože jak já se na něj těším. Už jen 72 hodin a zase se uvidíme, zase se políbíme a zase mi řekne do ucha to jeho úžasné "Miluju tě". Včera jsme celý den nacvičovali tu show. Bude tam tancování a scénka. Doufám, že se to tomu ředitelovi bude líbit... Čekala jsem v zákulisí s Ciciem a Nadalem. Ostatní ještě někde pobíhali, a protože jsme měli 1. číslo, které trvalo asi 10 minut, ještě měli čas. Tak jo, jdeme na to. Plácl si se mnou Cicio. Hlavně úsměv, vůbec nemysli na to, že tam nějaký ředitel je! Řekl mi Nadal. Mě najednou došlo, proč tu nejsou holky? Copak se pak s Nadalem a s Obamou nebudou chtít vidět? Potom se jich musím zeptat. Najednou jsem se ocitla na jevišti a už se hrálo a tancovalo. Smála jsem se a užívala si to, jak mi poradil Nadal. Když všechno skončilo, zavolal si mě k sobě ředitel. Tak slečno, zítra se domluvíme na příští rok, ano? Ano, řekla jsem a samou radostí ho objala. Usmál se na mě a zakroutil hlavou. Když ředitel odešel, přeběhl Cicio a já mu skočila do náruče. Mám to, chápeš to? Já to mám!!!!!! Zakřičela jsem. Jess bude mít radost, řekl Cicio. Ale pššt, ještě hrajou. Jo promiň, už mlčím. Řekla jsem mu a odeběhla za holkama. Holky, já tu budu animátorka, řekla jsem, když jsem je našla. NO to je úžasný, skoro zakřičela Emča a Lucka jen pokývala hlavou. Holky, já jsem se vás ale chtěla zeptat. Proč jste to taky nezkusily? Copak vy tu nebudete s klukama chtít být? Víš Tery, my jsme ti to neřekly ale my tu s klukama fakt jen šukáme... Cože, vždyť jste říkali, že vám řekli, že vás milujou. Jo řekli ale pak jsme si to všichni tak nějak vysvětlili a jsme spolu jen pro sex. Aha, to jsem nevěděla, uvidíme se dnes na pokoji? No asi ne, budu u Obami, řekla Emča. A Lucka se jen zaculila. No jo, tak já se tu ožeru sama, pa. Řekla jsem jim a odcházela. Jo Tery a nepřežeň to... Zasmáli se obě dvě a já na ně šibalsky vyplázla jazyk. Začala diskotéka...


Sex na pláži /DOKONČENO/Kde žijí příběhy. Začni objevovat