Dny bez něj se vlekli. Holky se mnou byly každý den a užívaly jsme si spolu spoustu legrace, jenže pak zase šly za klukama, což jsem jim nevyčítala. Já bych to dělala úplně stejně. Můžu vám ale říct, že tu byla sranda. Nacvičila jsem s animátorama show. Řekla bych, že jim Jess řekl ať mě tu nějak zabaví. Jelikož jsem ráda tancovala bavilo mě to. Nacvičili jsme takové parodie na písničky, no prostě senzace. Moc jsem si to s nimi užívala a oni se ke mě chovali strašně mile. Byl tam jeden, no trošičku obtloustlý animátor, ale byla s ním sranda. Už mě párkrát shodil do vody, párkrát mě přitopil, a s jeho přítelkyní, která tam přijela na víkend se taky hezky povídalo. Už byl pryč pět dní a mě to připadalo jako věčnost. Ještě třináct, říkala jsem si, vždy když jsme si volali. Už jsem nemohla, nemohla jsem z toho, že až přijede, budeme tu spolu už jen dva týdny.
No další týden to bylo to samé. Ciccio (obtloustlý animátor) mi nechal vyrobit animátorské tričko a už jsem byla vlastně animátorka. Ne, to je blbost, nedostávala jsem za to plat a ředitel to nevěděl. Takže jsem si vlastně jen hrála na animátorku. Ale jednou k večeru, když jsem seděla u bazénu, za mnou Ciccio (výslovnost ČIČÓ)přišel a jen tak jsme si povídali. Miluješ ho? Zeptal se najednou. Jesse? Zeptala jsem se ho zase já. Jo, Jesse, miluješ Jesse? Jo, a moc. No víš ale mě tak napadlo, až odjedeš tak je možný,že už se neuvidíte. Řekl. Jo to je dost možný, a já bych byla dost ráda, kdyby si mi to už nezdůrazňoval. Aha, promiň. No ale mě napadlo, jak by jste se mohli vidět alespoň jednou za rok. Jak? Zeptala jsem se ho ihned. Já mám u ředitele značný vliv. Mohl bych mu říct, že tu můžeš dělat animátorku. Cože? Ty by jsi to pro mě udělal? No, ani ne tak pro tebe, jako spíš pro Jesse. Známe se úplně od malička a myslím, že nikdy do nikoho takhle zamilovaný nebyl. Myslím, že ani jestě nikomu před tebou neřekl Miluju tě. Aha, a to by bylo jako jak? Kdybych přijela, a všechno. Všude, ve všech hotelech by jsi byla asi 3 měsíce. Ale tady by si měla být na pět. Pět měsíců tady? Wow, to by bylo úžasný. Tak co, chceš to domluvit? On tě bude chtít určitě vidět, tak by si zase s náma něco nacvičila a ukázala mu to. Jasně, odpověděla jsem okamžitě. Byla to pro mě nejlepší zpráva za posledních 14 dní. Děkuju, řekla jsem mu..
ČTEŠ
Sex na pláži /DOKONČENO/
RomanceSex na pláži, příběh plný lásky, kamarádství, sexu a zvratů. Pojďte se společně s Terkou a jejími dvěma kamarádkami seznámit s partičkou tuniských animátorů. Bude to jen o sexu? A nebo se do příběhu připletou i city? No uvidíme... V každém případě t...