Pohled na věc od Jesse

6.1K 146 1
                                    

Celej den byl hroznej. Celý dopoledne jsem vyspával opici a někdy asi kolem druhý jsem konečně sešel k bazénu. Nenamáhal jsem se upravit, seru na to, řekl jsem si a doufal, že bude možnost si s ní alespoň promluvit. Neviděl jsem ji, za celé odpoledne jsem ji neviděl. Buď byla v moři, protože na pláži jsem byl shromažďovat lidi na tancování a nebo je v pokoji a nechce vylézt. Potom jsem vzal dokonce i petang na pláži, i když to nemám v pracovní náplni ale neviděl jsem jí. Kde doprdele je???No nic, navečer jsem šel na večeři. Sedl jsem si za roh až na úplný konec jídelny, kde mě nikdo neviděl a já taky nikoho neviděl. Dal jsem si Obalovaná kuřecí stehýnka s hranolkama a kolu. Pořádně kalorický jídlo, no ale dneska ho potřebuju. Ještě včera jsem byl v pohodě a těšil se na večer, ale dnes se mi tam vůbec nechce. Ani jsem to celé nedojedl, už jsem se tohohle nějak přejedl a tak jsem si řekl, že si dám nějaký dortík. Šel jsem k podlouhému stolu a začal si vybírat. Viděl jsem krásný dortík až úplně na konci. Vypadal nádherně. Vzal jsem si talíř a začal si ho nandávat. Uvědomil jsem si, že někdo stojí za mnou, asi chtěl taky tenhle dortík. Ale najednou jsem slyšel vykročení. Otočil jsem se abych řekl, že jestli chce dortík, už může. Ale byla tam Terka, která už odcházela. Tery, skoro jsem zašeptal. Pokračovala jako by neslyšela, ale já moc dobře věděl, že ano. No tak, Tery alespoň se ohlédni, prosím. Zastavila se ale chvíli ji trvalo než se ohlédla, asi nevěděla, zda to má doopravdy udělat. Když se ohlédla, její pohled mě úplně zmrazil, byl tak smutný ale plný takové té zlosti. Hele, začal jsem. Nebudu se ti za to omlouvat, protože se... Nechci to slyšet Jessi, řekla tichým hlasem, každý chtěl asi něco jiného a já ti to co chceš nemůžu dát. Nevěřil jsem vlastním uším. Je mi líto, řekla ještě a kráčela dál. Takhle to nemůžu nechat, řekl jsem si. Nemůžu jí nechat odejít. Odložil jsem dortík, který jsem pořád držel a přiskočil k ní. Chytl jsem jí za rameno, a ona se na mě prudce otočila. Co po mě ještě chceš??? Křičela na mě a všichni v jídelně se otočili naším směrem. Asi si toho všimla a tak trošku ztišila hlas. Já tě nebudu milovat, nevím co po mě pořád chceš, opravdu netuším ale rychle na to zapomeň, protože já ti to nedám a ani nechci dát. Ode dneška na mě zapomeň, prosím. Brečela, nevěděl jsem jestli je zoufalá a nebo naštvaná. Otočila se a utekla. Holky si toho okamžitě všimly a koukly na mě. Pokrčil jsem rameny a holky se zvedly a běžely za terkou. Musel jsem jít pryč, protože jsem cítil jak se mi do očí rvou slzy. Jo jsem dospělej chlap, kterej se rozbrečel. Terka byla jediná holka, která mě rozbrečela, a já si řekl, že jí nechci ubližovat. Kdyby chtěla příjde, budu na to čekat a doufám, že změní názor. Týden se ale nic nedělo, vždy když jsem jí viděl, přemýšlel jsem jestli za ní jít, ale nechtěl jsem aby brečela, já to nechtěl. Sice jsem nechápal proč je kvůli tomu, že jí miluju naštvaná, ale má k tomu asi vlastní názor. Doufám, že mi to co nejdříve vysvětlí... Kluci, Obama a Nadal mě buď litovali a nebo mě přemlouvali ať si s ní ještě zkusím promluvit. To trvalo asi první 3 dny ale pak už ze mě byli otrávení. Sakra Jessi mi máme dělat legraci a ty, co ty, ty tu sedíš jak hromádka neštěstí, neusměješ se a nemáš z ničeho radost. Vzpamatuj se člověče, buď na ni zapomeň a nebo konečně jednej. Asi máte pravdu kluci, asi to musím udělat...


Sex na pláži /DOKONČENO/Kde žijí příběhy. Začni objevovat