3 dny- dopoledne

4.4K 108 2
                                    

Probudila jsem se vedle něj a usmála se. Pravidelně oddychoval a i ve spánku mě jeho úsměv hladil po duši. Chvíli jsem přemýšlela jak to vyřešíme a napadlo mě to nejhorší co mohlo. Rozejít se s ním!!! Na jednu stranu by to bylo asi lepší ale na tu druhou? Nedokázala jsem si představit den bez něj, natož rok, nebo víc. Vyrušil mě v mém přemýšlení větou. "Ty už nespíš?" "Ne, nemůžu" odpověděla jsem smutně a on mě líbnul do vlasů. Trochu jsem se pousmála a začala se zvedat. Našla jsem své kalhotky a podprsenku, které jsem si ale dala přes židli a místo toho jsem si vzala mé plavečky a na to minišatky. "Co budeme dnes dělat?" Zeptala jsem se ho. " No, napadlo mě, že by jsme si mohli vyjet lodí a třeba na ní i přespat, co tomu říkáš?" Rozsvítili se mi oči a rychle přikývla. "Tak hned po snídani vyrazíme, jo?"

Na snídani jsem se ještě potkala s holkama a když Jess zajišťoval jídlo, já si s nimi promluvila. Řekla jsem jim o té úžasné plavbě a obě přitakaly, že je to úžasné. "Co Obama? Už to ví?" Zeptala jsem se jí. "Jo" špitla. " A co on? To to z tebe musím páčit?" Řekla jsem vážně. "Byl zaraženej, ale pak mě políbil a řekl mi, že ke mě taky něco cítí ale, že si nedokáže představit náš vztah na dálku. No a tak musíme být silný a zkusit to nebrat tak vážně. Souhlasím s ním, protože jsem si to uvědomila. I když jsem do něj zamilovaná, tak to stejně skončí, nemá to smysl..." Usmála se trochu smutně. "Aha" přikývla jsem. Když přišel Jess chytl mě za ruku a  rozloučili jsme se s holkama. Popřáli nám šťastnou cestu a zamávaly nám.

Na lodi...


Sex na pláži /DOKONČENO/Kde žijí příběhy. Začni objevovat