Na diskotéku jsem nešla, místo toho jsem četla. Za měsíc a půl jsem přečtla nanejvýš půl knihy, takže jsem to chtěla dohonit. Ani nevím, že jsem usnula, probudila jsem se až ráno. Byla jsem oblečená, na sobě měla knížku a lampička svítila. Vylezla jsem z postele, bylo 7. Šla jsem si dát sprchu a nalíčila se. V půl osmé už jsem vcházela do jídelny. Jako vždy jsem si dala kávu. Přemýšlela jsem i nad palačinkou ale nakonec jsem si dala müsli s bílým jogurtem. Přifařily se ke mě holky. Tak co? Dočetla jsi knížku?Zeptali se. Chvíli jsem nechápala a pak mi došlo, že mě asi viděli, jak tam spím. A to jste mi nemohli alespoň zhasnout tu lampičku? Zasmála jsem se. Pokrčili rameny a odeběhly si pro kávu. Tak Jess už ti dnes přijede, že jo? Jo, rozplývala jsem se. A řekneš mu o tom debilovi? Zeptala se Lucka. No vidíš, o tom jsem ještě nepřemýšlela. Asi ne, ale ještě si to rozmyslím. Stejně už odjel, tak co by s tím udělal? Řekla jsem holkám. No možná by jsi mu to měla říct, navrhla Emča. Uvidíme, řekla jsem a dopila kávu. Jdete se mnou do bazénu? Zeptala jsem se. Jo, jdeme, odpověděly.
V malém obchůdku, přímo v hotelu, jsme si koupily velký nafukovací kruh. Asi hodinu nám trvalo, než jsme přišli na to jak do něj vlézt a nespadnout z něj. Nakonec se to ale povedlo jen mě. Holky to prostě nedaly. Možná pro to, že byly tak velký, nevím. Nakonec mě z něho stejně shodily a tak jsem to zkusila ještě jednou. Neuvěříte, propadla jsem prostředkem. Když jsem vyplavala, slyšela jsem smích, smáli se mi holky a i lidi, které jsem neznala ale jeden smích mi něco připomínal. Promnula jsem si oči a pohlédla nahoru. Vylítla jsem z vody jako tryskomyš a běžela ho obejmout. Skočila jsem Jessovi do náruče až skoro spadl. Takhle se mnou došel až k lehátku. Kde jsem si sedla a chrlila na něj otázky. Jak to, že už si se vrátil? Proč si mi nezavolal? Jak dlouho už si tady? Líbilo se ti tam a co Mimi? Smál se, a když jsem konečně skončila, řekl jen: Sluší ti to. Usmála jsem se a věnovala mu dlouhý polibek...
ČTEŠ
Sex na pláži /DOKONČENO/
RomansSex na pláži, příběh plný lásky, kamarádství, sexu a zvratů. Pojďte se společně s Terkou a jejími dvěma kamarádkami seznámit s partičkou tuniských animátorů. Bude to jen o sexu? A nebo se do příběhu připletou i city? No uvidíme... V každém případě t...