Nádech, výdech, hlavně se neboj! Říkala jsem si pořád. Ale bála jsem se, a to hrozně. Já se s ním už nechci setkat, nechci s ním mluvit a už vůbec s ním něco mít. Proč to sakra zkazil, proč to všechno hezký co mezi náma bylo zkazil. Bála jsem se jít k bazénu, protože ho na 100% uvidím. Dnes půjdu k moři, tam snad nebude, a kolem bazénu to jen proběhnu. Vyšla jsem a holky šly za mnou. Cesta byla najednou tak dlouhá, teda alespoň mě se to zdálo. Šla jsem rychlím krokem, až jsme se objevily na pláži. UFF, nepotkala jsem ho. Ihned jsme s holkama utíkaly do vln, a tolik srandy jsme snad ještě nezažily. Asi mě chtěly nějak odreagovat, což se jim podařilo. Smály jsme se a byly jsme v moři tak dlouho, že jsme měly úplně scvrklí ruce. Moc jsem si to s nima užila a chvíli nemyslela na Jesse. Vylezly jsme z vody a koukly na hodinky. Sakra, ono už je půl 12, jestli to tady bude takhle rychle utíkat, za chvíli budeme doma. Chvíli jsme si lehly na lehátko, aby jsme uschly, a povídaly si. Co dnes máte s klukama v plánu? Zeptala jsem se. Asi nic, dnes budeme s tebou. Odpověděly. Co blbnete holky, jen proto, že já s Jessem nic nepodniknu, neznamená, že vy taky nic nepodniknete. Hele, jsem v pohodě, teď jste mě tím smíchem vyléčily, řekla jsem ale v nitru jsem se cítila, úplně jinak. No, tak my půjdeme asi na velbloudy. Ty už si se na nich svezla, tak to musíme zkusit i my. Tak to něco zažijete, zasmála jsem se. Hlavně když vstává a sedá si. Nestraš nás, odpověděly a tvářily se vylekaně, tím myslím ne že by se bály ale jako srandu. Oschly jsme a tak jsme si došly na oběd. Vzala jsem si kuřecí maso s rýží a s takovým salátkem. Bylo to vážně výborné a já si začala říkat, Vejdu se vůbec do těch mých šatů??? Zasmála jsem se nad tou myšlenkou. Budu muset prostě cvičit. Dojedla jsem a číšník nám sebral prázdné talíře ze stolu. Já chvíli seděla a přemýšlela co si dám jako sladkou tečku, no vlastně i dost nad Jessem. Holky se vrátily a já u Emy viděla takový pěkný dortík, ochutnala jsem od ní a byl vážně božský. Ten musím mít, řekla jsem a odeběhla. Ten dortík jsem ale sakra nemohla najít, ale najednou jsem ho našla. Někdo si ho právě nabíral ale myslím, že na mě zbyde. Koukla jsem se na toho někoho, kdo si právě nandával a byl to Jess. Okamžitě jsem se otočila a odcházela. Tery, zaslechla jsem. Ale pokračovala jsem dál. No tak Tery, alespoň se ohlídni, prosím. Zastavila jsem se a ohlédla. Měl kruhy pod očima a vlasy splihlý, asi toho moc nenaspal. Hele nebudu se ti za to omlouvat, protože se... Nechci to slyšet Jessi, každý jsme asi očekával něco jiného a já ti to co chceš, nemůžu dát. Je mi líto. Otočila jsem se a kráčela pryč, když v tom mě někdo chytl za rameno. Otočila jsem se a byl to pořád on. Vybuchla jsem. Co po mě ještě chceš? skoro jsem křičela, a všichni se ohlédli naším směrem. Já tě nebudu milovat, já tě ani nechci milovat. Trochu jsem ztišila hlas. Nevím co po mě pořád chceš, opravdu netuším, ale rychle na to zapomeň, protože já ti to nedám, a ani nechci dát. Ode dneška na mě zapomeň, prosím. Začaly mi téct slzy a já už prostě musela pryč. Otočila jsem se a okamžitě šla na záchod. Kam za mnou přiběhly holky. Si v pohodě? Asi ne...
ČTEŠ
Sex na pláži /DOKONČENO/
RomanceSex na pláži, příběh plný lásky, kamarádství, sexu a zvratů. Pojďte se společně s Terkou a jejími dvěma kamarádkami seznámit s partičkou tuniských animátorů. Bude to jen o sexu? A nebo se do příběhu připletou i city? No uvidíme... V každém případě t...