Když jsem se probudila budík ukazoval deset hodin ráno. To jsme spali tak dlouho? Zeptala jsem se sama sebe. Jess byl kolem mě obmotaný a já se k němu přitulila a vzdychla. Určitě všichni víte proč. Ano, dnes tu jsme poslední den... Můj vzdych ho zřejmě probudil. Protáhl se a políbil mě do vlasů. Začala jsem na něj mít chuť. Chtěla jsem aby se mě dotýkal, aby mi do uší šeptal krásná slůvka a aby ze mě vošukal.
Začala jsem ho vášnivě líbat a myslím, že pochopil co po něm chci. Vyhoupl se nade mě a začal mě líbat na krku. Zaklonila jsem hlavu, aby měl prostor. Pokračoval dál, až k mému prsu. Začal mě cucat a lízat. Vzdychla jsem. Rukou mi vklouzne do kalhotek a začne mi dráždit poštěvák. Hbitě mi sundá kalhotky a zaboří se do mé kundičky. Hlasitě vydechnu slastí. Je opravdu úžasný. Zanedlouho se udělám a svalím ho na záda. Sundávám mu pomalinku kalhoty a zahrnuji ho polibky. Začnu ho kouřit. Strčím si ho tam až po kořen, to mi nikdy moc nešlo ale dneska jsem ho vykouřila bravůrně. Chytl mě za vlasy a udával tempo. Po chvíli se udělá a zajede do mě. Vykřiknu. Udělá pár přírazů ale asi mu to nestačí. Otočí mě na břicho a já vyšpulím zadeček. Pronikne do mě a šuká mě tak rychle. že skoro nevím, kdy je ve mě a kdy je venku. Vím, že tohle tempo moc dlouho nevydržím. Když se udělám nevykřiknu ale zařvu. On ale nepřestává a pořád přiráží. Takhle jsem se udělala asi 4x. To fakt nekecám. Nakonec se do mě udělali i on a svalil se na záda...
Koukla jsem se na budík. Jej, je půl jedenáctý. "Nepůjdeme na oběd? Už je půl 11." Řekla jsem Jessovi. Jo jasně. Vylezli jsme z postele a začali hledat po pokoji své věci. Když jsme se konečně oblékli šli jsme na oběd. Když jsme vešli do jídelny, holky s klukama zrovna odcházeli. Chvíli jsme pokecali a pak šli každý svým směrem. Oni k bazénu a já s Jessem do jídelny. Sedli jsme si na terasu, kde byl nádherný výhled na moře. "To je dobře, že dnes máš zase volno a že ten poslední den strávíme spolu." Řekla jsem smutně. "Jo, já jsem taky moc rád" Odpověděl mi " Ale byl bych rád aby jsme nemluvili o tom posledním dnu" Musíme si to tu pořádně užít nemyslíš?" Dodal. "Jo, tak pak půjdeme do vody?" Zeptala jsem se ho. " No jasně" Odpověděl.
Když jsme dojedli, šli jsme si skočit do bazénu. Kočkovali jsme se tam, a pak si zahráli i vodní pólo, který organizoval Ciccio. Bylo to opravdu skvělí a já si najednou všimla jak se sluníčko zase posunulo na druhou stranu. Koukla jsem se na velké hodiny a ty ukazovali po páté hodině. Proč to všechno tak utíká? Ptala jsem se sama sebe. S Jessem jsme vylezli za bazénu a šli ke mě do pokoje. Musela jsem si už sbalit, abych toho potom neměla moc. Pomáhal mi, teda spíše si hrál s mým spodním prádlem, ale alespoň byl se mnou.
Když jsem si dobalila bylo 7 a tak jsem navrhla večeři. "Jo dobře, jdeme" Usmál se na mě Jess. Chtěla jsem jet výtahem do 1. patra, protože tam je jídelna ale on mě zastavil a zmáčkl 0. "Vždyť jídelna je v 1. patře, Jessi" Řekla jsem nechápavě. "Hmm, no a co?" Zasmál se. Zavrtěla jsem hlavou ale zasmála jsem se, i když jsem netušila co se tu kurva děje. Vzal mě za ruku a dovedl na pláž, která už byla zamčená. Jess měl ale klíče a tak bránu odemknul a já si všimla deky, na které hořeli svíčky a košík plný jídla. Objala jsem ho a skočila do náruče. Po chvíli jsem slezla a běžela k dece. Usmál se a šel za mnou. Sedli jsme si a...
ČTEŠ
Sex na pláži /DOKONČENO/
RomanceSex na pláži, příběh plný lásky, kamarádství, sexu a zvratů. Pojďte se společně s Terkou a jejími dvěma kamarádkami seznámit s partičkou tuniských animátorů. Bude to jen o sexu? A nebo se do příběhu připletou i city? No uvidíme... V každém případě t...