Když jsem se probudila už svítalo ale Jess nikde. Koukla jsem se kolem sebe. Vedle mě ležela má podprsenka a mé kalhotky. Nandala jsem si je a vydala se hledat Jesse. Byl v podpalubí a připravoval snídani, která úžasně voněla. "Už jsi se vyspinkala?" Zeptal se a já jen přikývla a políbila ho. "Co to tu připravuješ?" Uculila jsem se. "Královskou snídani, pro tebe..." Odpověděl. "Ouuuu, tak to si ji musím vychutnat ale doufám, že mi pomůžeš." "Když chceš." Políbil mě. Vystoupala jsem po schůdkách zase nahoru a sedla si. Jess asi za 5 minutek přišel a nesl se sebou tu úžasnou a voňavou snídani. Byli tam vajíčka a moje oblíbené palačinky. "Děkuju lásko" řekla jsem a usmála jsem se na něj. "Není vůbec zač." Řekl a přisedl si. Vrhla jsem se na jídlo, protože jsem měla hlad jako vlk. On si vzal topinku s pomazánkou a zeptal se: "V kolik pozítří jedete?" Koukla jsem na něj a vzdychla. "Už v ráno v 6, protože letadlo nám letí už v 9." "Aha, tak to se musíme rozloučit už zítra." Kývla jsem a bylo mi do pláče. "Lásko, hlavně nebreč, já už jsem teď na měkko" řekl a koukl na mě.
Do hotelu jsme přijeli asi kolem druhý odpoledne. Jess mě mezitím ještě přehl přes zábradlí a vošukal mě tak tvrdě, jak jsem to ještě nikdy nezažila. Potom mi řekl: "Lásko, mám pro tebe dárek." Řekl a já napjatě čekala, co asi. Šáhl si za záda a vyndal krásnou dárkovou taštičku. Vzala jsem si jí od něj a nakoukla zvědavě dovnitř. Byly to kalhotky ale takový divný. Vyndala jsem si je a všimla si ještě takovýho ovladače. Povytáhla jsem obočí a on se šibalsky usmál. Zkus si je. Sundala jsem si spodní díl plavek a vzala jsem si je. On vzal ovladač a zapnul jsem. Musela jsem se zachytit zábradlí. Pořád točil nějakým knoflíkem a kalhotky vibrovali pořád více a více. Sesunula jsem se na zem a užívala jsem si to. Bože, bože, ACH MŮJ BOŽE!!!! Zakřičela jsem a Jess se usmál. To máš takovou památku na mě. Chtěl jsem ti to dát až zítra ale alespoň vždy když si to zapneš vzpomeneš si na tuhle jachtu a na mě... Usmála jsem se a políbila jsem ho. "To je ten nejkrásnější dárek! Moc ti děkuju." Sundala jsem si je a nandala si zpátky kalhotky.
Když jsme přijeli, šla jsem s Jessem do věže a zkoušela si mixovat hudbu. Bylo to prostě úžasný...
No a než jsme se vzpamatovali byl večer a Jess musel jít na mini disko. Setkala jsem se s holkama a samozřejmě jsme pohovořili a zaztěžovali si, že zítra už poslední den. Všechny jsme se pak rozeběhli za klukama aby jsme byli předposlední večer co nejdéle spolu...
Ahojky, chtěla bych vás nasměrovat i na můj facebook: MadamTZ, kde si se semnou můžete chatovat, nebo psát příspěvky. Na vše ráda odepíši... ♥
ČTEŠ
Sex na pláži /DOKONČENO/
RomanceSex na pláži, příběh plný lásky, kamarádství, sexu a zvratů. Pojďte se společně s Terkou a jejími dvěma kamarádkami seznámit s partičkou tuniských animátorů. Bude to jen o sexu? A nebo se do příběhu připletou i city? No uvidíme... V každém případě t...