Deník

3.5K 99 5
                                    

20.8.2015

Terka je skvělá. Je tak silná. Ikdyž má někdy slabou chvilku a brečí, pořád se asi trápí míň než já. Protože já přemýšlím jak to všechno vyřešit. Když nad tím tak přemýšlím ona určitě taky. Co z toho plyne? Je psychicky silnější než já...

28.8.2015- 29.8.2015

Dnes jsem vzat Terku na jachtu. Skvěle jsme si zašukali. Je fakticky skvělá. Nevím co já tu bez ní budu dělat. Dal jsem jí dárek. Vibrující kalhotky. Myslím že z nich měla radost.

30.8.2015

Dnes jsem vzal Terku na večeři na pláž. Myslím, že měla hlad. Moc jsme nemluvili. Každý jsme věděli co za malou chvíli přijde. Když jsme dojedli, cítil jsem povinnost začít. A tak jsem začal. Musel jsem to říct. Musel jsem říct to hrozný slovo: ROZCHOD. Ona s tím souhlasila. Prý to bude pro nás oba lepší. No to teda nevím jak to tu zvládnu ale nějak to snad půjde. Asi v půlnoci jsme šli každý na svůj pokoj. Kdyby šla se mnou, myslím že bych ji zítra nikam nepustil....

31.8.2015

Nemůžu spát. Pořád dokola na ní myslím. Musel jsem si vymazat její číslo a všechny zprávy co jsme si psali. Nedokázal bych to vydržet a nezavolat jí. Ale já sám vím, že je to pro nás nejlepší. Nemohli bychom být spolu na dálku. Neklapalo by to. Zrovna teď, když tohle píšu, svírám její řetízek s „T" a myslím na ní...

A dále vás odkazuji na mou novou knihu friends or love...

Sex na pláži /DOKONČENO/Kde žijí příběhy. Začni objevovat